Mislim,dakle...uživaj danas! :)

srijeda, 23.01.2013.

...ja, " mastercif "!

...Tomislav Bralic i klapa Intrade- Sto bi moja dusa bila

Vec sam prije pisa slican post, al' mi djava ne da mira pa cu „skuvat“ jos jednoga pod istim naslovom.
Dakako, kuzite da cu opet pisat o kuvanju…jebat ga, volin kuvat, a volin i 'ist, tako da vas ne bi tribalo nista cudit.
Doduse, puni su svi mediji takvim clancima, emisijama, knjigama, blogovima, pa onda evo i mene sa mojim malim doprinosom.
Kako sam malo duze pauzira, ovaj sam post rastega do granica podnosljivosti! yes
Znaci, ocekujte red ozbiljnog misljenja o temi, red vec poznatih informacija o temi, red zajebancije na temu i na kraju slag na temu jedan recept „al'a Obadzo“!!!


Nekad se upitam zasto nas bombardiraju takvim emisijama ili clancima???
...sicate se ove zadnje kad je nedavno mladi medjimurac osvojija titulu I. mastercifa u Hrvatskoj. Emisija je dobra, a sudionici su stekli i određenu popularnost, al' cini mi se da sta je veca kriza da je sve vise toga po medijima. Jebate, ima covik da ogladni gledajuc sve te delicije kojima su vecini od nas „malih“ ljudi samo pusti snovi. Mozda se namjerno pusta puno tih kulinarskih emisija. Ono, nas narod ionako nema za hranu, pa neka lipo upali TV, dovuce stol i katrigu blizu ekrana i onda se coviku cini da je to, TO!
Oni stariji se dobro sicaju prve mega-popularne kuhinjske emisije koja se emitirala na HRT1 još tamo davnih sedamdesetih, a zvala se "Male tajne velikih majstora kuhinje", a koja je u odnosu na ove reality-trendy showove bila „neslana“. Legendarni Oliver Mlakar bi cakula s kuharom Stevom Karapandžom, a onda bi ovaj ka' fol otkriva svoje "male tajne" radoznalom gledateljstvu, a u stvari ne bi nista reka posebno od tih malih tajni sta smo i sami znali.
Bilo je posli jos nekih pokusaja koji nisu ostavili nekog veceg uspjeha, dok se nisu pojavile „Kruske i jabuke“. Ta je emisija imala natjecateljski karakter s ekipama koje su uz pomoc profesionalnog kuhara morale u odredjenom vrimenu od spize kupljenu za neku sitnu lovu napraviti lipa i ukusna jela, a to bi im, za divno cudo, obicno i upalilo.
Onda je tu jos bila emisija "U istom loncu", pa onda "Punom parom", pa "Jezikova juha" sa simpaticnim francuzom Stephanom koji bi prvo ispizdija ljude, a onda im dao „jezikovu juhu“ i naucija ih pravom poslu kuvara.
„Vecera za 5“ je opet simpaticna emisija na svoj nacin u kojoj se 5 faca amatera takmici hodajuc jedan drugom u goste i di oni kuvaju jela iz svog zavicaja, sta ciloj prici daje simpaticnost, pogotovo kad jedni druge medjusobno ocjenjuju. Hehehehe…mos' mislit koliko su iskreni jer najbolji dobije cek na 5000, a svi ostali po 1000 kuna.
Emisija „Kod Ane“ mi nije bila nesto napeta, jer je bila puna cudnih recepata i jos rijedjih sastojaka, ali Jamie Oliver...oli ti ga „Goli kuvar“ bija mi je puno drazi sa jednostavnim rjesenjima za sve i usput bi dokaza da se u kuzini moze radit i bez alata i bez posebne hrane…cista jednostavnost, al' iskreno i mastovitost.
Vjekoslav Barbieri u „Jelovnicima izgubljena vrimena“ mi nekako najvise pase, mozda zato sta covik zanimljivo prezentira i odabire jelovnike, a najvise sta to radi sa gustom i to bas najcesce domacu spizu od koje i meni odma kaplju sline po tipkovnici.
Zakljucija bi sa podatkom u kome naucna istrazivanja pokazuju da su ljudi koji kuhaju zdraviji od onih koji to ne rade, mozda ima istine u tome, ali u svakom slucaju vridilo bi ovu ovu tezu svatit ozbiljno, pa se lipo privatit zlice i lonca, ako nista drugo onda zbog osobnog uzitka, a ako je sve tocno onda jos bolje. Ne kaze djabe stara poslovica: Zdravi, veseli i debeli bili!!!! njami
Ha, sad ne mogu ne spomenut vegane, vegetarijance (ka' sta je napr. nasa Teobalda) i sve one slicne, koji nas nagovaraju na makrobiotiku i zdravu hranu, al' ne bi sad puno o tome jer bi oslo na siroko, zato cu nastavit sa pricom sa Toncom, kojeg san trefija proslu nedilju u kaficu na kavi.
Vidin ga, ulazi on i nekako mi se pari tanak i mrsav…jebate, nema ga pola!!!...sija on za stol, narucija kavu, zapalija duvan, sav nekako pocrnija u licu, pa ga onako dusebrizan priupitam:
…Tonci, da ti nisi nesta bolestan, a neces da mi kazes???
…'ko jaaaaa???
…a neeeee, moj je pokojni caca!!!...pa jebate, jesmo li samo ti i ja za stolon!!!???...odbrusim mu s'nokta.
…e jebaji ga Pajdo, nezgodno mi pricat o tome, al' ka' prvo nisan bolestan, da ne brines!!!
…pa sta je, recesija???...nemas love za spizu???
…ma jok, moja Mare je krivac za sve…popizdila skroz na skroz i nece vise da kuva ka' nekad!!!
…Mare???...pa koji joj je kurac, ona je uvik volila dobru spizu!?
…eeeeee moj Pajdo, nekad bilo, sad se spominjalo!!!...otuzno ce on, zamisljeno pogleda kroz prozor i tugaljivo nastavi:
…ima jedno par miseci, pocela mi donosit neke trave u kucu, pa neke cudne gomolje i biljke, smedju rizu i onda mi od toga kuva neke smrdljive juhe svaki dan!
…aeeeee!???
…jebate…smrsavila, oci joj se nekako ukosile!!!...,istopila se doslovno, nema je pola ka' ni mene, nemas je Pajdo zasto uvatit’…guzica nigdi, sisa jos manje!!!
…a jeeeeee, sad kad malo promislin bas mi je nekako usla u se'!?...promrmljam ka' za sebe, a Tonci nastavi:
…ma lako to, navalila na mene ka' mutava, pa stalno bruntula kako triban bacit kavu, duvan, pivu!!!
…nemoj zajebavat!?...a sta ces onda, samo kruva ist???...odvalin iz cuga.
…ni njega moj Pajdo, kaze kruv, meso, ribu…sve to triba izbacit!!!
Slusam ga i ne mogu virovat svojim usima. Cuj, izbacit janjetinu, prsut, kremenadle, pasticadu…gulas, paprikas, brudet!?...to je za mene bila nemoguca misija, radje me odma upucaj iz puske, jer sve njeno navedeno je granicilo sa suicidom…ma jos gore, genocidom!
…a slatko???...upitan sa strajom u ocima.
…nista, samo voce!!!...tugaljivo ce Tonci.
…voce???...ma moj Tonci kakvo voce, mislis na ove sljive bez ukusa i mirisa sta ih kupujes po marketima i sta lice ka' jabuke, a jabuke sta su ka' tikve, kruske sta mirisu na banane, a jagode sta imaju ukus trisanja…sve je to u kurcu moj pajdo i raste u svako doba godine, dana, noci…ma katastrofa jedna!!!
…jebi ga, eto to ti je to! Nema mi pomoci, jedino da odemo u tebe pa da nesta prezalogajimo do mog rucka!...rece sav snuzden, a ja odma skocim sa stolice, uzmem jaketu i dreknem:
…ajd' dizi se, idemo u mene doma! Bas je moja jutros rekla kad sam izlazija vanka kako ce spremit neko iznenadjenje od rucka!!!
Podne na zvoniku je taman tuklo dok smo se pentrali uza skale, sta je znacilo da je stol garant vec serviran, posto smo nediljom rucak uvik imali ranije.
Uletimo u dnevnu k’a vukovi. a ono na stolu par pijata i na njima nesta crno, tanko, smotano…ukratko jadno i Boze sacuvaj!!!
Tonci sija za stol i ne dize pogleda sa pijata, ja popizdija, a zakonita banula na vrata iz kuzine.
...sta je ovo na stolu???...kažem i uprem prstom na „ono“.
…rucak!...kaze ona
…to rucak???
…aha!
…a sta ti je to???
…to su…kaze, alge!
…kakve alge?
…paaaaa, morske alge. One su vrlo zdrave!
…odakle ti to???...rekoh.
…paaaaa, iz Japana!
...a sta ti je ovo???...upitah


...klice!!!
...kakve klice, bog te maza?!
...alfale!...ona ce mrtva ozbiljna
…mooolin???
…paaaaa, klice ili mlade sadnice, biljke lucerke!!!
…ahaaaa, a sta ima za 'ist?
…paaaaaaaa to!...kaze.
…ovo na stolu???...upitah jos ne virujuc sta me to tokalo ka' nediljni „suprajs“ od rucka.
…ae!...to vam je sve zdravo, jucer mi Mara Tonceva dala recepte i rekla mi di ima sve ovo za kupit! Eto pitaj Tonca, on se vec navika na tu odlicnu spizu! Jel tako Tonci???
Tonci je bija ka' da si ga hipnotizira, nije diza pogleda sa pijata i samo je nesta mrmlja u sebi. Bija sam uvjeren da je molija krunicu sv. Anti da sve zavrsi kako triba, jer u meni je kuvalo ka' u expres loncu.
Ne bi sad o detaljima i raspletu price, jer sam ionako, kad vam sad na kraju jos dodam recept za „Pasticadu al'a Obadzo“, previsija svaku miru.
…u svakom slucaju, jelo je prva liga i za napravit ga dobro, tribate ulozit i truda i vrimena.


A triba vam…

• Oko 1 kg ruzice (goveđe ili junece) ... za 4-5 osoba !
• 5 dkg slanine
• vinska kvasina
• 10-tak reznjeva bilog luka
• ulje misano maslinovo
• 80 dkg kapule
• vezica petrusimela
• 3-lista lovora
• ruzmarin
• majcina dusica
• origano
• 3-4 klincica
• 2-3 mrkve
• malo bosiljka
• sol
• papar
• papar u zrnu
• 1 kocka koncentrata goveđe juhe
• po litra proseka
• casa kvasine
• dobra v. zlica secera
• 15 dkg suhih sljiva

Ociscen od viska zilica ( da vam ne skuplja meso prilikom pecenja ), duguljasti lipi komad goveđe ruzice drzite u malo razridjenoj kvasini 2 dana na ladnom mistu.
Ocidite ga i nadijete „stapicima“ slanine, mrkve i bilog luka, pa ga na ulju u jako zagrijanom limu u spakeru, pecite sa svih strana naglo i kratko, sve skupa oko 20 tak minuta, samo da izvana dobije boju.
Izvadite ga iz pecnice, a u međuvrimenu isickajte kapulu, sta sitnije to bolje.
Na ulju przite kapulu na jako laganoj vatri i ponekad dodajte sasvim malo kipuće vode. Triba je dugo dinstati samu, kako bi skoro sasvim „nestala“.
Na kraju dodajte secer, kocku koncentrata goveđe juhe, sol po zelji, nasickani petrusimel, 3 lista lovora, malo ruzmarina, majcine dusice, malo origana, 3-4 klincica, malo bosiljka, papar, papar u zrnu, pa nastavite dinstat jos malo.
Ubacite zapeceno meso i prilijte ga sa tom smjesom, nadolijte prosek i na tihoj vatri kuhajte u pokrivenoj posudi, te ga povrimeno okrenite.
Kad je meso napola gotovo, izvadite ga i ohladite, pa ostrim nožem izrezite na tanke fete, a potom vratite meso nazad u umak kojeg ste prethodno „ispasirali“ i procidili kroz mrezasto cidilo.
Nastavite dinstat, a potom dolijte casu kvasine.
Ako vam se meso susi, dolivajte vrilom vodom, ali vrlo malo jer „saft“ mora ostati gust.
Kad je meso sasvim mekano tj. pred sami kraj ubacite suve sljive, koje ste prethodno drzali sat vrimena u toploj vodi.
Uz pasticadu posluzite njoke, siroku manistru, kuhani slani krumpir ili puru.

Uzivajte i uslast! fino

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< siječanj, 2013 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker