Mislim,dakle...uživaj danas! :)

ponedjeljak, 31.01.2011.

Istina o novoj drogi...

...Postolar triper-Koga cega, janjetine...

Ka' sta dobro znamo, droge su supstance koje dovode do promjena u ponasanju i nacinu razmisljanja i tako dalje i tako dalje…
…eto, neki dan je i kod mene tako doslo do promjene ponasanja i razmisljanja!!!
…ha, sad ce te rec Obi se drogira!?



…aaa, ne neeee!!! …nista od toga, Obi je ima za rucak leso ribu, malo blitve pod ulje sa par kumpirica i casu biloga i samim tim se nije drogira!
...???
…ma da, dok sam zvaka onu blitvu pala mi na pamet janjetina, pecena…sa raznja!!!
…i ???
…skuzija san kako janjetina utice na mozak!!!
…i tako skuzija istinu o drogi koja se zove JANJETINA!
…aj ne pizdi, reka bi moj kum…al' kad se malo bolje promisli, bas je tako!!!
…eto na primjer, dokazano je da janjetina ostecuje mozak na taj nacin sta vas boli kurac za icim nakon sta se natucete janjetine (pogotovo s kapulicom mladom)!
…jebe vam se za sve, pamcenje postaje otezano i nista vas vise ne zanima.
…samokontrola nula!!!
…osjecaj za vrime, nula!
…potriba za pivom, neopisiva!
…ha, sve bas ka' droga!
…eto napr., toliko vam natekne drob da vam se ne da ni sidit, a kamoli sta radit… najradje bi odma osli u horizontalu!!!
…jebat ga, ko je vidija radit poslije janjetine… nema to ni na jednoj festi u nas hrvata pa i sire.
Janjetina isto ka' i droga utice na zdravlje, usporava rad srca i smanjuje krvni tlak, samim tim ne dize vam se ni ono malo ponosa u gacama, jebat ga… ko je vidija guzit posli janjetine.
…ima kalorija pun kurac, a one sluze da bi se lipo dobija drob i da bi na kraju tako posta pravi domacin.
Janjetinu dileri cesto misaju s drugim opasnim drogama ka' sta su teletina, govedina, kozletina itd, sta je veoma opasno posto se droge ne smiju misat.



…e sad Vas ja pitam;…znate li kako pripoznat covika koji se drogira janjetinom???
…ka' pod prvo;… u trenutku konzumiranja nezainteresiran je za sve ono u cemu je prije toga uziva, pa taman to bija i seks.
…pari se omamljen, konfuzan i tesko hoda.
…ne sica se stvari koje su se maloprije dogodile, jer mu je toliko dobro.
…Ima izrazito velik, natecen drob i njegov moto je : Muskarac bez droba, je ka' nebo bez zvizda!!!
…ponasa se neobicno bez nekog izrazitog razloga i samo trazi misto za lec, bez obzira koja je ura.
…cuje se na znoj, pivu i kapulu, a prdi i podriguje di stigne.
…eto kad malo bolje promislis, janjetina i nije bas onakva kakvom se na prvi pogled cini!
…cista droga!

...nego, ima jos tih droga, brudet, cevapi, burek…al' o tome neki drugi put!!! njami


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

petak, 28.01.2011.

Bizi ca od mene...



...digod se upitan ima li koga, a da nema problema!?
...sumnjam!!!
...i sta sad??? rolleyes
...evo ovako lipi moji, nemojte dozvolit da Vam dobro raspolozenje kvari razmisljanje o problemima!
...ha, od 100% problema kojih imate, siguro 50% ne postoji stvarno – oni su samo rezultat Vaseg negativnog stava, dakle nema ih nigdi garant, osim u Vasoj da prostis sjebanoj glavi!
...SUPER! ...pola smo rjesili ka' od sale! party
...idemo dalje!
...od preostalih problema 25% rijesit ce se samo od sebe i ovako ili onako!!!
...k'vragu, onih 25% sta je ostalo na kraju i ionako se ne moze rjesit!!!
...JEBAT GA, zasto se onda mucit i zajebavat sama sebe, pa zbog toga ne vidit koliko je zivot zapravo lip i vridan zivljenja.
...i da nebi puno pametovali, zakljucimo!!!
...triba sve probleme odjebat, bit zadovoljan i sritan, te slat samo dobru vibru!
...ovako ka' ja sad! thumbup

...zato bizi ca od mene!!!
yes

...evo i jedna prigodna! cerek



...lip pozdrav! mah


- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

utorak, 25.01.2011.

...najlakse je napravit dite!

...ET feat Baruni-Sve ili nista

Taman sam zacinja salatu kad mi zazvoni mobitel na stolu u dnevnoj…
…jebate, 'ko sad smeta…reka bi Izet, pa otresem visak zelenih komadica salate i onako uljavih ruka trknem do stola.
Bacin pogled na displej i vidin, kum zove!... a u kurac, di si me sad nasa ovako gladna i zamascenih ruka, pa posto jos nisam izmisa salatu do kraja skontam nabrzaka da ih ne bi triba ni prat, malin prstom, logicki jer je on najmanje mrsan, uprem u zeleno.
…prislonim glavu do telefona na stolu i dreknem u mikrofon:
…sta ti triba???
…aj trkni mi po maloga u vrtic!
…jebate jesi ti lud, evo bas pravin salatu i ruke su mi sve od ulja, pa…..
…daj kume ne pizdi, u govnima sam do grla na poslu, a mora mi neko dite uzet iz vrtica…evo samo sta nisu 3 ure.
…a di je kuma???
…u kurcu, ka' da ja znam…nedostupna je po obicaju, nego ne zajebaji me …moram ici, aj bog i fala!
…alooooooooo!!!
…tu-tu-tu-tu …culo se iz zvucnika i meni nije priostalo nego da uprem u crveno.
…ben ti kuma i kumu!!! …najlakse je napravit dite, a onda ajde Pajdo trci!!!
Nista, jebat ga!...za pet minuta vec sam bija u vrticu i cim sam usa vidin na klupici kraj ormarica moje ricavo kumce kako sidi i ceka.



…di si kume, evo mene…tata ti je reka da ides samnom doma, on nije moga doc!
…dobo! …a di mi je mama?
…mama isto radi!
…dobo! …a kume otes mi ti obuti ciđmice?
…ma nego sta, samo cas…daj nogu!
Uzmem cizmu, dalo dite nogu, a ja upri …upri, al' ne ide cizmica na nogu da ga jebes. Navucem na jedvite jade jednu, pa drugu kad ce on meni.
…kumeee, ciđme su mi na kivoj nogi.
…a u picku strininu, stvarno!!! …lanem iz svega glasa, pa opet vuci, vuci…
Dite me gleda, a ja se sav oznojija od muke i sve kontam da mu teglec ne bi sjeba nogu.
Ajde Jovo na novo, opet upri, nabij i nakon par minuta natezanja obe su cizme bile opet na nogama.



…ajmo sad lipoto moja, idemo! …i pruzim ditetu ruku.
…kumeeee, nicu to moje ciđme!!!
…a u kurac, samo sta se nisan ugriza za jezik od muke…stisnem zube i pogladim ga po ricavoj crnoj kisi i recen:
…a zasta mi to nisi prije reka, a kumasine?
Dite me gleda garavim okicama, a ja opet potezi i potezi…
…skidoh mu cizme, a on ce meni tiho:
…kumeeee, ciđme cu od mog b'ata, mama mi daja da ih nocim...
Nisan zna bil se smija il plaka, al nakon par minuta cizmice su ponovno bile na ditetovim nogama.
Pruzim mu ruku, pa ga tada upitam:
…a di su ti kumasine rukavice???
Sa smjeskom na licu, promuca je:

…kumeeee, pa..paaa uguja cam ih u ciđme!!!


...lip pozdrav! mah
zubo

- 00:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #

subota, 22.01.2011.

Jeben izbor...???

...Proud Mary - Rolling On a River

Scena prva:

Dolazis doma, a vanka samo sta nije svanulo!
…k'vragu, nalija si se ka' sipa jer si sam mlatnija po gajbe...pive, dakako!
…a ono prije tuluma???
…onih par bicerina, maaaaa!!!… samo zagrijavanje, glupi whisky!
…hik, mora se jedino priznat da su koke bile prva liga!
I sad dolazi ono glavno…tribas se nekako usuljat u stan!
A jebeni stan visokooooo za pooopizdit...nikako pogodit na kojen si katu, pazljivo pipas i otkljucajes vrata ka' da si lopov, lapces ka' pas, skidas postole u mraku, ulazis tiho unutra i dakako, svitlo ne palis ni za zivu glavu.
Nabadas do kuzine u bicvama, jer ne mozes nac' slape, laganini otvaras vrata od friđa, zaslipi te svitlo, 'sujes u sebi, a vridilo bi popit bar malo mlika da bi ublazija smrad pive iz usta.
Otapkas na prstima do zahoda, namazes zube kaladontom i to prstom, malo promuckas usta vodom i dok pisas pljunes u skoljku bez pustanja vode, naravno!
Robu skines u dnevnom boravku, klizis lagano po parketu do spavace sobe i oprezno otvaras vrata…

…a ONA, naravno sidi potpuno budna na krevetu ka' vistica i dere se iz sveg glasa:

…JEBA TE; A DI SI TI DOSAD???



Scena druga:

Dolazis doma, a sve isto ka' iz prve scene, vrime…tulum…gajba pive…koke…
Bestimas ka' pas dok se penjes uza skale i kad dodjes do vrata provas pogodit onu jebenu rupu u bravi.
…lajes ti, laje pas od susida priko puta, jer si ga probudja i uspivas nakon deset puta otvorit vrata.
Zatvaraš vrata da si cili ulaz trese, sudaras se u predsoblju sa necim uz zvuk pucanja drveta
…jebat ga, ode ormaric za robu i postole u kurac.
Palis sva sitla na koja naletis, a po kuzini trapas slonovskim korakom dok cidis tetrapak mlika…ha, zbog onoga!
Podrigujes tako da se prozori tresu, gegajuc se odes do zahoda i pisas pomalo svukuda, a vodu potezes dvaput, iz sigurnonosnih razloga.
Peres zube i dok grgljas vodu pivas istovremeno.
Odbijas se od zida do zida, bacas robu po kuci, nogon otvaras vrata spavace i raderes se iz svega glasa:

…E SAD CU NEKOGA JEBAT !!!

…a ONA, naravno spava ka' zaklana!!!


…lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 20.01.2011.

Lišina...

...Oliver-Lišina

Život ti je ka lišina,
zalud s viron čekaš asa...
jerbo srića, furba lina,
muči, ne da glasa.



Pa bi svima dobra bila,
u tom macu nika žunta...
da ne projde igra cila
lišo i bez punta.



Svit se vrti, karta šeta,
zoveš trice, dojdu fanti,
poslin briškule, trešeta,
uvik isti kanti!

Život ti je ka lišina, lišina, lišina
Život ti je ka lišina, lišina, lišina
Život ti je ka lišina, lišina, lišina
Život ti je ka lišina, lišinaaa...lišinaaaaaa!!!

Život ti je ka lišina,
dikod udre, dikod striša,
podili svoj dil morbina,
tuče nas i miša.

Letu kupe, letu špade,
pomalo se prazni boca,
motaje se pa se krade,
sve nas vrime štroca.



Svit se vrti, karta šeta,
zoveš trice, dojdu fanti,
poslin briškule, trešeta,
uvik isti kanti!

Život ti je ka lišina, lišina, lišina
Život ti je ka lišina, lišina, lišina
Život ti je ka lišina, lišina, lišina
Život ti je ka lišina, lišinaaa...lišinaaaaaa!!!

Život ti je ka lišina,
dojde bašton, ni dinari,
vonja ludost i friškina,
igra se i stari.

Imaš karik, zoveš druga,
u toj igri nima skuže,
boja karta sve pošpuga,
zalud ti akuže.




Mac se tanji, život biži,
svakom dojde ista mira,
od života sami friži,
samo pasja vira!



Život ti je ka lišina, lišina, lišina
Život ti je ka lišina, lišina, lišina
Život ti je ka lišina, lišina, lišina
Život ti je ka lišina, lišinaaa...lišinaaaaaa!!!



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 18.01.2011.

...da ti pusim?

….duran duran-ordinary world


E sine, ženi se jer idu ljeta, pate ljudi!
Idu ljudi, a mene tu ni minute nemajer evo love!
Udovica baci vodu jer nema Kata kamen!
Ujak ima radar, a mi Kaju jer oruđa doda Đuro!
Ana nabra par banana, jer Ana voli Milovana!
Evo sada sove, jer U Rimu umiru!
Ana voda Radovana jer Anja sebe sanja!
Imaju Arapi i para u jami, jer imamo ono o mami!
Mače jede ječam, jer sir ima miris!
Uguraj u jarugu, jer i jogurt ujutru goji!


...sigurno se pitate koji je kurac Obiju pa pise ka' da je popija po' gajbe pive!?
...tekst nema veze sa vezom, a tek boje!? eek
...a neeeee!!!
...eliminirajte rjecicu JER, a ostale rijeci obojane istom bojom pokusajte citati i sa liva i sa desna!? nut
...jebat ga na ISTO izadje, to su takozvani palindromi!!!
...pametnjakovic, reci ce te! zubo



...nema veze, al' zanimljivo je i ima njih jos... medjutim ipak bi jednog izdvojija: yes

...Misu pita Dara: "Da ti pusim?"
fino


...lip pozdrav! mah

- 14:14 - Komentari (3) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 17.01.2011.

Iz nekih starih razloga...



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

petak, 14.01.2011.

...lovac jebac!

...Luky-Ric za nas...

…ekipa, znate kad sam ono neki dan isa u lov???
…ae!!!
…i tako van ja idem brdom, suljam se, gledan kroz dalekozor i snimim muflona!!!



…aeeeeee!!!
…jeba te, velik ka' krava! …sta cu, legnen u zaklon, nanisanin, opalim i smirim ga drito izmedju ociju!!!
…aaaaaae!!!
…k'vragu sta cu sad, nema mi druge nego ga lipo uvatin za noge, pa na ramena..

(Onda ga prikida Tonci pitanjem)

…jeli Stipane, a stas popit???
…pa pivo, sta me pitas!!! …nego di san ono sta???
…paaaa, reka si: …da si stavija noge na ramena!!!



…e daaaa, i jebem ti ja tako, jebem…


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

srijeda, 12.01.2011.

Tko zna, zna…!

...crni leptir

Pala je noc…
…a iz mraka doletise tri leptira do jedne upaljene svice i tada poce zanimljiva cakula o prirodi plamena koji ih je vragolasto mamija u svoj zagrljaj.



Ispocetka nijedan od njih nije ima muda da mu se primakne i letali su pomahnitalo oko svice ka' da su popili Red bull i dobili jos jedan par krila.
…znatizelja je rasla, adrenalin jos i vise!
Nakon nekog vrimena Prvi leptir se odvazi i priblizi se jako blizu do plamena, vrati se brzo nazad i rece onoj dvojici:
…a u kurac, pa ovo previse jako svitli…zamalo sam oslipija!!!
…ha, kukavico…sad ces vidit mene! …rece Drugi leptir i usudi se da doleti jos blize do plamena, ali kada se vratija nakon par pokusaja uzbudjeno rece:
…k'vragu, ovo pece za popizdit!!!
Treci leptir je sutija i skuplja hrabrost, nije mu da vrag mira, primakne mu se jako blizu i uleti ravno u plamen!

Jebat ga, vise se nije vratija nazad!!! no



E sad ako ne bi na ovu pricu gledali previse karikirano i dramaticno, mogli bi izvuc zanimljivu zivotnu pouku, a to je da ONAJ koji stekne pravo znanje, obicno se ne vraca i ne govori o tome. smokin

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

nedjelja, 09.01.2011.

Seksualne potribe...

...Je t'aime ....

Eto na primjer, kolika je vaznost seksualnih potriba u hrvatskim okvirima govori i Google pretrazivac.



Na primjer ako Vam vrag ne da mira i u njega upisete ric «seksualne potribe» pojavit ce se otprilike 1.540 rezultata stranica u kojima se spominje ta ric, a sad nastupa ONO zbog cega je i nasta ovaj post:

Moj blog je necete virovat, na visokom 3. mistu. thumbup

Na prvom mistu je neka stranica „Seksualna intelegencija za zene“…jebi ga, drugo se nije moglo ni ocekivat!



„Seksualna astrologija“ je zasila na drugo, a tu 'ko se usricija... jeba je jeza!



…e onda moj blog drzi 3, 4 i 5 misto!!! fino



…“bronca“, „kamen“ i „drvo“…dis lipse, pravo sam gusta gledat!!!

…k'vragu, pravo mi je bilo zao „Iskrice“ …ona je tek na jadnom 11. mistu!



…ostale necu ni da nabrajam….luzeri! belj

Ne znam zasto me to tokalo...al' ako je Google falija, jebat ga:




...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

petak, 07.01.2011.

More snova...



...fala Tedi! fino



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (1) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 03.01.2011.

...vukovi!

...Novkovic-Vukovi umiru sami

Svake godine, odma prvih dana sijecnja i to jos pogotovo ako trefi vrime, volin sist na biciklo, provozat se i usput otkrit neka nova „mista“ u gradu, ha…nikad ne znas sta se u njima krije zanimljiva, a tako rec prid nosom ti.



I tako ti ja jucer zasidnem u novo otkrivenom kaficu vanka grada, pa sve "malu" po "malu", … pivu dakako, napijen se ka' majka!!!
Reka je jedne prilike za ovu istu izjavu moj kum: …al' ti mater pije???
Sta je bilo posli, bolje da ne znate…ali jebes sad to, da nastavim:
Oko nekih doba, dodje ti meni do „pameti“ kako bi se tribalo lagano gibat i poc doma.
Nista, platin regularno svoj dug, zafalim se simpaticnoj crnki sta mi je tako usluzno minjala boce, navucen jaketu, nekako nadjem ono moje biciklo, zajasin ga i pici nazad u grad...
Vozin ti ja tako, ravan put…pa malo neravan!
…ha, to je siguro od pive! …zakljucim, pogledam malo bolje, a ono odjednom suma!!!
…a u kurac!!!…otkud suma u centru grada??? …sve kontam, al' ajde vozin ja dalje.
Savrljam ti ja tom sumom, kad odjednom vukovi iskoce iza mene i pocese me gonit.



…jebate, sta cu sad!? …pocmem groznicavo razmisljat, pa odvalim vrtit one pedale ka' blesav.
Vrtim ja vrtim i sta vise vrtim oni meni sve blizi i blizi.
…Pajdo, jeba si sad jeza…pojesce te vukovi ka' crvenkapicu!!!
U taj cas vidim ti ja raskrsnicu isprid sebe na jedno 20-30 metara, dodjem do nje ka' strila nebeska i onda izbacin ruku u livo ka' da dajem zmigavac, pa onda naglo skrenem u desno…!!!
…vukovi odose livo i ja tako jedva izvukoh zivu glavu!!! belj


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker