Mislim,dakle...uživaj danas! :)

ponedjeljak, 12.11.2012.

Ljubav kakvu zelim...

...Ne more mi bit-Klapa Cambi

...a moj doktore, pa kad ces se ti vise zenit boga ti draga!?
...hmmm, Pajdo...kakva su vrimena, bojin se nikad!!!
...kako to mislis, pa ti bar lipo zivis...imas sve sta ti triba...lip posa, stan, lovu, pametan si, zgodan...?
...daj ne zajebaji me, pusti te pizdarije...tesko je prijatelju moj nac' osobu koja te istinski voli...nekoga 'ko te prihvaca takvog kakav si!
...ae!!!
...znas, ono kad neko prihvaca sve, sve sta je bilo, sve sta ce bit i sta nece!...znas Pajdo, za mene ti prava istinska ljubav uopce i nije fizicka, a pogotovo nije romanticna...ono sta mi uzamo gledat u filmovima ili procitat u romanima...to sve prodje, prije ili kasnije, kuzis!???
...ae!!!...znan, al ako ne provas ne's nikad znat na cemu si i jesi li je nasa!
Vodili smo tako spontani razgovor moj susid doktor i ja jedno popodne u kaficu, dok je vanka rominjala dosadna kisica. Nije bilo za setnje rivom, a novine se procitale, pa se nacela tema o zenama, a kako je on bija neozenjen presli mi na "romantiku" i tako je to pocelo...
...eeeeeee jedan je tako prova, pa se usra!!!...doktor ce meni sa smjeskom, na sta sam ja odma' reagira tako sta sam iste sekunde pozva jos jednu rundu pica.
Odjednom se doktor naglo uozbiljija i zagleda negdi priko mog ramena...u prazno! Pripozna sam taj pogled, pogled kad covik vrti neki "film" u glavi i samo sam ceka kad ce otvorit dusu...
...Pajdo, bija je to uobicajeni radni dan u ordinaciji...!...poceja je on spiku, a ja sam se odma zavalija u fotelju jer sam zna da cu cut dobru pricu:
...bilo je oko 8 i po ura kada je neki stariji gospodin, oko 80-tak godina usa u cekaonicu. Ima je ranu na palcu koju je tribalo prigledat.
...zuri mi se doktore!!!" reka je odma sa vrata;...imam sastanak u 9 sati!!!
Zamolio sam ga da sidne i priceka znajuci da ce proci siguro i vise od uru vrimena prije nego sta ce ga netko prigledat jer je kroz jutro uvik guzva, a on je stalno pogledava na sat.
...ha, sta ces...stariji ljudi uvik imaju prednost!...komentira sam spontano, al' doktor nije puno obraca paznju na mene...odsutno je prica i vrtija casu u ruci.
...i tako sam ti ja odlucija da ga prigledam s obzirom da nisam ima drugih pacijenata. Prigledao sam mu ranu, a kako je bila OK dok sam je ponovo privija upitan ga zasto se tako zuri....jebat ga, bilo je malo cudno posto stari ljudi imaju dosta vrimena za ono sta zele.
...e da znas da je i mene zaintrigira!?...recem dok sam sa zanimanjem slusa doktorovu pricu.
...e moj Pajdo, reka mi je mi da se zuri u staracki dom na dorucak sa suprugom!!!
...ae, bas zanimljivo!!!...recem skoro pa razocarano
...paaaaaa, bas i nije!!!...slusaj dalje!...
...ae!
...ma raspitiva se ja kako je njeno zdravlje kad je u domu i on mi objasni da je ona tamo vec duze vrimena i da ima Alzheimera!
...uffff, pa zasto se onda zuri...!?...zakljucim spontano, da bi me doktor prikinija.
...eeee tako sam i ja pomislija, pa sam ga upita hoce li se njegova zena ljutiti ako malo zakasni, da bi on meni...zamisli, sa smjeskom, rekao; ...moj doktore, ona vise ne zna tko sam ja i uopce me ne pripoznaje, ima vec 5 godina!!!
...k'vragu, bas jebeno!!!...izleti iz mene, a doktor nastavi:
...jeeee i mene je iznenadija, pa sam ga onda upita jel on tako ide svako jutro kod nje iako ona njega ne zna!???
...a majke ti, sta ti je stari reka na to!???
...ha!...nasmija se, potapsa me po ramenu onom zdravom smezuranom i od starackih pjega isaranom rukom i reka:
...doktore, ona mene ne zna, ali ja nju znam!!!...adioooo, moram sad ici, kasnim!!!...diga se sa stolice, nasmjesio se i nestao zurno kroz vrata.


...k'vragu, bas malo otuzno!!!...nekako procidim kroz zube, a doktor ce meni:

...a je, al' da znas bas bi takvu ljubav ja zelija u svom zivotu!!!

...eeeeee moj do'tore, nacekat ces se ti onda!!!...nego ajmo mi napravit jedan djir po rivi, mozda naleti jedna takva!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< studeni, 2012 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker