< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ComEnTaRi Da/Ne

O Meni

Ime: Ana-Marija
Rođena:05.05.
Škola: trgovačka(smjer komercijalist)
Slušam:RAP, R'n'B i techno( i neke podvrste techna)
Volim: MARKA ŠELIĆA(MARČELO), hip-hop kulturu, rapere, frendice i frendove, jednog dečka(ajd dobro ne baš samo jednog),more, muziku,MSN,peseke,svađati se, tulume do jutra, dj-e i sve vezano s njima i dj-ingom, motore, nabrijane aute, iči na kafu....

Linkovi

Anchy
AnaMarija
Beogradjanka
Bero
Blacka_Label
Bljestavilo
Chupawa Malena
Dinek <3
Jeca
<
law-boys
Malecka <3
Mario
Martina
masai mara
Matea
Mia
Mirna
Nice_Boy
Selma
Tina
Truba
The Playa
U3ne Friends
X-Thug a.k.a MC Pepeljara


Marcelo Defacto
Connect
FM JAM
Elemental
Hip-HopBase
Raplection
YouTube
MySpace

nedjelja, 18.03.2007.

"A šta ću sutra? Ma nije bitno, uživaj ti večeras, nemoj misliti profitno"....

Evo pričala sam baš nedavno s frendicom (Mirnom) na MSN-u, i taj naš razgovor mi je dao takvu inspiraciju da napišem ovaj post…
Onak malo sam razmišljala… ma za kaj ja živim na ovom svijetu…za koga?
Kad se okrenem oko sebe i vidim kaj se sve događa, i kaj se sve događalo. Ponekad toga nisam ni svjesna, ponekad neke stvari prešutim( makar malo teže), ponekad pređem preko nekih stvari( također malo teže), ali onda se zapitam jesam li to ispravno napravila, da li sam to trebala na drugačiji način…

Shvatila sam da neke ljude jednostavno ne možeš promijeniti, neki ljudi će ostati uvijek ovakvi kakvi su sada. Prešla sam preko nekih stvari već 500-ti put, oprostila sam ono što nisam smjela, i skužila sam tko su moji pravi prijatelji… na koga STVARNO mogu računati! Shvatila sam da sam neke prijatelje zauvijek izgubila. Kažu da se najbolji prijatelji steknu u osnovnoj školi, ali ne i u mom slučaju… ja vam ne mogu nabrojiti 5 ljudi koje mogu navesti iz bivšeg razreda da će sve napraviti za mene... jednostavno takvih više nema..

Ponekad se pitam u što se ovaj svijet pretvorio? Nije mi jasno…
Mislim da se moja slika o ljudima koju sam stekla neče više mijenjati, LJUDI SU KRETENI. Ok sad kad sam to definirala, prijeđimo na neke stvari koju su recimo to tako problem. Kako smo mi glupa nacija… ma ja to nemrem vjerovat… nije da ja sad to vrijeđam… pa i ja sam HRVATICA… ali što imam od toga? Pogledajte molim vas jedan primjer nepoštovanja ljudi… možda je glupo kaj sad to govorim… ali meni to užasno smeta… Dinamo i Hajduk imaju tekmu… i BBBoysi pretuku nekog Torcidaša usred bijela dana, u centru tako cijenjenog nam Zagreba! Što je taj jadan čovjek njima skrivio…PA SVI SMO MI HRVATI! Zašto pljujemo jedni po drugima… to se sad ne odnosi samo na navijače… i nije da ja sad vrijeđam BBB-se, jer se tak neš dogodi i u Splitu.
Ajmo onda dalje … ujutro uz kavu čitam novine i svaki dan čitam isto… usred bijela dana ubio čovjeka iz čista mira, ili pucao u sebe, ili ubio majku svoje djece i sebe, ili silovao djevojku…ima toga još… ma čim otvorim novine prisjedne mi i ta kava i doručak i cijeli taj jebeni dan.
Naša država se zasniva na lopovluku, tako je bilo i tako će i biti…da li je pravedno da čovjek koji se ubija od posla više od 12 sati na dan u nekoj tvornici ( ili slično) ima plaču 1,500 kn, a političar koji sijedi najviše 4 sata na dan u nekom uredu i NIŠTA POD MILIM BOGOM NE RADI ima plaču 30,000 kn? Je li to pravedno? NARAVNO DA NIJE… ali mislim da se tu ništa ne može promijeniti, jer u našem saboru ne postoji POŠTENI političar, svako grabi za sebe, i nikog nije briga za narod!

Ok dosta s tim… ajmo preč na neke druge stvari…
Ovako… Moja best frendica Tina i ja slavimo rođendan skupa, i trebali smo ga slavit na Jarunu, al nam je neš iskrsnulo, pa MOLIM , ako zna neko neki dobar birc u najdražem nam ZAGREBU, da se može iznajmit… BILA BI VAM JAKO ZAHVALNA! Hvala punoooo…
Evo mislim da bi to bilo to… neznam šta mi je došlo da napišem ovakav post, jednostavno sam morala iznijeti svoje osjećaje i misli, pa zar za to ne služi blog ?
E da kad smo več kod bloga, 14.03. je bilo godinu dana od kad pišem ovaj fucking blog... lijepo je to znati, i još jedna stvar... ovo je 60 post... i to je lijepo znati... pa čujte nije to ni tak loše...
To je to… Ovaj put pozdravljam samu sebe, to sam i zaslužila…
Vozdra…….. Marčela wave

P.S. TONI SRETAN ROĐENDAN, makar je več prošo...

- 09:57 - cOmEnTiRaJ... SaMo(17) - pRiNtAj - #

<< Arhiva >>