Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 28.08.2014.

Ispovid...!



Taman sam cita u novinama kako se moze zaposliti u Norveskoj di je prosjecna placa priko 30.000 kuna, kad se Joke odjednom razdera iz sveg glasa:
…Matko, boga ti draga…di si ti jutros, nema te na kavi???...mislili smo da si umra!!!
…jebat ga, bija sam na jutarnjoj misi!...rece on kroz zube dok je sida za stol i u letu pripaljiva duvan.
Ta izjava me prikinula u citanju i mastanju kako bi mozda bija lip „Zivot na sjeveru“, al' to da Matko ode u crkvu na jutarnju misu, bilo je isto ravno tom cudu da iduci misec primim tu norvesku placu.
…na misi???...izletilo je Toncu, a Matko se samo uzima ramenima i koluta ocima pa procidi:
…koji van je kurac, pa zar se covik ne smi otic ispovidit?!
…ispovidit!???...sad sam i ja vec lanija od cudjenja, posto sam zna da Matko ne lize oltare, niti voli pope…medjutim kako se nedavno po drugi put ozenija, nista vise nije bilo cudo.
…a jesan!!!...rece on, a uzvrtija se ka' da je okrivljenik na optuzenickoj klupi.
…eeeeeeee moj Matko, sad ces se lipo i nama ispovidit tako da svi znamo tvoje grije, a onda cemo ti i mi dat pokoru!...Joke ce njemu, onako zasticnicki ga tapkajuc po ramenu…
…znamo mi da ce to bit eskluziva, zato svi cekamo i slusamo…pricaj!!!
…aliiii…!!!...poceja se on „koprcat“, al' svi skocismo u isti cas;…nemaaaaa ali, pricaj!
Vidija on da je vrag odnija salu i poce:
…paaaa, nista…usa ja u ispovjedaonicu i pocmem;…Oce, zgrisija sam…!
…Bog ce ti oprostiti, samo ti meni ispricaj sta je bilo...!...rece velecasni, a ja onda nastavin:
…paaaa, jucer sam pokupija jednu stoperku, bila je tako oskudno obucena...strankinja neka, sesna i lipa, smjeskala mi se...ustvari, pohotljivo me je gledala...!!!...prica je Matko u prekidima, a mi zinili i zaslinili ka' pasi…
…Matko boga ti draga, a ti se nama nista ne falis…aaaaa!?...Joke ce njemu ka' fol ljutito, a sve ga vise tapka po ramenima od dragosti.
…aliiii ljudi…!!!...opet ce on, a mi opet svi u glas:…neka, neka Matko…samo ti nastavi!!!
Uzme se on ramenima i nastavi:…a jebat ga, to je sve…kad je sila u auto da' sam gas i brzo je odveza tamo di je tila, iskrca je i to je to!!!
…Matko, jel ti nas zajebavas???...rece Tonci, a on onako kiselo rece:
…nisan, tako me i velecasni pita; …sine, kako si onda zgrisija???... i ja san mu reka:
…u mislima, oce, u mislima...pa znate da sam se nedavno ponovo ozenija!!!
…i sta je onda bilo???...Joke ce njemu u cudu, a i mi zablesili totalno razocarani u njegovu spiku.
…a reka mi je;…dobro sinko, svako jutro i navece ces nadusak popit pun bokal vode i Bog ce ti oprostiti…!!!
Mi ostali zapanjeni, a on nastavi: …al' velecasni, zar ne tribam izmolit koji „ocenas“ i „zdravo mariju“???
…neeeee, ne triba!!!...bija je dosljedan pop.
…aj dobro, neka bude volja vasa i bozija, al' ta voda…zasto toliko, 'ko jos pije toliko vode???


Jedno vrime bila je tisina u ispovjedaonici, a onda mi velecasni rece:
…KONJ, sine!!!zubo

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2014 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker