Fotkam, kuham, putujem https://blog.dnevnik.hr/okusi-tastes

utorak, 28.09.2010.

Bremenski gradski sviraci

Nakon jednog medjuposta, nastavljam seriju foto-reportaza sa sjevera Njemacke. Dva posta iz Hamburga sad slijede jednim iz Bremena koji je od Hamburga udaljen oko 1 sat. Mi smo u regiji a pogotovo u Bremenu bili "polusluzbeno" pa se trebalo obavljati i odredjeni program umjesto da se do mile volje nasetamo ovim prelijepim gradom. Poceli smo u katedrali koja je ogromna i vrlo impresivna. No moj danasnji post ce biti posvecen jednoj od najvecih atrakcija grada - Bremenskim gradskim sviracima.

Bremenski gradski svirači - poznata njemačka bajka: U okolici grada Bremena živjeli su seljaci koji su imali mnogo životinja. Pošto su neke od njih bile već vrlo stare, vlasnici su ih se odlučili riješiti. Kad su to doznale životinje (pijetao, mačka, pas i magarac), pobjegle su od kuće te odlučile postati Gradski svirači grada Bremena. Jednog su dana svojim glazbenim talentom uspjeli protjerati lopove iz obližnje šumske kućice. Toliko im se sviđalo novo okruženje i nova domovina, da su odlučili ondje ostati do kraja života.


Bremen je inace jedan od najposjecenijih njemackih gradova i meni se jako svidio.

Evo glavnog gradskog trga:



i sad sviraci.





Oko njih je stalno guzva, neprekidno se netko ispred njih slika i tesko ih je uloviti same. Magarcu su noge izlizane jer ih svatko dira i glanca za srecu. Neki se slikaju drzeci se za magarceve noge.





28.09.2010. u 20:11 • 4 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>



Komentari da/ne?

Loading

citam

ovo je samo moj mali podsjetnik na blogove koje posjecujem, to ne znaci da su mi tu svi favoriti. nemarno osvjezujem ovu listu i svako malo shvatim da na njoj nema nekim meni dragih blogera kojima ne propustam niti jedan post. neka mi oproste na kaoticnosti, nije namjerno. ali sigurna sam da znaju koliko ih volim pratiti i da se nece uvrijediti:

sjor profesur
brod u boci legendarni
marchelina
kritika pragmaticnog uma
kengur
xiola
tyche
cranberry
champs
bugenvilija
suzette
JJA
macka u martama
MiniMaxine
seoska idila
Zvrk
brunhilda
Viola
Tea
kamena kucica na skoju
sklodowska
Zona
gustirna
ciovka

njamnjam
marina kuharica za male i velike
trogirski gastronom
enogastromama
cooketa
torte
dalmacija
pijesak u gacama
miris, zlato i zacini
kucanica u japanu
kabulske price

fotke
remek djela bugenvilija: Foto Tvornica Snova
remek djela blue veki

Copyrightom zasticeno.
Nemojte "posudjivati" moje fotografije, tekstove ili price i objavljivati pod svojim imenom. Pitajte i dogovorit cemo se.




od 20.5.2013.