odlagaliste

četvrtak, 25.08.2005.

bokic, mi u crna gora

i ovde tipkovnica nema slova s kvacicamin. prvo-probaj spavat u napustenoj bolnici, malo povise lazareta kolko se ja sjecam. ja spavala, free, nije puno strasno, mos birat odjel. sad sam u herceg novom i lijepo je iako je hrvatsak ljepsa i mi smo ljepsi kao narod al je ovdse jeftinije, hrana pogotovo, sto je jako vazno kad se putuje s ljubicom. spavali smo besplatno u jednom hr kampu, pa probaj i tu opciju, samo udji kasno i ujutro se ponasaj kul. presli smo granicu pjeske. meni je to prvi put, znam da ti vec jesi jer si ti vise kul. i carinik me dakle na hr-scig granici pitao da di cu a ja njemu u crnu goru i on rece ok. kao da mogu igdi drugdi.
lj je jos uvik rozi. obiteljska bagra se ljeskari u bolu i tako to.
evo lj: nisam roz nego bijel a negdje i svijetlo smedj. jucer jeo steak polusirov. danas vocni kup. imam zulj na tabanu. n je rekla da bi usla u moju obitelj. eto tako to.

e, da lj-ov stric me nazvao snahom, tocnije striceva druga zena.
i upitno mi je postojanje predmeta urbanizma na podgorickom faxu
bokic, nema se zuba za sliju

25.08.2005. u 17:11 • 1 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Komentari da/ne?

Opis bloga

tu odlažemo razne stvari
a za preracun iz juana u kune molim pomnoziti s 0.68

za intimna pitanja i nedoumice
natasa1hMAJMUNgmail.com



Visitor Map
Create your own visitor map!



The WeatherPixie

do pocetka 2008. na ovom su blogu bile moje i sivine nebuloze, a od tada samo moje, iz Kine i s putovanja