Hare Krišna obrnuti blog

četvrtak, 09.09.2004.

Obrnuti prijatelji

Tko je naš pravi prijatelj? Ovo doba se zove doba Kali, doba svađe i licemjerja. Iz toga se da zaključiti da je teško naći pravog prijatelj, a mnogi ljudi su usamljeni. Stoga, tko je naš pravi prijatelj? Materijalističko društvo znači da je grupa ljudi zajedno i svi bacaju fore. Na tuđi račun naravno. I tko bolje može uvrijediti drugoga, taj je faca. Čak i u takozvanim finim krugovima, svatko je prekriven suptilnim elementom koji se zove lažni ja, taj element dolazi prije inteligencije i uma. Stoga, između mene i mog prijatelja postoji dva debela sloja, moj lažni ja i njegov lažni ja. I ako trenutno mom lažnom ja odgovara da se družim s njim, i umovi su nam slični, onda ćemo se družiti, ali na umjetnom i površnom nivou.

Ipak, pravo druženje je ono koje je oslobođeno lažnoj ja, tek tada duša može uživati u pravom prijateljstvu i pravoj ljubavi. Naš primarni odnos je naravno usmjeren prema Krišni, ali čak i u odnosima jedni prema drugima možemo naći pravi nivo sreće. Stoga, sa Krišnom u centru, naši porodični, prijateljski i svi ostali odnosi postaju slatki. To je pravi ključ zdrave obitelji i zdravog društva. To je također pravi smisao braka i prijateljstva. Danas se svaki drugi brak raspradne, zašto? Zato što svatko gleda svoj interes, i kad mu odnos dosadi, onda traži nekog drugog. Međutim, ako je Krišna centar našeg odnosa onda sve postaje lakše i ljepše. To je pravi smisao braka, miran život sa Krišnom u centru. Inače, koja je poanta braka? Zašto držati kravu kod kuće kad mlijeko možemo kupiti na tržnici (ostavit ću čitateljima da shvate preneseno značenje ove rečenice).

- 14:45 - Komentari (1) - Isprintaj - #