odlagaliste

srijeda, 19.03.2008.

bez slika

jer je u hostelu komp gofno. Dakle, mi haracimo po Shanghaiju. Isti je ko i proslog vikenda, samo sam s drugim muskarcem. Bili u nekolicini muzeja, nagledali se ming grncarije, osvojili Jin Maa, jeli duz nekoliko ulica, i tako to.
Onima koji su sinoc sudjelovali u akciji 'Dajmo da se zaposli' od srca zahvaljujem, jer sam danas rjesila da ostanem raditi ovdje kad se vratim s putovanja tj od pocetka travnja. To vam svima produzuje mogucnost da me posjetite na dalekom istoku.
Komp mi uzasno ide na neku stvar pa ne mogu vise tipkati. Sutra idemo u Suzhou. Stid vas bilo ako niste culi za taj gradic.

Evo Liu Da oce nesto...

kratke crtice:
- igor, gina i vesna su curice, zlatko je jedini pravi muskarac po kineskim mjerilima jer tu su sva auta limuzina oblika. postoji peugot 307 ali i taj ima guzu (valjda samo za kinu). jedini mali auto je vw polo ali svi znamo da je bilo koji vw jedini pravi auto uopce tako da se on ne broji. i ako imas stvarno dobro auto onda je on crn. i nikakav drugaciji.
- zene ne pokazuju dekolte. ni nemaju ga puno ali i ono sto imaju ne pokazuju. dosta zakopcano. zato nose kratke hlacice i minjake. danas vidio i halter.
- znamo svi za lucy lu (glumica). ona je kineskinja i zgodna je. ali ona je amerikanka. i takve ovdje ne rastu. u proslom selu vidio 1 (jednu) zgodnu. u shanghaiju 5 zgodnih.
- stapici su zakon.
- ljudi pljuju kao ljame. ali uvijek najave sa zvukom cupanja zelenog sluzavog iz pete pa se stigne izmaknuti. pristojno.
- hrpa kineske djece se danas htjela slikati sa natom. djeca jako slatka. primam narudzbe. malo jedu i ne trebaju pelene.

od sada mi se obracajte sa Liu Da a nati sa Liu Bi. Pogledajte u rjecniku sto znaci:)

19.03.2008. u 13:38 • 4 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja