Mislim,dakle...uživaj danas! :)

srijeda, 30.05.2012.

...sta ima, jebate?

...Sailor - Girls, Girls, Girls

...ljudi moji, kakva su ovo luda vrimena dosla???
...k'vragu, puno se toga prominilo, a pogotovo oni najosnovniji odnos medju nama...pozdrav! wave
Sican se vrimena dok sam bija dite u kojima nije bilo teorije da se ne javim nekom starijem od sebe kad ga susritnem, bilo di i bez obzira jel ga poznam ili ne.
Danas na to vise niko ne obada, a pogotovo ovi mladi na kojima...ka' eto svit ostaje!
A nekad je to bilo vrlo jednostavno, lipo ujutro svakom 'ko naidje kazes: ...Dobro jutro!!!...a ako je podne ili poslipodne, kazes: Dobar dan!!!...navecer bi rekli:... ma da, sta cu to spominjat...znate i sami!!!
Doduse bilo je tu i pozdrava ka' sta su: Evala!!!, Zdravi bili!!!, Bog!!! Adiooo!!! i jos slicnih, koji na sricu nisu jos izumrli i pravo gustam kad to cujem iz usta mladjih ljudi.



Ali se onda u zadnje vrime sve prominulo, pa sad u svakodnevnoj komunikaciji samo najcesce cujes: Eee, kako je?
... jebat ga, meni to nije nikakav pozdrav!
To mi vise pari ka' pitanje koje od vas trazi puno vise nego „Dobar dan“ i po mom uvjerenju to nije pozdrav i nikako ga ne mogu usvojit ka' takvog. no
Ha, sad ce neko rec kako bi se mozda tribalo prilagodjavat novim trendovima, al' ja nisan za takve promine.
Zamislite...prova sam se i zajebavat na tu temu, pa bi na pozdrav: Kako je??? ...lipo se zaustavija i poceja spiku u stilu:
...paaaa prijatelju, nisam ti bas najbolje, tlak mi je u kurcu...ovi donji je priko 100, puls mi 92, trigliceridi divljaju za popizdit, secer fala bogu samo 6, sedimentacija eto moze stat, samo malo me jebe kiselina u zelucu, curi mi jos i nos...valjda alergija, pa onda malo kasljem....!!!
I ne stignem ja obicno ni do pola, a ovi sta me je "pozdravija", ako je slucajno stao, primista se vec sa noge nogu...nestrpljiv, prikida me, izvinjava se sta nema vrimena da cakulamo i bizi ca!!!
...aha, neka!!!...sta me TO pitas u prolazu!!!...uz smjesak bi ga otpratija pogledom i sa gustom nastavija dalje!
Ima njih doduse i bezobraznih, pa se uopce ne izvinjavaju...samo otiđu dok ja nabrajam kako sam.
Jednom me jedan frend pita kako sam, a onda sam ja mrtav ozbiljan reka:
...pajdo, nisam ti bas dobro!!!
...ozbiljno, a sta je???
...pa nista, odlicno sam!!!...reka sam cerekajuc se, na sta me je on posla u kurac i otisa ka' fol ljut sta ga zajebajem.
K'vragu ljudi, pa koji me kurac pitate kako sam, ako vas to ustvari ne interesira!!!???
Jos mi je gore kad vas pitaju: ...'eeej sta ima!!!
Ko li samo smislja tako glupaste pozdrave, a tek kad cujes spiku koju koriste nasi adolescenti, a spadaju u kreativno-upitne pozdrave???
...sta ima, nabijem te!!!
...heeej picko stara!!!
...aloooo supcino!!!
...bok pederu!!!
...cao kurvo!!!
...e guzis li ista???
...heeej, jedi govna!!!

Kad to sve cujes i vidis, covik se mora upitat da nije mozda neka falinga u nama samima, mozda bi bilo najbolje sa obzirom na vrimena i uvjete zivota u kojima zivimo kad nas netko pozdravi...lipo kratko odgovorit:




...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< svibanj, 2012 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker