Mislim,dakle...uživaj danas! :)

ponedjeljak, 04.04.2011.

...sjaj i bijeda velegrada II.

...David Bowie - China Girl

...ih m'hte zi fuken???
...tiho ce ona meni, a ja iako nisam ima pojma njemacki iste sam sekunde svatija sta mi oce rec,
Gleda sam to njezno krhko i mlado stvorenje, crne mokre kose u izblidilim rabatinkama i u nekoj mini majici koja se se onako mokra zalipila za njeno mrsavo tilo, al' je isto tako i naglasila nadignute bradavice od cica, u vrh glave dvojki.



...a mala bog te tvoj, koji kurac radis ti ovdi???...lanem ja na nju, zbunjen pristupom, situacijom i onim sta sam promislja da ta mlada zena trazi i radi ovdje, a vjerovatno samo da bi nabavila lovu garant za drogu, alkohol, cigarete...
Curetak od jedno 15-tak godina, staja je ispred mene i gleda me je nekako tugaljivo i pokislo, bas ka' da je svatila sta mislim i sta joj govorin, al' onda me trzne glas kuma koji je vec bija dobro odmaka u onoj guzvi isprid mene:
...eeej kumeeeee, aj pozuri izgubit ces se!...okani si tih kurvica!!!
...evo, evooo...idem!...viknem mu, okrenem se, a onaj curetak je vec prica sa nekim tipom, koji ju je odma zagrlija i nestadose oni u onoj gomili.
...'ben ti Svabiju!!!...jebena li zivota!!!...promislim u sebi i pozurim za Zarom i kumom da mi se ne desi da ih moram zvat, jer bi mi roaming pospuga pun kurac dragocjene love ako ih izgubim.
Ali da Vas ja nebi previse davija di smo sve bili, sta smo sve radili, kako smo kupili Golfa duju za danasnjih 150 € i kako nam je isti prokuva na autobanu bar 5 puta do Minhena, pa kako nas je policija u civilu privela jer je sumnjala da smo teroristi zbog kumove BiH putovnice... zato, bolje NEEEE!!! belj
Ha, to bi bija post od najmanje deset nastavaka, a kako Vi mrzite nastavke, samo cu spomenut kako smo na kraju te veceri zavrsili sa nekim Zarinim frendovima u jedanom sex-baru sa peep showom i plesacicama na stangi.



...ha, a to me podsjetilo na oni vic kad je Mujo dosa radit u Njemacku i kad je primija prvu placu pa upita frenda da mu preporuci dobar bordel, jer bi nesta jeba. Ovaj ti njemu objasni di je najbolji, ali mu naglasi da mora kad dodje tamo trazit i "slatke zelje". Dođe Mujo sav sritan u tu javnu kucu i zatrazi kako mu je frend reka i te "slatke želje". Ponude oni njemu cijenik usluga i on izabere neku u vridnosti od 50 €. Dobije on sobu br. 12 , kad u sobi sve puno slatkisa, bombona, cokolada, keksa i jedan veliki labud seta po njoj. Usa Mujo, sidne u fotelju, ceka i gricka pomalo one slatkise...nakon dvi ure njemu dopizdi i kako se bija napalija u'vati onog labuda za krila i pojebe ga ka' sritan. Dodje on i drugi dan, pa opet naruci "slatke želje", ali sad za 100 €, racunajuc da bi ovi put tribalo bit bolje. Dodjele mu sobu br. 15, kad tamo sve puno ljudi. Usa on i vidi da svi nesto gledaju kroz neke rupice na zidu, pa i on pronadje jednu slobodnu, ali kad je „bacija oko“ skuzi da se tamo u drugoj sobi dva pedera seksaju. Na to ce Mujo: ...jebate, koji su ovo bolesnici!!! Na to ce mu tip do njega:

...e moj prijatelju, tribao si bit jucer pa da vidis kako je neki tip jeba labuda!.


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< travanj, 2011 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker