odlagaliste

petak, 21.11.2008.

Tf = (9/5)*Tc+32; Tc = temperature in degrees Celsius, Tf = temperature in degrees Fahrenheit

Razvijam teoriju koja bi dokazala da su ljudi mudriji sto zive u hladnijim krajevima. Trebam jos malo znanja prikupit, a onda cu srolat znanstveni rad, prodat ga nekome i upisati postdiplomski u svojoj struci na nekom finom sveucilistu. Sto biva hladnije, sve mi se manje radi, a sve vise mi se opet studira. I upravo to moje stanje podupire teoriju radnog naziva Tropicalia.
Da jos malo pojasnim - civilizacije u toplim krajevima ne razvijaju neke pretjerane mudrolije jer im nije potrebno za prezivljavanje. Tu i tamo skupis neko voce, ulovis ribu i uzivas u lijepom vremenu. Ajde budi tupavi beskucnik u Laponiji. Mrtav. Dakle oni po tropima su i ljenjiviji, jer se jednostavno ne trebas prevec truditi da bi prezivio.
Nemojte mi sad pokusat osporit teoriju primjerom Starog Egipta, koji su, kao, bili silno napredni. Jest da imaju toplu klimu, al im je zemlja u kurcu, pa je treba navodnjavat, dakle treba mozak za prezivit, pa kad su vec razvijali sustave irigacije, mudraci su i slobodno vrijeme skontali stogod o brojevima, zvijezdama i graditeljstvu.
Sta rade ljudi s Kiribatija, Palaua, Samoe, Arube i Cookovog otocja? Nista! Jedu banane. Jedino bi malo trebali razviti gradjevinu zbog tropskih oluja, no tu je prevladala ljenjivost, pa radije vise puta grade jednostavne kolibe.
Nije teorija bas ovako banalna, ali ne smijem otkriti sve.

now you've had your fun
under an air-conditioned sun
it's burned into your eyes
leaves you plain and left behind
see them eyes and fall
into the jaws of a pestilent love

Image Hosted by ImageShack.us

mareda jedne jeseni


Uspjesno sam prosla kineski medical test, e da bi me pustili da mirno zivim tu. Bilo je to lijepo iskustvo. Bolnica za strance, cisto, uredno i tehnoloski napredno. Stranci u onim bijelim kaputicima. Prvo ispunis malo fomulara, onda krenes na odiseju od sobe do sobe. Malo kafkijanski; setas sa svojim papiricem, skupljas pecate, kao na kraju semestra. Obavili su sljedece:

ekg
ultrazvuk
vadili krv
pregledali kicmu
sluh, njuh, vid
rengen gornjeg dijela tijela
izmjerili tlak

Krv mi nikad nije bila bolja, prvi put u zivotu nisam anemicna. Liu je rekao da i udisem metale pa da je to zbog toga. Ja mislim da je zbog puno povrca i caja. A mozda je i melamin zdrav. Istestirali su sve zivo, nisam ni znala da ima toliko stvari u krvi. Kod nas bi uglavnom izmjerili 10ak stvari, a od kineza sam saznala i da nemam sifilis, sidu i jos stosta napisano u meni nerazumljivim skracenicama. Dakle nemam bolesti koje su prijetnja za public health. Nisam ni daltonist (to nije podatak iz krvi).
Tete su bile fine i pristojne, a ne kao one rospije po nasim zdravstvenim ustanovama (ne sve, naravno, ali solidan broj). Povremeno se sjetim svojeg bolnickog iskustva uzrokovanog oteknucem desnog kaziprsta.
Kad nekom pricam o tome, uglavnom kazem da sam u to vrijeme mnogo crtala za fax, ali sam uz to jednako revno igrala serious sam-a. Dakle, xx sati dnevno klikala misem. Sanjala sam one kosture i autocad. Desni kaziprst je bio velik i izvan funkcije. Otisla sam kod opceg doktora te kod nekolicine specijalnih ali se misterija nikad nije rijesila. Jedna je teta zakljucila da sam imala traumu koje se nesjecam. Traumatolog je mislio da je reuma, a reumatolog nije. Rengen je otkrio rupu u kosti prsta mi kaziprsta sto je produljilo opce cudjenje zdravstvenih djelatnika na jos par dana. Zatim me neki mudrac poslao na rengen druge ruke, pa da se usporedi. Rengenski tehnicar me pitao kad sam se zadnji put izlagala zrakama x (valjda sam mu bila poznata). Rekoh prije 5 dana. Ma dobro, rece on, rengenske zrake nisu nikog ubile. Usljedilo je veliko otkrice – imam rupu i u kaziprstu lijeve ruke. Kakvo razocaranje! Taj zadnji rengen mi je jedan od naljepsih u zivotu. Nadam se da ga nisam izgubila negdje u velikoj seobi slavena.
Sjeta me uhvati kad se sjetim dogodovstina s Prstom i konstantnog zajebavanja o mom invaliditetu. Prosla sam ja jos i fizijatra, dala krv, piskila u casicu... Kako je prica zavrsila? Zavrsio semestar, zavrsila serious sama, prst se odmorio i vratio u prvobitno stanje. Od tada ga pazim, ali ne voli sketch up i sportove s reketom. A bas se navukla na skvoš.
Bas sam fino nasrala post. Ima ovde u kini jedan decko koji isto pise blog. Prvo je bio informativan, a u zadnje vrijeme se sve vise gubi tj postao poetican. Valjda to tako dodje.
Tropicalia i to objasnjava.

heroji tjedna:
Image Hosted by ImageShack.us

Ernst Neufert (zidar i autor Bauentwurfslehre), i kinez ga znade
Marc-Antoine Laugier (svecenik i teoreticar arhitekture), zivio prevec davno da bi imao sliju

sto sam ovog tjedna uspjela kupiti bez rjecnika? prezlu (kruh, mrvica, jesti), te (o i ja) brtvilo za prozor (prozor, vjetar, puse, hladno+ruke, noge)

21.11.2008. u 12:15 • 3 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja