TAKO UMIRU HRABRI, ČASTNI I UZPRAVNI...

29.11.2017.

PRALJAK_u_HAAGU_29_11_17

PRALJAK_2
gif hosting


...U BEZĆUTNOM I PRODANOM SVIJETU.


Ako me ne uvjerite, ako vaše tumačenje činjenica bude nedovoljno dobra ili pogrešno primijenjena spoznaja neke od društvenih znanosti pa postane moguće ono što nije bilo moguće i postane jednostavno ono što nije jednostavno pa moć da se nešto učini postane prosta zamjena za želju ili htijenje, onda ću ja biti u zatvoru samo zato jer je sud sila, a to zbilja ne bi bilo ništa novo na ovome svijetu - rekao je Praljak 2011. godine u završnoj riječi.

- Znam da nisam kriv. Ako vaša odluka bude suprotna, ja ću poštujuće opće načelo opovrgljivosti svakog mišljenja, zaključka ili stava, otvoreno i hrabro preispitati svoj stav o vlastitoj odgovornosti. Ako spoznam pogrešku, izdržavat ću kaznu jer ste vi pravični. Znat ću što sam mogao bolje, kako sam mogao bolje, gdje sam mogao bolje i kada sam mogao bolje i to mišlju, riječju, djelom i propustom - kazao je Praljak u završnoj riječi 2011. godine.

"KRUŽIĆEV KLIS--USKOČKI SIGET NA JADRANU"

27.11.2017.

img337
photo sharing


KLIS_1_A
svg image hosting

KLIS_1_B
how to upload image online

KLIS_2_A
KLIS_2_B
postimage org safe

KLIS_3_A
image storage server

KLIS_3_B

IZVOR: HR

BRANIT ĆU KUĆU MOGA OCA

18.11.2017.

BRANIT ĆU KUĆU MOGA OCA

Branit ću kuću moga oca protiv vukova
Protiv nevremena branit ću kuću moga oca
Protiv poreznika protiv ideologija
Protiv zavjere
Branit ću kuću moga oca protiv zločina
Protiv zelenaštva protiv nepravde
Izgubit ću stoku izgubit ću vinograde
Bolest će uništiti ljetinu stabla
Ali ću braniti kuću moga oca
Kad mi otmu oružje
Branit ću je golim rukama
Branit ću je zubima branit ću je divljački
Ali ću branit kuću moga oca
Kad ostanem bez ruku bez ramena
S razvaljenim prsima branit ću je krvavim srcem
Branit ću je svojom dušom
Branit ću je očinjim vidom ali ću braniti
Kuću moga oca
Kad umrem kad se izgubi moja duša
Kad se moje srce pretvori u zemlju
Kad više ništa ne ostane od mene
Kuća moga oca
Stajat će
Uspravno

Boris Maruna

VUKOVAR, VUKOVAR...

17.11.2017.



VUKOVAR_1
VUKOVAR_2
VUKOVAR_3
VUKOVAR_4
VUKOVAR_5

ZA_DOM_SPREMNI
post image

KAMO I KUDA IDE HRVATSKA

16.11.2017.

KAMO_IDE_HRVATSKA_1
image ru

KAMO_IDE_HRVATSKA_2
img upload


IZVOR: HT

ODGOJ ZA PRAVI ODGOJ

11.11.2017.

ODGOJ_1
ODGOJ_2
free photo web hosting

ODGOJ_3
ODGOJ_4


___________________________________________________________________________________________________________

NOVA DISCIPLNA

09.11.2017.

HRVATSKI TAKUJIN JOVICA TODIĆ UVJEŽBAVA NOVU MARATONSKU DISCIPLINU KALETAMA LONDRE.

TODI_MARATONAC

ODGOJ

08.11.2017.

MARIJA

MARIJA

HRVATSKA ZBILJA

07.11.2017.

HRVATSKA MLADOST U TUĐINU 'TRBUHOM ZA KRUHOM', A HRVATSKI LOPOVI U TUĐINU UŽIVATI U 'DAROVIMA SVOJE LOPOVŠTINE'.

"UČITE JEZIKE I BJEŽITE GLAVOM BEZ OGZIRA"

05.11.2017.

PRAVOBRANITELJICA_1
PRAVOBRANITELJICA_2
image upload api


PRAVOBRSNITELJ_3

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.