portobelle nata https://blog.dnevnik.hr/odranska

četvrtak, 28.06.2007.

ja ne mogu dalje od svog nereda



ja ne mogu dalje od svog nereda,
a volim život,jebeš mu sve,volim ga,
al ne mogu dalje od svoje cigarete,
jer ona me uvijek čeka.
I ne mogu dalje od svojih jajnika,
a oni ne daju odgovora,
niti ih mogu čekati,
kad odem tamo blizu svog nereda.
ja ne mogu dalje ni kad me vuče pjesma,
ma daj mi onu pjesmu što mađija
iz središta tvog sličnog kaosa.
I ne mogu se mjeriti sa pčelama,ni mravima,
čak ni sa majmunima dok nam plešu ritmom vremena
što odlazi,što pulsira
ko krv na mojim slijepim mjestma,
baš onim gdje sam najradije.
ja ne mogu dalje ni kad me vuče pjesma
ma daj mi onu što mađija
iz središta tvog sličnog kaosa.
ja ne mogu dalje od svog nereda
a volim život,jebeš mu sve,volim ga
al ne mogu dalje od svoje cigarete
jer me ona uvijek čeka.

28.06.2007. u 12:10 • 12 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2007 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Pjesme

moji favoriti

modra iluzija
Puppa
osvjezenje
sewen