Hare Krišna obrnuti blog

subota, 21.08.2004.

Obrnuta Poljska

Danas sam nastavio raditi na svom prvom Hare Krishna DVD-u, koji će sadržavati sve Hare Krišna slike koje sam sakupio, počevši od davne 1999, doba kamene digitalne fotografije. Radio sam na festivalima u Poljskoj i pregledavši preko 2000 fotografija u zadnja 2 dana, izgledalo mi je kao da sam bio tamo.

Čudna je to misterija. 250 dobrovoljaca iz mnogih zemalja Europe dolazi 2 mjeseca raditi besplatno na festivalu na kojem dobiješ samo hranu i mjesto za spavanje (u učionici neke škole). I što je najzanimljivije svi su puni sreće i entuzijazma. To je obrnuta Poljska. Da ja radim besplatno za nekoga 2 mjeseca i nemam ništa od toga, bio bi potpuno depresivan. Međutim, oni svi rade za Krišnu i stoga su sretni. Ili bolje da umjesto "oni" kažem "mi" jer sam i ja imao priliku zadnje dvije godine sudjelovati u završnoj ludnici ljetne posljske turneje pod nazivom Woodstock. Što sam tamo doživio možete vidjeti ovdje i ovdje.

Radeći za Krišnu, osoba postaje sretna i život joj postaje uistinu zanimljiv. Osoba koja ništa ne radi za Krišnu, već sve radi za sebe na sanskritu se stručno naziva kripana što znači škrtica. Takva osoba nikada ne može biti uistinu sretna. Jer naša prava duhovna priroda je da iz ljubavi radimo nešto za Krišnu, onda postajemo sretni. Naravno, kripana ima raznih vrsta, od uskih koji misle samo na sebe, do malo širih koji misle na svoju porodicu, naciju, ili čak cijelu planetu (kripana-humanist). Međutim, najviši nivo nesebičnosti i najbolji humanitarni rad je pokušati dati drugima duhovno znanje, a abeceda duhovnog znanja je da mi nismo ovo tijelo, već duhovna duša, koja je po svojoj vječnoj prirodi sluga Svevišnjeg Gospodina, ali ne sluga koji dobiva plaću, već sluga iz ljubavi. I taj princip je toliko prisutan na našem današnjem primjeru obrnute Poljske.

- 18:38 - Komentari (4) - Isprintaj - #