odlagaliste

utorak, 10.06.2008.

Kratka molba hrvatskoj reprezentaciji

Nogometnoj dakako. Zbog glede ovog prvenstva, lagano izlazim iz anonimnosti stanovnika neke tamo male zemlje u Ouzhou (Europa). Prekjucer sam se logirala u hostelu u Tunxiu bez putovnice, pa sam si sama ispunjavala one papire. Kako Kinez nije znao za Hrvatsku, pitao je druga Kineza jel to zaista drzava, pa ni ovaj nije znao, pa su ga moji prijatelji iz poznatih europskih drzava uvjerili da jest.
Onda sam ja oko ponoci kupila pivo (Huangshan pijiu) i sjela u lounge gledati utakmicu. Ubit ce me vremenska razlika za vrijeme ovog prvenstva. Malo kasnije je prolazio onaj ist Kinez, malo buljio u ekran i ponosno uzviknuo Klo-a-ti-a!!! Ja sam potvrdila. Onda je on sjeo i gledao sa mnom. A mene stid. To je vec bilo drugo poluvrijeme kad su postali stvarno trapavi i kad je nogomet granicio s biljarom. Da smo igrali s bilo kim tko zna igrati bili bi popusili bar 3 gola.
Teci Kinez je rekao Su-ker, Bo-bo-ban? Ja sam rekla da su oni u penziji. On je rekao they good were. Yeah.
Francuz u kantunu se smijuljijo.
U cetvrtak vjerojatno idem gledati utakmicu u njemacki bar s Njemcima. Dragi nogometasi, molim vas da pobijedite. Ili bar pristojno igrajte. Idem u Tescu kupiti bijelu majicu i crveni marker te cu si iscrtati malo kockica. Nemojte da me bude sram.

Ja sam inace bila na izletu dugog vikenda, osvojili jednu planinu (ne mogu hodati niz skale), te se gubili po selima Anhui provincije koja pocinju na T. Bio je praznik - Dragon boat festival.

10.06.2008. u 04:15 • 10 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< lipanj, 2008 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja