odlagaliste

ponedjeljak, 24.03.2008.

Suzhou, Beijing

Sad smo u Beijingu tj Pekingu. Komp je malo bolji nego u onoj selendri prije pa cu postaviti stagod slikica sa zaostatkom. Vidim ja da vas tekst bas i ne veseli.
Sto smo naucili po muzejima u Shanghaiju? Da je ploska za vrijeme dinastije Ming...
Image Hosted by ImageShack.us

bila veca nego za dinastije Qing
Image Hosted by ImageShack.us

Liu Da pije sok od papaje ispred World Financial centra. Druge zgrade po visini na svijetu.
Image Hosted by ImageShack.us


Suzhou je divan grad, ima puno kanala i humanije mjerilo.
Image Hosted by ImageShack.us

O zoningu grada mi arhici znamo sve. Zna i Kinez, al malo drugacije. Tako da postoje ulice za specijalizirane djelatnosti. To i nije nesto novo, al kad setate kroz kilometar kroz prodavaonice kotacica malkice dopizdi. Imaju cak i grupirane frizeraje za pse. Liu Da se frizirao za 10juana. Kod onih za ljude. Nisu mu nudili trajnu ni bojanje, sto obicavaju. Pitam se zasto.
Muzej, Pei, lijep
Image Hosted by ImageShack.us

Grad je inace poznat po vrtovima. Sci bi mi pozavidio, ispunila sam kvotu kineskih vrtova. Na slici je vrt s kamenjem bezobrazno oblikovanim u labirint. I ja sam na slici, uklopljena u pejzaz.
Image Hosted by ImageShack.us

Liu Da kaze da mu je Suzhou naj grad u kini. A moje selo preliepo?

Suzhou - Beijing smo putovali hard sleep opcijom jer je tako jeftino. 1400km, 11h. Malo je skuceno ali pristojno, ko nasi kuset vagoni osim sto ovi nemaju vrata ni zavjesicu pa Kinez moze ciriti dugacku bjelkinju i celavog bjelca. A samo Kinez u vlaku. Od 4 u nasem 'kupeu' jedan stariji gospodin krasno pricao engleski, jedan mladac znao za Sukera i rekao da nam je repka top 5 u europi. 2 gospodje su sutile.
Btw odakle to da su oni zuti?
Kad smo vec kod moje duzine...pa bulje, vec sam se navikla, al danas je bio hajlajt kad su se prodavacice u ducanu Lama templa mjerile sa mnom, zadizale mi majicu da vide dokle mi to noge sezu, te se potom smijale Liu Da-u jer je manji od mene.
Beijing je prasnjav i tesko da ce biti svjetskih rekorda na ovoj olimpijadi ukoliko ne premjeste Gobi negdje. A znam da Kinez to moze.
Prvo jutro pohrlismo na Tiananmen, i dok sam ja silno htjela u Maov mauzolej vidjeti Maa balzamiranog, Liu Da je bio cangrizav i bilo mu je vruce, izgorio mu skalp, i puno Kineza i kakit cu pisit cu. Ja odustala od mojih kulturnih te se prilagodila njegovim htjenjima (a vi mislite da ga ja ne tretiram lijepo). Tako smo prvi dan u glavnom gradu svih Kineza proveli u military muzeju kojeg je on uocio medju 1000 drugih muzeja. Razgledali od dzepnog nozica preko sablje do tenka i rakete. Uz blagi podsjetnik gdje je sve kineski vojnik koristio koje oruzje u otporu najcesce bijelom kapitalistickom imperijalistickom okupatoru. Bili jedini ravnooki.
Image Hosted by ImageShack.us

Ja odusevljena amfibijskim navalnim vozilom
Image Hosted by ImageShack.us

Liu Da i kineska vojna tajna
Jucer smo probali zmiju. Nista extra. Mozda da je baba spremi na tingulet...Inace, hrana sto sjevernije to bolja.
Medju ovim nekrstenim dusama nisam ni skuzila da je danas uskrs...pa stretan uskrs.
Sljedece slike govore vise od rijeci
Image Hosted by ImageShack.us

Lipo izgleda, al to je jos uvijek gradiliste. Bazen izgleda gotov, ali ujedno izgleda ko govno pa ne slikah. Mozda nocu...
H&M je Liu Da prekrstio u Herceg i Demencija.
Image Hosted by ImageShack.us

Nasla sam lipu palmicu kod susjedne zgrade pa sam se metnula pod nju da ne budem sama s gradilistem. A da ne mislite da Kinez samo gradi...
Image Hosted by ImageShack.us

Kinez i rusi. Ali cijeli grad izgleda kao gradiliste. I jednako je prasnjav. Liu Da iskazuje sumnju da ce dovrsiti do igara. Liu Bi vjeruje u Kineza.

Evi i par njegovih
jos par opazanja i jedna isprika urednika. prvo isprika:
- mozda ste iz mog prijasnjeg komentara zakljucili da u kini nema zgodnih kineskinja.ima ih gomila ali ne zgodnih na nacin da bi se okrenuo za njima vec slatkih koje bi doveli kuci da upoznaju roditelje.
- znate da Kinez pljuje. ali Kinez uvijek prije toga duboko procisti grlo i onda ga izbaci zelenog. nikada jos nisam vidio da je neko pljunuo bez upozorenja. kulturan narod.
- zasto su Kinezi zdravi? zato sto u kini svakih 50 metara ima vocara sa mnogim vrstama voca. gje su sve cijene na pola kile tako da se cini jeftino. a i je jeftino. i svaka vrsta najcesce ima nekoliko cijena, zavisno od starosti i kvalitete.
- vidjeli smo desetine zapadnjaka s Kineskinjama i nijednu zapadnjakinju s Kinezom. Zasto?
- pozdravljam nekoliko brace, mamu, tatu, strica, strinu, sestricne i sve koji me poznaju

24.03.2008. u 13:48 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja