Mislim,dakle...uživaj danas! :)

srijeda, 29.09.2010.

...Zuja je zakon!

...Daleka obala-Daleka obala

…Pajdo znas da smo nekidan kupili novu makinju za robu!?
…e pa sta!? …ka' da si kupija novo auto, pa se sad falis!
…ma ne falin se, al' sam se maloprije zavadija sa zenom zbog nje!
…jel, a sta je bilo? …skupo te dosla???
…ma je i skupo, nego ta jebena tehnika…sve kompjuterizirano!!!
…ha, a sta si ti mislija moj Ive…danas je sve na botune!
…ma je kurac, takva je bila ona stara…ali ova nova je da te bog scuva, jedva sam skuzija kako se otvara! …zamisli, jutros udjen u kupatilo i ocu oprat majicu u njoj!
…ae!
…gledan Pajdo u nju ka' blesav i nista ne kuzim. Da bar ima oni prozor, al' ni njega nema! …di cu ubacit majicu bog te maza, promislin i onda skuzim neku rucku sa strane makinje.
…i???
…uprem, a ono se poklopac dize u zrak i zamalo me opali u zube. Aj dobro sam prosa, promislin i skuzim neka dupla vrata i rupa unutra!
…opaaaa, moj Kolumbo pa nevidin ja tu nikakvi razlog za svadju za zenom???
…eeeeeeee, tako je sve i pocelo!
…???
…ma Pajdo 5 minuta sam konta sta cu dalje i onda sam popizdija pa odlucija da je najbolje pozvat zenu u pomoc: …Senkaaaa, koji program na perilici treba ukljucit za pranje majice?
…a sta je, pamuk ili sintetika? …cujen nju kako vice iz kuzine:
…a jebat ga, pojma nemam! …odgovorin joj isto tako vicuc iz zahoda.
Na to ce ona iznervirana: …pa jeben te smotana, sta pise na majici ?!

…a pise, Zuja je zakon! fino



…AE!!!


...lip pozdrav! mah


- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

petak, 24.09.2010.

STRAH nas svagdasnji...!

...Dino Dvornik-Jebe mi se bas za sve

…ha, neki dan sidin na balkonu, gledan u daljini kako se plavi more i bas nesta kontan: …jebate led, pa imam pun kurac godina i jos uvik zivim u nekom strahu.
Upadne covik u tu kolotocinu zivota i STRAHA jos dok je dite i bogami tesko se toga rjesit.
A rjesilo bi se samo tako…al' ne ide, jebi ga! …STRAH te!!!
…e sad, nemojte mislit da ja kukan, al' provajte malo razmislit pa ce te svatit kako je bas tako…STRAH, STRAH!!!
...svugdi oko nas, bas ka' sta Josipa Lisac piva o Magli.
Eto, sicam se dok si jos mali i ne podjes u skolu drze te u strahu s vilama, visticama, babarogama, vampirima, vukodlacima i takvin slicnim stvorenjima.



Sad sa ovoliko godina u guzici to izgleda smisno, al' ode u medjuvrimenu taj predskolski zivot u MP3, skuzajte…3PM.
Danas sam sve vise svjestan da su sva ta stvorenja ustvari stvarna, al' jebat ga… zive i side u Vladi, raznim predsjednistvima i raznoraznim odborima… samo je razlika sta sad svi imaju „muda“ pa "djeluju" po danu, a ne po noci kako su nama trubili dok smo bili mali.
E sa napunjenih 6-7 godina, pa tamo negdi do 15-te, uvale te na vjeronauk, usadjuju ti vjeru i svituju te kako tribas bit dobar i ponizan.
...10 bozjih zapovjedi je nesta doista velebno i svit bi bio perfektan da se njih ljudi drze, al' odma imas i kontru:...7 smrtnih grija!!!
…e jebat ga, sad opet ide ono vec spomenuto zastrasivanje: …ako se drzis 10 Bozjih zapovjedi kad umres ides lipo u raj, a ako budes radija onih 7 smrtnih grija… ides Pajdo drito u pakao!!!
..ae, a u paklu te cekaju crni đavli koji ce te cilu vjecnost kuvat, pec na gradelima, badat ostima i polivat vrilim uljen.



…hmmmm…u raju je kazu sve super!!! …iako niko ne govori sta se tamo radi osim sta se meni pari da je tamo dosadno za popizdit.
Odma mi je palo na pamet kako je reka' pokojni Smoje kad su ga pitali di ce on kad umre, na sta je on odgovorija: …pa u paka lipi moji, u raju ti ja nimam nikoga svoga!!!
Nego da ja nastavin:…u pubertetu te pocmu jebavat sa Petkom 13-im, izvanzemaljcima i slicnim pizdarijama.
…eto priznam, npr. kako sam nasija pricama da je taj dan baksuzan jer je 13-ti ucenik izda Isusa, a muka Isusova je bila u Petak.
…tek sam puno godina kasnije procita kako su godine 1300 i neke, francuskom kralju Filipu Lipom dopizdili Templari i on ih tada odlucija sve pokokat.
Dakako, sta smislija to on i napravija, te za samo jedan dan i to bas taj famozni Petak 13-ti, pobija njih Templara par tisuca, a ostatak pozatvara i progna.
Otada se taj dan naziva „Krvavi petak“ i smatra ka' nesritan, pa otuda i takva fama oko toga.
…sad ce mnogi rec da je to bija „mracni sridnji vijek“, a sitite se prije nekoliko godina, Srbi upali u Srebrenicu, poubijali vise ljudi nego Filip Lipi za cilog svoga vladanja Francuskom i nikom nista…jebat ga, izgleda da je i za to opet kriv STRAH…od koga i od cega, pitan ja Vas…!!??
Idemo dalje, slide horori, filmovi i TV puni krvi, nozeva, sikira, Ulica brijestova, Covik koslilica, Ralje…pa SF, Alien, Cahura… i opet si na istom…STRAH, bez apaurina 'ko smi' otic lec i to uz upaljeno svitlo.



E onda slidi onaj najjebeniji period di se obicno sam sjebes i nasjednes na price blize i daljnje rodbine, tipa:…a sta se ne zenis, pitace te starost di ti je bila mladost, kakav je zivot ako nemas dice…slusajuc ih uvati te odma neki STRAH.
Dakako da to popusis s'nokta i taj dio necu puno objasnjavat, pa posto si se ozenija i dobija dicu, jebat ga…moras sad kupit stan, a za kupit stan bogu hvala triba dignut kredit, pa se on onda normalno on mora vracat, dakle moras radit i pazit da ne ostanes bez posla jer nedaj ti boze dobit otkaz…od tog STRAHA, ma ne, neeeee…necu ni spominjat, sta bi bilo.
I tako te sustav drzi za muda da ne mozes mrdnit, jebu te na poslu kako i koliko 'oce, a da ne kazem kako te jebu laganini, raznovrsno i usput svi tvoji doma!
Sve bi to bilo OK, da te jos sa svih strana ne prcaju s srcanim udarom, AIDS-om, leukemijom, rakom i tako to… i dakako, opet taj jebeni STRAH!
Pa onda, ako slucajno pusis umires najmanje od srcanog udara il' raka pluca, ako pijes od ciroze jetre, ako sta pojebes sa strane od AIDS-a ili HIV-a.



Dakle, sve sta covik voli, sta je lipo il' je zabranjeno il' za umrit od STRAHA! ...neki bi jos nadodali:...il' deblja! njami
Nema vise pusit, popit pivo, vino il' rakiju… moras glumit da na svitu postoji samo jedna zena, nesmis jest svinjetinu jer ces dobit tlak i masnocu u krvi, nemoj jest kolace da nebi dobija secer, kava i caj - kofein i tein su jako stetni… bla-bla-bla.
…STRAH??? …ma znate sta?!
…jebe mi se vise za taj STRAH!

I zato, nek mi popuse svi i BOLI ME ZA SVE !!! fino



…ha, jel vam sad puno jasniji onaj prethodni post!? smokin


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (24) - Isprintaj - #

utorak, 21.09.2010.

...boli me za sve!

...Rafo-Boli me za sve


PS... ako ne uprete u trokutic na playeru i ne upalite zvucnike...'ebat ga, nista od posta! cerek

Pogledaj svijet zar nije tako lijep
Pogledaj u cvijet gledaj nemoj biti slijep



Budi nasmijan i fin dok setas ulicom
Budi pravi mamin, tatin sin
Pocni dan sa frulicom...



Prijatelju moj ne nemoj biti los
Probudi se i budi svoj nije ti kasno jos



Dovoljan je zrak sunce i otocic
Ja sam happy ja sam jak ko zeko i potocic...



I zato boli me za sve
Ljubomorne sirovine
Ma boli me za sve



Sto kazu novine
Ma boli me za sve
Crne macke i porine



Ma boli me za sve
Lazi krivotvorine...

Pogledaj svijet zar nije tako lijep
Pogledaj u cvijet gledaj nemoj biti slijep



Dovoljan je zrak sunce i otocic
Ja sam happy ja sam jak ko zeko i potocic...

I zato boli me za sve
Poznate brendove



Ma boli me za sve
Sve modne trendove
Ma boli me za sve
Sve propale bendove



I boli me za sve
Sve lazne frendove

Ja vjerujem u ljubav i mir...
Veselje i smijeh moj su hir...



Sva je sreca to zivota mog...
Ja ne trebam nista vise od tog...

I zato boli me za sve
Vlade i politike
Boli me za sve
Prodike i kritike



Ma boli me za sve
Slavne i bogate
Boli me za sve
Ma boli me bas za sve...



la, la,la,lala, la,la,lala, la,la,lala, la,la,lala, la,la,laaaaa...




...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

subota, 18.09.2010.

Trazi se radnik na neodredjeno vrime!

...opaaaaaaaaaa, dobija sam pravo pismo! ...promislin u sebi kad sam u sanducicu za postu vidija nesta sta nije licilo na neki racun ili reklamni letak.
Gledan ga, nije obicno nego avijonsko! ...ha, ono sa plavocrvenim rubom i tanko ka' cat za motat duvan!
...a u kurac, 'ko mi sad u ovo vrime mailova pise pravo pismo i to jos avijonsko??? ...kontan i penjen se lagano uza skale, okrecen ga u ruci bezveze, jer bez ocala nema sanse procitat ona sitna slova i pravo me znatizelja uvatila.
Postanski zig nije mi puno pomoga, ali skuzim po markicama da je priko bare... pise USA priko cile marke!
...jebat ga, a i tanko je!...pomislin razocarano, znaci ako se neko i zajeba nikakve koristi, nema u njemu dolara miljun na sto! ...hmmmm, jedino bi moga mozda bit cek!? rolleyes
Uletin nestrpljivo u stan, sidnem za stol, nataknem ocale i procitam ime posiljaoca otraga:



...pise mi Ive, sad zvan Johny...al da Vas ja nebi puno davija sa detaljima, o'sa je on ka' sritan prije par godina u Ameriku, a u odlasku na aerodromu samo mi je sapnija da mu je rodjak nasa posa o kojem je on sanja cili zivot!
...koji??? ...pita san ga dok smo se pozdravljali.
...javit cu ti kad dodjem tamo, zurim!!! ...aj bog i cuvaj se Pajdo!
...aj bog Ive i sritno ti bilo!!! ...odmahnem mu dok je on zurno nesta u masi putnika.
Zna sam samo da je jako volija avijone i letenje, pa me ta njegova zurba nije nimalo iznenadila.
I ka' sta sam vec reka... necu sad o tome kako mi se faliija da ima super placen posa, al' da je trenutno na bolovanju posto se malo okliznija na radnom mistu, vec o njegovoj zamolbi da mu ucinim uslugu i da objavim javno na svom blogu kako njegova firma trazi radnike na neodredjeno vrime.

...eto, sta cu od njega...ucinija sam mu to, zato molin zainteresirane neka ostave svoje podatke u komentarima, a ja cu ih proslidit dalje za Johnya.
...nego, da bi znali sta bi vam bija posa pogledajte dole nize, samo napominjem...za potpuni dozivljaj ukljucite full screen opciju: nut




...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (3) - Isprintaj - #

četvrtak, 16.09.2010.

...IQ test!

...Bon Jovi - It's My Life

…Pajdo, znas ti da je covjek najsavrsenije bice na svitu!!!? ...promrmlja moj susid Natko za stolom do mene i odma mi dize tlak na dvista kroz stoidvadeset.
…Natkooooo, jeba te led… imas li ti sta pametnije zorom govorit???
…sta si odma zinija na me, evo pa ovdi lipo sve pise!!! …i uvali mi on novinu prid oci
…pajdo, ne zanima me to ni sekunde, a na kraju ka' da je TO nesta… pa svaka budala GA moze napravit… jel' tako, aaaaa!!!
…pa jeeee, nego vidi…ima ovdi jedan test!
…kakvi test???
…neki za intelegenciju, slusaj!



…slusan, al' pozuri …ne testira mi se na gladni stomak, ne mogu mislit!
…nema veze…ajmo provat, zamisli da je 1 jednako 5
…ae!
…onda da je 2 jednako 25
…aha!
…3 bi onda bilo 325
…e daaaa!
…a 4 bi tada po toj logici ispalo 4325
…fala bogu!
…e sad pitaju koliko bi bila 5-ica? …Natko ce polutiho i zinu u mene.
…jel ti to mene zajebajes??? …upitan gledajuc ga u razgoracene oci.
…ne zajebajen, koliko bi bila…aaaa Pajdo???
…eto Natko tvog najsavrsenijeg bica na svitu, pa bog te jeba jesi li sam reka na pocetku da je 1 jednako 5.
…jesan, tako pise ovdi!
…pa eto, jel' to TO…samo zaminili mista!?! …1=5 ili 5=1 …jel isti kurac!!!
…a jeeee!!! …jebat ga, nisam tako logicki razmislja!!!
…a sta ces moj Natko, triba ima talent…ustvari to ti ja ta IQ…nego sad kad si me raspalija sa ovim, oces da ja tebi dam jedan logicki???
…aj' pucaj!!!
…evo ovako: …vozis se ti u formuli 1, isprid tebe je podmornica, a iza tebe svemirski brod!!!
…ae???
…e sad, slusaj dobro, kako da se izvuces iz te situacije?
…hmmmmm???
…pazi moj Natko, obrati paznju na cilu recenicu od pocetka do kraja i na ono sta bi moglo bit sa bocne strane, a namjerno ti nisan reka…odgovor ti lezi u imaginaciji situacije najsavrsenijeg bica na svitu tj u onoj logici razmisljanja.
…mozes me i jebat, pojma nemam!!! …kako???
…ha, lipo kazes onom tipu da zaustavi ringispil…



…jebi se Pajdo, ko bi se toga sitija!!!
…ma daaa…dicija posla, nego pusti to! …reka sam ti da je ovo rano za driblanje mozga, nego lipo ti trzni jednu ladnu pivu i odma ces bit bar trunku pametniji!
…necu, alkohol je covjekov najveci neprijatelj.
…je, jeeee!!! …dakako, samo kukavice bize od neprijatelja!
…ahaaaaa, a da nije u onoj F-1???
…ae!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 13.09.2010.

...skatula za sne!

...Marijan Ban-Skatula za sne


Jedna iz glave mi ne gre,
da u snu pojubia san te.
Doslo mi je to polako...
Posli uprija san jako,
...usne, usnama.

Samo malo bilo me je straj,
da jubavi nasoj tu je kraj.
Kad je zora zarudila,
pod kusinon mi je bila...
Skatula za sne.



Meni niko ukrest ne more,
ovu moju skatulu za sne...
Meni niko ukrest ne more,
tvoje golo tilo kraj mene.

