Mislim,dakle...uživaj danas! :)

ponedjeljak, 03.06.2013.

Usrani ponediljak...!

...Thompson - Samo je ljubav tajna dvaju svjetova

Jutros cim sam sija za volan zna sam da ce to bit usrani dan i to jos ponediljak!
Prvo sta sam vidja kad sam sija u auto, bila je velika fleka od golubovog govna i to drito po srid sride sofersajbe.
…jeba mu pas mater… ka' da je cilja di ce se posrat i onda bas drito da mi udara u oci.
Dakako, vozit i gledat u njega nije dolazilo u obzir… pogotovo sta sam mislija usput kupit i pojist burek dok budem vozija na posa.
...e neces neeee!!!...promrmljam ljutito na glas i onda sam najprije prova to govno dignit sa brisacima.
...jebate, tek sam onda popizdija jer se sad to govno razmazalo po cilom staklu, a naravno…nestalo odma i vode za spricanje stakala, ka' za inat.
…jebate koje sranje!!!...bestima sam od muke, a onda se sitim da sam nekad ima u autu i vlaznih maramica… otvorin pretinac, ali dakako sad je na tom mistu bila samo prazna plasticna kutijica… sasusila se jadna od preduga stajanja i vrucine!
…ahhhh pajdo, davno su prosla ta lipa vrimena!!! ...promislim u sebi i pocmem groznicavo mislit sta cu sad!
U tom razmisljanju pade mi pogled na kontejnere za smece, odmah do parkinga.
…ha, mozda nije losa ideja… naci cu valjda nesta zgodno za „prvu pomoc“.
Ostavim auto da radi, i trk do njih... dignem poklopac i bacim pogled na raznorazne kese i ostatke neznam cega ne… jebate, pa ovdi ima svega osim onoga sta meni triba…


…da bar ima kakava stara majica ili krpa, al za vraga nista!
Uzmem neku letvicu koja je virila iz jedne kese i pocmem razmicat ostale nebili bolje vidija, kad me trznu glas:
…opaaaaaaalaaa pajdo… jesi to i ti poceja skupljat plasticne boce???
Trznem se ka' oparen ugledavsi susjeda sa treceg kata koji se cerija ka' blesav.
…ajde jebi se Jure… nije to sta mislis, triba mi nesto za obrisat govno od goluba sa sofersajbe pa sam mislija da cu ovdi nac kakvu krpu ili slicno… pocmem se pravdat, a osjeca sam se ka' da me je neko uvatija da kradem ili da serem negdi u prirodi… ufffff, glupog li osjecaja!
Odma sam se sitija nekolicine „sritnika“ koje gledam kako svaki dan prebiraju po kantama i kontejnerima, nebi li pronasli kakvu bocu ili limenku pa naplatili koju kunu za sebe i svoje… e bas je i to sranje u zivotu!
…evo ti papiranate maramice, ostavi se smeca!... dobaci mi ih Jure i ode smjeskajuci se prema svom autu.
Osjeca sam se ka' posran…al 'sta ces takav je zivot, posli jebanja nema kajanja!
...jos kazu kad te posere golub ili neka druga tica da je to srica!
…da, daaaa…mogu mislit!....za umrit od smija!
…a onda mi je pa' pogled na susidova Merđu i doslovno sam umra od smija.


…hehehehehe… jebate, njemu nece pomoci ni Paloma ni Violeta, cudo jedno od papira!

Okrenem se na peti, sidnem u auto i promrmljam u bradu:…dobro si ti Pajdo prosa, jedno govno ka' ni jedno...danas ti je sritan dan, aj lipo uplati Bingo! cerek


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< lipanj, 2013 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker