Mislim,dakle...uživaj danas! :)

ponedjeljak, 06.06.2011.

...jebes "pamet", 'ko zna...zna!

...Divlje jagode-Motori

Nije bas smisna prica, nije bas copy/paste, mislim da je zanimljiva...a mogla bi i vridit u zivotu!!! yes

Vec duze vrime vozim BMW-a. Nije da se razbacujem sa lovom...al' fala bogu ima se!!!



Imam 520 automatic i sa njim sam neki dan dozivija zanimljivu dogodovstinu.
Oden neki dan gledat nase protiv Gruzije i kad sam se koliko-toliko zadovoljan sa jedva prolaznih 2:1, posli tekme vratija na parking, poludija sam kad sam skuzija da je felga legla do asfalta...ha jebat ga, crkla guma!!!
Zaminija sam gumu i opalim pravac doma.
Nisam odmaka ni do prvih semafora kod Solinske, skuzim da mi automatski mjenjac ne radi.
Ha, spomenija sam mu svu bavarsku familju, al' djabe...nije tija dalje od I. stupnja prijenosa.
Sricom imam frenda u gradu i da vas ne tlacim detaljima, prinocija sam kod njega i ujutro drito sa autom u servis.
Objasnim im kvar i lipo ih zamolim da to srede sta mogu prije jer imam privatnih obaveza i triba mi auto. Za po ure zovu oni mene na mobac da je s autom sve u redu. Dodjem, platim i opet na cestu.
Ali jebat ga, nisam odmaka ni 100 m, skuzim da se nije nista prominilo i da kurvin sin i dalje nece iz prve, pa se na prvom semaforu okrenem i opet nazad u servis.
Pojavija se sad cila ekipa majstora na celu sa sefom i on mi uskoro poce objasnjavat kako je s mjenjacem sve u redu, da su ga oni detaljno prigledali na kompjuteru i da ja samo umisljam kvar.
E onda sam ga ja onako iz cuga posla u kurac i lipo mu reka da sidne samnom u auto ako mi ne viruje, pa da se uvjeri.
Nakon „kraceg“ uvjeravanja pristane on i napravimo mi probnu voznju par raskrsca, al' sad svapsko govno ne samo da nije tilo minjat brzine vec se cilo vrime ukljuciva i indikator protukliznog sustava.
Vratili se mi u radionicu nakon sta se sef uvjerija da ne „serem“ sa kvarom, pa su onda oni lipo stavili auto na valjke, prikljucili kompjuter i poceli detaljno testiranje.
Oko auta se skupila lipa hrpa strucnjaka i eksperata i svi su imali svoje teorije o tome di je kvar.
Nakon dvi ure testiranja i rasprava, nazove sef Njemacku.
Ja popizdija!
Nakon poduzeg sprehanja, vrati se on sa vijesti da su oni zakljucili kako triba zamijenit mjenjac.
Kako mi je tada auto jos bija pod garancijom, reka sam im kako ocekujem da ce BMW snosit sve troskove.
...a ne, neeeee!!!...vi ste sigurno sa svojom neobuzdanom voznjom vjerovatno pokvarili mjenjac.
Popizdija sam jos vise i na kraju prista da mi o mom trosku naruce novi mjenjac iz tvornice, samo da se problem konacno rijesi...dogovorili smo termin i ja se odlucim vratit kolegi da parkiram auto isprid njegove zgrade i da me on vrati doma...jer ovako se nije moglo vozit 100-tinjak km po Dalmatini, a kamoli Magistralom.
Izadjem iz servisa nabrajajuc sve svece i u povratku svratim do vulkanizera da mi okrpa gumu i vrati je na misto.



Radnik koji je radija u vulkanizera priuzeja je i diga auto na dizalicu.
Bez da ga itko ista pita...rece on meni:
...prijatelju, bas mi te za' !!!
...zasto, al' je velika rupa pa cu morat kupit novu gumu???
...ma neeeee, nego koliko si se napatija dok si dosa do ovdi, kad nece da ti minja, ha?
Skoro me slagiralo!!!
...a u kurac!!!...izleti mi ka' iz topa... kako znas da mi auto ne minja brzine???
...pa kako ce ti minjat kad je automatik!?
...e pa sta!!??...i zasto zato ne bi minja???...zbunjeno ga priupitam, ne kuzec sta mi oce rec.
...pa jesi ti corav, vidis valjda da ti je rezervna guma manjih dimenzija od ostalih!!!...rece on dok je odvidava sarafe sa onim zracnim pistoljem.
...daaaaaa, i !???...totalno „razoruzan“ procidim mu kroz zube i naculjim usi ka' zec da cujem sta ce mi rec, jer jos nisam dosa sebi od iznenadjenja.
...paaaaa, kako da ti minja brzine kad mu racunalo stalno miri okretaje svih tockova i zbog razlike u dimenzijama guma misli da auto proklizava. Zato ti blokira mjenjac i sigurno ti se pali indikator proklizavanja...!!!???...brojija je mestar i usput vec balansira gumu.
Staja sam ka' picka i blejija u njega ka' u raspelo, oporavljajuc se od onoga sta mi je govorija.
...a kad zaminis gumu, oce sve opet biti u redu???...glupo priupitam, ceskajuc se po glavi.

...normalno, majstore!!!... odgovori mi vulkanizer smjeskajuc se.

...sorry lipi moji, ostatak price ne bi spominja i pisa...bilo bi puno ruznih rici, pokusajte zamislit smokin!!!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< lipanj, 2011 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker