OLDTIMER MOTO KLUB ADRIA - Kaštel Sućurac - HRVATSKA

nedjelja, 01.01.2012.

SRETNA NOVA GODINA 2012 !





ĆESTIT BOŽIĆ I SRETNU NOVU GODINU 2012 ! ŽELI VAM :
OLDTIMER MOTO-KLUBA ADRIA iz Kaštel Sućurca , predsjednik
TONĆI ŠIŠKOV -ZAGOR i tajnik DARKO ŠATALIĆ - ČARLI .






KALETO MOJA DRAGA
________________________________________
Moja kaleta je tisna,
ma je lipja vengo Londra,
nima sunca, nima arje,
ali jema moju jubav.
Cvića samo u pitare
tiramoli vežu skale,
a murtila i lancuni
lipo rese moju kalu.
Kaleto moja draga,
volin te više od sunca,
niz tebe san vozija karet
na balinjere i uz tebe gura
kolo od barila.
Kaletica moja mala,
za me ništa lipšeg nima,
kad se sitin mladih dana
svaki kamen ništo priča.
________________________________________

Toma Bebić, Ljubo Stipišić (aranžman)
Novouglazbljena klapska pjesma koja je svoju praizvedbu imala na omiškom Festivalu

Autor stihova je Toma Bebić.
Praizvedba skladbe bila je 1968. na II. Festivalu u konkurenciji novouglazbljenih dalmatinskih klapskih pjesama
Četiri katrena oblikovana od silabički heterogenih stihova. Uvelike dominira trohejska stopa. Pjesm je anarimna.
kaleta - dem. od kala, uličica
vengo - nego
Londra - London
arje - zraka (od tal. aria)
pitar - mala posuda za rast cvijeća
tiramol - potegni-otpusti (od tal. tiramolla)
murtila - bosiljak, mirta (od tal. mortella)
lancun - plahta (od ta. lenzuolo)
karet - mali dječji kar (od tal. carro)


- 22:43 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.