Evo me opet....

Zbilja nisam dugo pisala. Ne mogu vjerovati. Kad sam krenula sa ovim blogom mislila sam da neće moći proči dan da nešto ne napišem. I vidi vraga, kao da me je totalno šokiralo to što sam proslavila 35. rođendan, odjednom tajac. Istina je da sam imala prilično zanimljivih tjedan dana ( odnosno 9 dana, točnije.) Prvo što me malo iznenadilo je neki novi interes koji je moj mužić poče pokazivati za mene. Kao da ga je lupio drugi pubertet. I kao da smo se tek upoznali. Ne znam kako objasniti njegovo ponašanje. Mi smo inače ovih posljednjih godina bili jedan sasvim normalan bračni par u žiji život se povremeno znala uvuči monotonija. Znalo je proči i po mjesec dana da nam uopće ne padne na pamet da vodimo ljubav. Da li zbog problemčića u životu ili umora. Ne znam ni ja.
A onda se dogodila ova moja "metamorfoza", ako ju tako mogu nazvati. I valjda je uz gubitak kilograma došlo i moje samopouzdanje. A nema ništa seksipilnije od žene koja zrači samopouzdanjem. I počelo se događati nešto čudno. Dogodilo se recimo, prvi puta nakon dosta godina da smo vodili ljubav ujutro kada smo se probudili- Bilo je vrlo rano, 5-6 sati, klinci su još spavali, i onako snenu razbudio me je.....hm, nećemo u detalje...
Onda, na moj rođendan, osjetio je da sam budna u 3 ujutro i .....
I tako se to nastavlja dalje. Neću sad radi od ovoga erotsku priču, bez obzira koliko bi to neki vjerojatno željeli. Samo ću još jedno reći: možete li zamisliti dva i po sata akcije, nakon koje jedva hodaš jer ti koljena klecaju?


I kao epilog, neka nam je viroza ušla u kuću! Trenutno je muški dio moje obitelji bolestan, kašlju, šmrću, jauču, kako to samo muški znaju. Muž leži već treći dan, a s malim sam jučer bila koda liječnika. Ja sad čekam tko je slijedeći na redu. I molim boga da se eto sve zaustavi na njima, da i mala ne bude bolesna, a ja već osječam škakljanje u grlu.

Idem sada, peće se pile i krumpir u rerni. Čista klasika. Kombinacija koja uvijek dobiva. Popodne ćemo navijati za rukometaše. Dobro je za krvotok, malo podići adrenalin.

Ciao, ljudi....valjda neće opet proči 9 dana prije nego napišem nešto.

29.01.2006. u 11:39 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je mjesto gdje ću pisati svoj dnevnik, svoja razmišljanja i gdje ću napisati sve ono što mi prozuji kroz glavu u toku dana a možda nemam kome reči. Ovaj blog će biti moja psihoterapija, a možda neom svojom rečenicom uspijem pomoći nekoj drugoj mami, supruzi koje muče isti problemi kao i mene....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Preporučujem ovaj najbolji portal u Poreču, na kojem ćete uvijek naći sve aktualnosti vezane za naš grad
Parentium.com



Ono što te ne uništi - ojača te....smokinthumbup

Nešto o meni



Zovem se Suzana.
Živim u Poreču, imam lijepih 35. godina, muža i dvoje djece.
Sve ostalo piše u blogu.......cerekcerekcerek