Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 16.12.2010.

...raspustenica Mica i mali Marinko

...D.L.-Kad napuste me svi

Zima je...
...je ladno krvi ti Irudove
...pivac stoji na jednoj nogi! ...kaze Imotska haiku poezija
...bura ganja lepusinu po guvnu.
...k'vragu, nesmis coviku opalit nit' iz zajebancije cvoku po uvu...ha, ko zna mozda mu ga odvalis.



I bas tog 'ladnog jutra, pozva raspustenica Mica, malog Marinka da joj iscipa drva.
Dobra drva.
Grabova.
Jebate led, bice tu posla... al' nije ni gazdarica za bacit! ...konta mali Marinko, gledajuc gomilu drva u dvoristu, al' onako usput gledajuc i raspustenicu Micu isprid njih.
Boga mi, naradit ces se frajeru!!! ... konta i Mica gledajuci malog Marinkana, pa u gomilu drva iza njega.
A raspustenica Mica podgojena i utegnuta... puca od snage i lipote, reka bi svaki bolji muskardin.
Bas ka' sta je reka Oliver za Nadalinu...smantala bi ona i veceg karonju, a troke ne malog Marinka.
Ima dana, vrag odnija prisu...ja cu to pomalo i siguro!... konta i poceska se mali Marinko iza uva, gledajuci gomilu drva.
Grabovih.
I uvati se sikire .
Udri, pa udri.
Ne staje.
Cipa drva ka' lud...
Grabova.
Udara li, udara...a kad mu prigusti i ponestane snage pomisli on malo na raspustenicu Micu i sikira ka' da poludi u njegovim rukama.
Gleda ga raspustenica Mica sa balkona.
Pomalo zacudjena.
Pomalo iznenadjena, a bogami i pomalo zadivljena.
Pocese joj mislima, kolati svakakve slike...
Jebacke.
Udari joj krv u obraze, a srce zivlje poskoci u grudima.
A kako i ne bi. Mali Marinko zapeo pa udara, cipa...drva lete na sve strane.
A ona sama vec nekoliko godina.
Ako ne laze, djava ce ga znat?
Negdi prid vece, iscipa mali Marinko sva drva.



Grabova.
I pozva ga rasputenica Mica u stan.
Da mu plati, a usput ce ga pocastiti rakijom i kavom.
...eto moj Marinko, ja te posteno pozva da mi iscipas drva i ti to uredno i napravi.
...svaka ti cast, pa cu sad ja tebi posteno i platit.
...posteno, svaka cast i tebi!... odgovori skromno mali Marinko i zagleda se u raspustenicu Micu.
...aaaa, jel vise volis da ti platim parama ili daaaa... zastade raspustenica Mica, pazljivo gledajuc malog Marinka.
...dobra su ti drva... kaze ti njoj mali Marinko.
...znam, grabova! ...nego, dal' vise volis da ti platim parama, kao sto rekoh ili...
Zastade opet rasputenica Mica blago se zarumenjevsi u licu.
A mali Marinko i dalje misli na gomilu...hmmmm???
...ili ces lovu ili da skidam gacice???...izusti najzad raspustenica Mica svoju nemoralnu ponudu, opet blago porumenivsi.
Ali zato mali Marinko planu u obrazima i jos se vise ucuti...ha, ako je moga vise, jer i dotad nije pustija tako reci ni glasa.
...ma kakve gacice???... zbunjeno ce on.
A raspustenica Mica zeleci mu pomoci u odluci, sve se nesto meskolji na trosjedu.
Sjevnuse bedra.
Mali Marinko suti ka' zaliven.
Gleda u njena bedra .
Razmislja 300 na sat.
Kod raspustenice Mice rub suknje uzmice ka' oseka.
Jos malo pa ce objelodaniti i platezno sredstvo.
Sjevnuse gacice.



Tange.
Cipkane.
...ja mislim Mico...!!!... najzad progovori mali Marinko... znas, ja bih radje da ti meni das pare, jer ja ne mogu...
...pa ako si umoran mozemo mi i sutra... ne odustaje raspustenica Mica.
...ma dobro je, nije da nisam umoran, nacipa sam se ja tih drva danas, ali ja bih ipak radje lovu jer eto...!!! ...ne popusta ni mali Marinko.
...sta je, al' je nešto do mene???... snuzdi se raspustenica Mica.
...ma nije Mico do tebe nista, nego meni su tvoje gacice male.
A dole u dvoristu misec je obasja drva.
Iscipana.
Grabova.
Zima je...

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker