< lipanj, 2006 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (4)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (3)
Siječanj 2007 (4)
Prosinac 2006 (1)
Studeni 2006 (4)
Listopad 2006 (4)
Rujan 2006 (3)
Kolovoz 2006 (4)
Srpanj 2006 (8)
Lipanj 2006 (7)
Svibanj 2006 (9)
Travanj 2006 (6)
Ožujak 2006 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


ComEnTaRi Da/Ne

O Meni

Ime: Ana-Marija
Rođena:05.05.
Škola: trgovačka(smjer komercijalist)
Slušam:RAP, R'n'B i techno( i neke podvrste techna)
Volim: MARKA ŠELIĆA(MARČELO), hip-hop kulturu, rapere, frendice i frendove, jednog dečka(ajd dobro ne baš samo jednog),more, muziku,MSN,peseke,svađati se, tulume do jutra, dj-e i sve vezano s njima i dj-ingom, motore, nabrijane aute, iči na kafu....

Linkovi

Anchy
AnaMarija
Beogradjanka
Bero
Blacka_Label
Bljestavilo
Chupawa Malena
Dinek <3
Jeca
<
law-boys
Malecka <3
Mario
Martina
masai mara
Matea
Mia
Mirna
Nice_Boy
Selma
Tina
Truba
The Playa
U3ne Friends
X-Thug a.k.a MC Pepeljara


Marcelo Defacto
Connect
FM JAM
Elemental
Hip-HopBase
Raplection
YouTube
MySpace

subota, 17.06.2006.

HVALA BOGU ŠTO POSTOJE PRAZNICI!!!!

Evo mene opet, kao što sam rekla javljat ću vam se češće tijekom praznika!!!!
Evo da vam malo opišem jučerašnji dan!!!!
JUČER:
Jučer su Jelena i Mirna bile kod mene doma!!! Zajebavale smo se, pojeli pola mojeg stana( ma šalim se, naravno)! Zajebavali smo se na internetu, i pjevali!!!!Poslje smo izašle van!!!
A onda je Mirna sam odjednom rekla kak ona ide doma u 18, a Jelena i ja onak, kaj si pukla, ali Mirna je svejedno otišla!!!! Poslje smo Jelena i ja sjedili ispred mog ulaza i smijale se ko luđakinje!!!! Jelena si je svako malo namještala kosti, što je meni bilo užasno smiješno i ja sam se trgala od smijeha!!!!! Poslje smo gledale zabranjenu ljubav na mom mobitelu, i došli su neki frikići s harmonikama i onda mi niš nismo čule kaj ovi u seriji govore, pa smo se trgale od smijeha!!!Ja sam provalila da jedan od tih likića koji sviraju harmoniku izgleda ko CHRISTIANO RONALDO!!! Lik je cijelo vrijeme blejao u nas!!! Mislila sam im baciti koju kunicu, ali ipak nisam!!!!!!! Onda smo Jelly i ja išle na kavu!!!!! Ja pitam konobara: Jel imate Nescafe Frape, a on onak mene pogleda i kaže: ma neznam!!!!! Ok i naručimo mi sad to, i lik to nama donosi i stavlja na stol i jelena kaže njemu HVALA i doda BOGU, a ja sam zabrijala da je ona njemu rekla FUFA, i ja se počnem trgat od smijeha, i on neš meni kaže , a ja onak KAJ, nisam ga baš čula al nema beda, nije ni Jelly!!!!!! I da nije nam donio račun, baš je neki mutavi konobar !!!! Poslje smo se išle šetati oko škole i prvo mi dođemo do pekare i skužim ja jednog tipa kojeg znam koji je meni užasno zgodan!!! I ovak vam Jelly i ja pričamo: - Joj kak je zgodan, - Fuj kak je ljigav!!!!!!!! Ok nadam se da ste skužili, ali znam da će se Jelly smijat!!!!! I sad mi idemo namjerno proć pored njega!!!!! Ok i mi i dalje šečemo i hoda ispred nas hrpa nekih bakica i ja bezveze kažem : Dobro večer, a fakat nemam blage ko su te babe, a one nama :Joj kako prekrasne djevojke!!!!!! Ok mi crkavamo od smijeha!!!!! I mi i dalje šečemo, čujem ja odnekud se neko dere: SEVAAAAA!!! i trče prema nama - NENO I MARIN!!!!!! Poslje smo bili s njima i zajebavali se!!!!!!! E da sad sam se još nečeg sjetila!!!! Dok smo sjedili na klupici kod mene neka moja suseda dođe meni: Joj pa ti si tako odrasla djevojka , imam ja jednog lijepog studenta za tebe, a Jelly i ja pišamo od smijeha!!!! I tako se mi zabavljamo početkom praznika, sigurna sam da će nam biti još bolje !!!!! Pusa svima a posebno mojoj JELENI!!!!!!!!
I da pozdrav: BERI I MIRNI!!!! kisssam vas sve!!!!! Jelly jel idemo i danas van, nazvat ću te!!!!!!

- 14:31 - cOmEnTiRaJ... SaMo(3) - pRiNtAj - #

<< Arhiva >>