Hare Krišna obrnuti blog

ponedjeljak, 23.08.2004.

Obrnuta nesreća

Jučer sam pisao materijalnoj sreći i nesreći te, kako su one neodvojivo povezane. Međutim, kako dostići trajnu sreću nepomješanu sa nesrećom. Kako dostići sreću koja ne ovisi izvanjskih okolnostima, koja ne ovisi čak i kojem je stanju naše raspadljivo tijelo. To je prava umjetnost. Bolje pogledajte svijet oko sebe, svi nude sreću koja je ovisna o našem pokvarljivom tijelu. Auti, vikendice, filmovi, DVD-i i da ne nabrajam sve ponovno, sa svime time je gotovo u trenutku smrti, ako ne i prije.

Kako izbjeći sve te probleme koje sam nabrojao u prošlom postu?

Treba prvo savladati abecedu duhovnog znanja. Abeceda duhovnog znanja je da mi nismo ovo tijelo, već duhovna duša koja pripada duhovnom svijetu. Treba promjeniti kvalitetu naših želja, umjesto da želimo nešto za sebe, trebalo željeti nešto za Krišnu. To je cijena odlaska u duhovni svijet. Tamo su svi u ljubavnom odnosu sa Krišnom, dok oni koji ne žele imati odnos sa Krišnom trunu u ovom materijalnom svijetu imitirajući Krišnu.

Ali svi mi potajno želimo upoznati nekoga tko je najljepši, najpametniji, najjači, najbogatiji, najslavniji i najodvojeniji, a to je Krišna. Svi mi želimo odnos s takvom osobom, ali je tražimo na krivom mjestu. I želimo da taj odnos vječno traje. Takav odnos je moguće doživjeti čak i unutar ovog tijela, samo je stvar da treba promjeniti svoju svjesnost u svjesnost Krišne, to je cilj pokreta za svjesnost Krišne, pomoći ljudima da se zaljube u Krišnu, Svevišnju Božansku Osobu.

Netko može reći zašto ja tu osobu ne zovem Bog. Odgovor je da ljudi danas kada izgovorite riječ Bog imaju predođbu o nekom dobavljaču koji ispunjava naše narudžbe. Mi mu se molimo za nešto, onda nam On to pošalje. Ali Bog nije dobavljač, Bog je osoba u koju se trebamo zaljubiti i zato se zove Krišna, što znači Sveprivlačan.

Više o tome možete pročitati na engleskom u Bhagavad-giti

- 16:48 - Komentari (2) - Isprintaj - #