Linkovi
Blog.hr


LINKAJTE NAS
Blog vinkovačkih izviđača



Web vinkovačkih izviđača

Moja topografija

O.I. Vinkovci

25.11.2007., nedjelja

IZVIĐAČI & me

kao prvo zašto sam ja uopće krenila na izviđače ??
hmmmm
to je bilo davno... možda ne baš jakooo davno
ali 2000 god. što znači da sam u "OI Vinkovci" već punih 7 god.
hihihi
krenula sam zbog jednog stjupidnog filma , ali mi uopće nije žao !!!
onak putujemo često :
natjecanja i putovanja koja su čisto radi zabava...
a sve u svemu svagdje bude LUDO !!
ono kao ekipa smo si super...
što je i jedino bitno , zar ne ?
malo obilazeći str. naletila sam na slike kad sam ja tek krenila u izviđače...
kak sam bila mala !!
dobro nisam ni sada nešt višlja ali... jojoj
pa evo onda mene kad sam tek krenula...
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
e di sam ja ?
evo me :
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
hihi
etodosta za sada...
jednostavno s ovim postom sam htjela prikazati...
da sam dugo u izviđačima ali nikad mi nije palo napamet da se ispišem , jer oni su dio mog života...
(kako srceparajuće , buahahaha )
kes svima koji čitaju !!

- 17:18 - Komentari (4) - Isprintaj - #

DA PAMTE


To što je bilo '91 u Vukovar i u cijeloj Hrvatskoj znamo mi koji smo bili tamo. Taj entuzijazam, to domoljublje i želja za nečim boljim se jako teško objašnjava nekome tko to nije doživio. Možda i nebismo tako uradili da druga strana nije tako nasrnula i tako nemilice ubijala sve što nije srpsko. Da bi se obranili od toga, Hrvati su izmišljali svakakva pomagala da prežive. Neka od tih se nalaze u vojnom muzeju u Vukovaru.
Image Hosted by ImageShack.us

Žalosno je to što nam klinci ne uče što se tada dešavalo, jer to nije u skladu sa suživotom (čitaj: bratstvom i jedinstvom). Da bi i današnja djeca znala što se tada događalo, moramo i mi dati svoj dio.
U goste vinkovačkim izviđačima, došli su izviđači iz Velike Gorice. Između ostalog, željeli smo im reči što se tada događalo, te smo ih odveli i na Ovčaru.
Image Hosted by ImageShack.us

Da ne bismo ponavljali navike iz onog sistema o dugim i bezvrijednom govorima, mi smo djecu odveli na ta mjesta i u 5-6 rečenica im ukratko objasnili što se tu dogodilo i tko je tu koga ubio i na koji način.

DA SE SPRIJEČI PONAVLJANJE



- 10:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

14.11.2007., srijeda

NOVI


Sretna vam 100-godišnjica izviđaštva.

- 18:59 - Komentari (3) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

  studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Rujan 2009 (1)
Svibanj 2009 (2)
Studeni 2008 (1)
Lipanj 2008 (3)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Siječanj 2008 (3)
Studeni 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Blog je namjenjen članovima O.I. "Vinkovci" i njihovim prijateljima, te onima koji će to postati.