Gotove ferije....

Eto, preživjeli smo i taj petak 13. Što se mene tiće sve je po starom. Ništa se nije posebno dogodilo što bi mi ostavilo ovaj petak u nekom posebnom sjećanju. Jućer sam klinca vodila na neki rođendan kod prijatelja iz razreda, a ja sam sa malom otišla kod orijateljice i čitavo popodne sjedila i klafrala. Curice su se igrale u sobi, milina jedna! Došli smo doma tek oko devet uvečer. Sve u svemu dan je proletio. I danas smo se već počeli koncentrirati na sutrašnju školu. Sreća pa ovaj tjedan ima popodne nastavu. Da nam ne bude preveliki šok, valjda. A i dobro je. Odvikla sam se od toga da u 7 izlazim iz kuće i to kad je vani mraz i stakla na autu zaleđena. No, dobro....već je i dosta ljenčarenja. Treba se trgnuti i početi ponovo normalno "živjeti", škola, pregledavanje zadaće i proljeće će brže doći. Ovo mi danas zbilja izgleda na pravi, dosadni dnevnik, tipa: ustala sam se, jela, legla i zaspala. Zato, da ne bi bila predosadna neću više ništa danas pisati. Uživati ću u današnjoj nedjelji, u zadnjem danu razbibrige i opuštenosti, pa ć možda sutra zbog nećeg biti onako baš pravo ljuta ili sretna pa napisati nešto pametno, zanimljivo.....Neznam, možda je moj život zbilja malo dosadan, ha? A možda je to i dobro. Znači da nema stresova, nema nekih većih problema. Dosadno je dobro, zar ne?

15.01.2006. u 11:58 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

  siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovo je mjesto gdje ću pisati svoj dnevnik, svoja razmišljanja i gdje ću napisati sve ono što mi prozuji kroz glavu u toku dana a možda nemam kome reči. Ovaj blog će biti moja psihoterapija, a možda neom svojom rečenicom uspijem pomoći nekoj drugoj mami, supruzi koje muče isti problemi kao i mene....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Preporučujem ovaj najbolji portal u Poreču, na kojem ćete uvijek naći sve aktualnosti vezane za naš grad
Parentium.com



Ono što te ne uništi - ojača te....smokinthumbup

Nešto o meni



Zovem se Suzana.
Živim u Poreču, imam lijepih 35. godina, muža i dvoje djece.
Sve ostalo piše u blogu.......cerekcerekcerek