< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2009 (1)
Siječanj 2009 (3)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (3)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (2)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (6)
Kolovoz 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Traktor

Traktor je motorno vozilo konstruirano da vuče, potiskuje ili nosi izmjenljiva oruđa, odnosno da služi za pogon takvih oruđa ili za vuču priključnih vozila.
Traktorski priključak je zamjenjivo oruđe za obavljanje poljoprivrednih i drugih radova koje vuče, gura ili nosi traktor.
Image Hosted by ImageShack.us

Zanimljivost

http://www.vicevi.biz/zanimljivosti/?idx=607

Mr.Obama

Image Hosted by ImageShack.us

Prvi crni predsjednik SAD-a.

Facebook

Image Hosted by ImageShack.us

Facebook je internetska društvena mreža koju je 2004. godine osnovao Mark Zuckerberg, bivši student Harvarda. U svojim počecima, Facebook je bio namijenjen samo studentima sveučilišta na Harvardu koji su tim putem mogli međusobno komunicirati i razmjenjivati informacije.
www.facebook.com

utorak, 22.01.2008.

evo ja doso napisat gluposti.
pocela je skola svi to znaju i ja krenuo jako lose...prva ocjena u polugodistu kulja iz matishe...lol...ovaj ponedjeljak jucer mi je bio jedan od najgorih dana u zivotu jbt...dobio kulju iz matishe,dvije kulje iz klavira,lik me stero sa sata i zvao staru da kaze ak ovak nastavim da cu past godinu...peder ruzni...i jos losija vijest je da sam dobio 4 iz engleskog sto je za mene prilicno nisko...al ima i dobrih stvari u skoli,npr. nema jedne profe iz povijesti...al ima ih puno vise losih...i dobio sam cd od sabbatha s Diom...jeben je...i puno novih cd.a,u bend je doso vili gobac i poceli smo zaozbiljno svirat i vrlo vjerojatno je da cemo do kraja skolske imat gazu...pa cete bit obavjesteni :-) evo ne da mi se vise pisat...stavit cu jedne rijeci benda mog i jedan filmic ko inace...pozzz...
Jao Jao
žanr:punk-rock (k'o ramonesi)

Jao,jao koji dosadan dan,
mama mi ne da da idem van,
svi mi govore da sam naporan,
zato si sutra idem kupiti gaaaan...

Vili Gobac

sretne ovce bjelovara
žanr: grunge

dok prolazim ulicom
moje oči pate
svi su ovdje zoofili
ali to već znate

REFREN
sve je bijelo, na četri noge
janjetina, janjetina, janjetina, janjetina
a ja svima pokazujem roge
janjetina, janjetina, janjetina, janjetina

pišem to na sve cde-e
od franka zappe, skauta
tu sam doso, u bjelovar
(stop cijela muzika) jer moja mama voli astronauta.

sretne ovce tužnih lica
svugdi oko mene
sretne ovce bjelovara
pate od migrene
Viktor S
svoje cu stavit drugi put...ova druga je po uzoru na Frank Zappu,nisam piso forme (inace pise riff,refren,riff,jako hevi...al to necu pisat,nije bitno xD)...evo filmic:
Black Sabbath-Iron man



| komentari (22) | print | # |

srijeda, 09.01.2008.

da li je Petar Pan jos ziv?

novi post...da,da...cudno jel da?prvo da svima cestitam sa ogromnim zakasnjenjem sretan Božić i Nova Godina,u novoj godini sve najbolje,da se zabavite,da imate para,da vam se sve zelje ostvare,da zbarite kog niste u 2007...mislili ste da nikad nece bit al eto ga bwahahahaha...lol...sjetio sam se svojih starih dizajna koje sam radio pa evo stavio jedan...za 5 dana je skola sto nije izuzetno dobro,al prijeci cemo i preko toga...u zadnje vrijeme ne radim ništa nego sviram sa bendom i od one 2. probe smo imali jos barem 10 proba i skupili smo poprilićnu količinu pjesama koje sviramo pa da vas malo gnjavim...sviramo od covera:

Black Sabbath-Iron Man
Ramones-Blitzkrieg Bop
AC/DC-TNT
The Who-Summertime Blues
The Clash-Should I stay or should I go
Sex Pistols-Anarchy in the UK
Led Zeppelin-Living Loving Maid
a od naših stvari imamo gotovo tek dvije:

Muči me menstruacija
S.I.D.A.

od napisanih stvari imamo ih jos hrpu koje mislimo uglazbit,pa evo vam neki naslovi:Matjer,Sretne Ovce bjelovara,Svršio sam si u martu,Sid Vicious,Fejkeri su IN,Jebačka,Ma ručak je car...(možda ima još)
jos mislimo obradit dosta pjesama kao I fought the Law od Clash,Paranoid od Black Sabbatha,Kruha in Igar od Pankrta...
ugl. bit ce filmica na youtube kad budemo mogli prebacit,jer je fireware sjeban...ugl. dobro nam ide,vec se tu prica o nekim nastupima bwahahahaha...lol...al ozbiljno...sad cu vam stavit postavu benda:

Viktor-mikrofon/na nekim pjesmama bas/pisanje tekstova 75% xD
Matko-nekad bas/nekad gitaru
Cimi-Bubnjevi
Ja (Marko)-gitara/bas ponekad/pisanje muzike i neš malo tekstova
heh...koji put ce vjerojatno Vili Gobac doc na probu...dobar nam je frend.

eto ja ne znam vise sta bi pisao,ali odsad cu cesce pisat postove...valjda xD
Stavit ću vam jednu britku pjesmu jer ja jos vjerujem da je Petar Pan živ...

Skaut-Kako je umro Petar Pan


Pozdrav od Marka gitarista/basista xDwavemahzubo



| komentari (101) | print | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.