Obožavatelj knjiga https://blog.dnevnik.hr/obozavatelj-knjiga

četvrtak, 23.07.2015.

Recenzija: "Gradovi na papiru" John Green


Od autora bestelera "Greška u našim zvijezdama" te "U traganju za Alaskom" dolazi nova knjiga koja me duševila.
Quentin Jacobson od djetinjstva je zaljubljen u svoju neobičnu susjedu Margo Roth Spiegelman. Njihov odnos gotovo i nije postojao sve do jedne večeri kada mu je Margo zakucala na prozor i zatražila da ide sa njom u osvetničku misiju. Quentin je nije mogao odbiti. On ju je te večeri upoznao kao nitko prije. Zapravo kao da je postao dio njezinog univerzuma.
Slijedećeg jutra Margo nestaje. Quentin ju je posljednji vidio i sada mora sve iz temelja promjeniti kako bi je našao. Ali zapravo se nameće pitanje: Tko je prava Margo?
Ova, treća knjiga Johna Greena izuzetno mi se svidjela. Green voli postavljati mlade junake u poprilično odrasle situacije. To je upravo ono najbolje u njegovom pisanju, naravno, uz vrlo realne likove s kojima se citatelj lako moze poistovjetiti sto i sam dozivljaj citanja cini mnogo stvarnijim.
Obvezan dodatak ovoj knjizi bi trebale biti maramice koja bi brisale suze smijalice. Ja sam "umirao od smijeha" u nekim scenama i jednostavno je bilo izvrsno.
Pouka priče tek dolazi na zadnjim stranicama ove knjige. Kraj me iznenadio te sam zbog njega mnogo razmišljao.
Ovih dana (točnije 23.7.) dolazi nam film koji je baziran na ovoj knjizi. Glavne uloge imaju Nat Wolff (glumio je u filmu "Krive su zvijezde", adaptaciji knjige Johna Greena) te Cara Delevinge kojoj je ovo prva velika uloga u filmu. Očekujem da će ovo biti izvrstan film i jedva ga čekam pogledati u kina.
New York Times je o ovoj knjizi rekao da je jako blizu genijalnom, ja se sa time ne slažem jer ja ovo smatram genijalnom knjigom.
Na kraju vam samo još jednom mogu reci da ako želite pročitati genijalan roman o mladima, onda je ova knjiga baš za vas.

23.07.2015. u 13:11 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje.

Srpanj 2015 (5)
Lipanj 2015 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Linkovi