Mislim,dakle...uživaj danas! :)

petak, 28.06.2013.

Metropola 2 ...

...Severina-Dobro dosao u klub

Sicate se kako san sa Jokon nekidan zavrsija u Metropoli, pa onda one babe u tramvaju…e daaa, to van je par postova nazad!!!
…ha, nije to sve sta nas je trefilo tih dana, bilo je jos toga, nego me pravo sramota pricat, da ne bi pomislili sa kakvim budaletinama imate posla…
Zamislite idemo mi gradom, ka' sav normalni svit, a Joko zna se…stalno nesta zvirka, komentira, razgleda, pita…jebate, a'la neka stara baba ili dite od dva petka…
…i sad stojimo ti mi na semaforu, kad se upali zeleno svitlo za pjesake.
…ali usput se cuje i ono 'bi-biip bi-biip'.
…Pajdoooo, sta se ovo cudo uzbibipalo???...on ce ti meni dok smo gazili po „zebri“
…e jebaji ga Joke, to ti je usput i semafor za slipe. Kad to oni cuju, onda znaju da mogu pric cestu…kuzis!?
…aaaaaaa, a kako onda gluvi znaju kad ce pric???
…Jokeeee, jeba te…pa jesi ti normalan!???...majke ti, koliko si popija pive kad si vec nalija glavetinu!???
…dvi!!!
…aj dobro, bar si ekonomican!!!...nego znas sta???
…aeee!...sta???
…triba bi ti isto otic na neku kontrolu!!!
…kak'u kontrolu???
…paaaa, onu…zdrastvenu!...nesta ka' tehnicki za auto!...pocmem smisljat taktiku kako da mu recen , a da ga ne uvridim.
…aaaaa, toooo!!!...pa bija san nekidan prigledat prostatu, natrala me zena…kaze, kad pridjes pet banki triba na to bacit oko!!!
…je, jeeee…ima ti zena pravo!!!...znaci moj Joke gurnija ti je do'tur prst u supak!?...rekoh mu sa smjeskom
…nije!!!...on ce iz cuga
…jebate, kako nije???...pa triba je!!!...rekoh iznenadjeno.
…ma sta ja znan, a onda bice da je…nisan nista osjetija!!!
…hehehehe!!!...provarija sam se od smija, a onda kraj nas stane crni BMW i staklo se spusti.
…ajdeeeee, bando upadaj!!!...cuja se iz unutra Matanov bariton uz pratnju Severine i „Dobro dosao u klub“, navijenu do daske.
Sidnemo u auto nabrzaka, Matan nalozi BMW-ejca do daske niz Dubrovacku aveniju i taman smo skretali kod Avenue Malla, kad nesta ciknu u autu i on iste sekunde izgubi snagu i uskoro stade…
…koja ti je picka materina???...laja je Matan i udara sakom po volanu, a nas dvojica se pogledasmo u cudu da se tako nesta moze desit.
…sta je bilo Matane???...upitan ga, na sta se on jos vise raspizdija.
…ka' da ja znan, odjednom se ugasija…ovo govno njemacko, jeben ga uzduz i popriko!!!...i navali on verglat.
Vergla on i vergla, al' nista…
…Matane, stani…jos ces ga vise sjebat!
…ma jebat cu ja njemu sve po spisku, sad cu ga upalit ka' duvan!!!...pjenija je Matan, a ja sam zna da njega vise jebe sta se to bas trefilo dok smo mi sa njim, nego sta mu se to uopce desilo.
…Matane, daj smiri se…pogledajmo ispod haube mozda se sta da vidit i rjesit!!!...smiriva sam situaciju, iako sam zna da kod ti novih auta obicni covik nema sta gledat, al' jebat ga…jace je to od covika koji je do nazad 20-30 godina vozija „ficu“, „stojadina“ itd i miljun puta zasuka rukave i rjesija „problem“ sa konbinirkama, kacavidom i bokunom zice ili izolir trake…


Digli mi haubu, a ono bog te maza stvarno nista nemas za vidit, samo pusta upozorenja i simbole, jer je sve sakriveno pod nekim poklopcima, pa jos pun kurac criva i kabela i to bi bilo TO.
…a u kurac ljudi, pa di su ovdi svicice, karburator, pumpa, alternator…!?...pocmem ja sa cudom komentirat novonastalu situaciju, kad se javi Joke.
…evo, ja vec vidim gresku!!!...rece on, a nas dvojica zinemo u njega ne virujuc sta on govori
…Joke, nemoj jebat…otkud ti znas sta mu je???...Matan ce njemu, a znoj ga probija ka' da je upravo izasa ispod tusa.
…paaaaa vidite, na motoru lipo pise 16V, a na akumulatoru 12V!!!...jebat ga, pa laik bi skuzija da to ti nije kompatibilno, pravo me cudi da smo ikako vozili!!!...mratav ozbiljan ce Joke, a Matan se okrenu meni, pa procidi kroz zube, meni u facu:
…Pajdo, vodi ga odavde dok ga nisan upalija zajedno sa autom!!! burninmad

……
………

Ha…mislin da je najbolje da ovdi prikinem sa pricom, jer ostatak dijaloga bi bija skoro pa cili ruzan za citat, a to bi onda prislo granicu dobrog ukusa…a ionako sam ga zakrasija do balcaka! zubo

PS …mozda vam jednom ispricam, kakvo je bilo nase putovanje vlakom nazad doma…al' o tom potom!!! belj


…lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< lipanj, 2013 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker