welcome to obviousfreaks.blog.hr(molimo vas da ostavite komentar na chatu ili ispod posta) reklame - obviousfreaks - Blog.hr

obviousfreaks

ponedjeljak, 20.03.2006.

reklame

axe



coca cola



colgate



gillette



loreal



michelin



nike



nova moda



peugeot 206



t-com








- 21:07 - are u talking to me??? (4) - Isprintaj - #

< ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi

  • kurbla
    cinkantoroš
    the lizard queen
    tanka punta
    malo zlo
    plavi


    (...perverznjak jedan...)



    pošalji svoj komentar












    More dise, skojic spava
    A na srid kanala gajeta je stala
    Di san ja, di si ti
    Pokraj mora na vrh bora slavuj piva
    Jos te tako volim mila.
    U daljini, ispod sunca, letis ti.

    Opet zvone stara zvona
    A ja ne znan di si prva ljubavi
    Mozda ispod neba plava
    S nekim spavas ti.

    More dise, slavuj piva
    A na srid kanala ja i moja gitara
    Di san ja, di si ti
    Pokraj mora pored bora
    Zori zora, ti si zvizda jutarnja.
    U daljini, sve do neba, letis ti.

    Opet zvone stara zvona
    A ja ne znan di si prva ljubavi
    Mozda ispod neba plava
    S nekim spavas ti.

    Opet zvone stara zvona
    A ja ne znan di si prva ljubavi
    Mozda ispod neba plava
    S nekim spavas ti.

    Tuzno zvone kampaneli
    Bolje da se nismo sreli
    Jer ispod neba plava
    S nekim spavas ti.

    posvećeno sexy josipu(bingiju) ostojiću





    sad jedna za moju vivy

    Rastanak

    Ublijedo jutro, dok sviće zora
    i vani još nema ljudi,
    šetam uz obalu plavoga mora
    i mislim o danima kad smo bili ludi.

    Sretne snove smo snili,
    gubili dane na gradskoj rivi,
    maštajući da smo galeb,
    što se u daljini bili.

    Oskudan život je postao,
    kad si rekla da moraš poći,
    staklenim pogledom sam te pratila,
    kako nestaješ u tamnoj noći.





    i jedna depresivna


    Staze paklene

    Novo jutro je svanulo,
    počinje novi dan.
    Sve se ranije i ranije,
    prekida moj san.

    Kad otvorim svoje oči,
    od prozora su više staklene,
    nemoj Bože da opet prolazim
    kroz ove staze paklene.

    Jer jad i hladnoća vrebaju,
    i oskudica se vuče s njima.
    Zaludu si nemo plavo,
    jer i blijedo sunce zube ima.

    I kad sunce i bura gristi počnu,
    pitam se kad će ova patnja stati,
    a mjeseci i godine prolaze.
    Bože, kad si supio ovako brzo,
    a ovako grubo, moj život prelistati?

ah

  • ovo je jako zbunjeno....
    al pingvini su fora...haha