I jos jedno tija bi van rec,
sada jedva cekan poci lec.
Jer sve lipo ca san snija,
zauvik san dobro skrija...

U skatulu za sne!




...lip pozdrav! mah


- 00:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #

četvrtak, 09.09.2010.

...mozda si vec tamo!?



…evala Dujeeee, ima li sta ribe??? …viknem sa rive mom starom frendu koji se posli rata odlucija bavit ribarenjem i zivotarenjem od toga, ali je zivija priko kanala.
…aaaaaa, ima nesta sitna!!! …a jel to za se pitas il' 'nako bez veze???
…ma onako, znas da meni ne triba riba…sam ulovim kad mi zafali!
…ae, onda je kako sam ti reka…nesta sitna!!!
…ahaaaaa, nego Duje…ajmo mi stagod popit, nece ti ta sitna utec!!! …predlozim mu moj 20-tominutni kratkorocni plan, na sta je on prista od prve.
…i kako si, sta se lipa radi, ima li sta nova??? …opalin ja rafal pitanja, dok je on gleda u nebesa naginjuc orosenu bocu pive.
…ahhhhhhhh!!!! …odusi on sa gustom nakon sta je podlakticom obrisa usta, pa rece:…e bas mi je lipo legla! …bas znas Pajdo sta coviku triba, e svaka ti dala!!!
…a fala, fala moj Duje…lipo te za cut, al' prosla su ta vrimena!
…hmmmm, nikad neznas prijatelju…mozda su bas SAD ta lipa vrimena!!! …zamisljeno ce Duje palec duvan i gledajuc negdi prema pucini.



…ae, kad bi bilo znat!!! …bacin i ja dubokoumnu, kad ce on zaigrano.
…slusaj Pajdo, moran ti nesta ispricat bas na slicnu temu!!! …neki dan ti u nasem portu osvanila luksuzna jahta od jedno 20-tak metara.
…ae, lipo lipo!!! …da sam odma najbolji moguci komentar i zavalija se u naslon slusajuc ga sta prica.
…dosla je bila po noci i kako se ja ujutro rano dizem da bi bacija mrize, mora sam proc kraj nje posto je bila vezana bas blizu moje ribarice.
…sta' ja moj Pajdo i gledan je onako prekrasnu, elegantnu, lipu, cistu i dakako pozeli covik odma da je tvoja.
…a sta je tu cudno, i ja bi! …bija je moj odgovor, jer sam za tili cas uzivija u ulogu Duje.
…e daaa, ali slusaj dalje sta je bilo! …nastavija je on pricu, a ja sam se u medjuvrimenu uvatija boce da nebi zaostaja za njim.
…samo ti pricaj, slusan te!
…taman da cu ja poc, kad cujen glas povise mene: …svidjala ti se brod??? …sa smjeskom na licu i na losem hrvatskom obrati mi se srednjovjecni gospodin ogrnut bilim kucnim ogrtacem i cigaretom u ruci.
…da, daaaa…skuzajte, a vi ste vlasnik broda??? …odgovorin mu, na sta mi on mahne rukom i rece: …da, ja biti vlasnik…a ti doci na rakija kod mene, tu na brod???
Posto sam ga svatija sta oce, prihvatin poziv, priskocim ogradu i hodajuc po palubi od tikovine uskoro sam sidija do njega za okruglim stolom i foteljama od bile koze.
…ko ga jebe, riba nece utec!!! …al' jahta ce siguro, evo sanse da i ja malo budem u takvom luksuzu. …objasnjava je Duje svoju novonastalu situaciju, a ja se uzivija u pricu.
…i sta bi dalje??? …pozuriva sam ga nesvjesno, jer nisan kuzija poantu cile storije.
…Ma Pajdo on ti je neki talijanski kapitalista i pricali smo mi o svemu pomalo, al' odjednom on je skrenija temu na moj posa sa ribom i posto je bija odusevljen sa nasom kvalitetom ribe zapita me koliko mi vrimena triba da bi je ja ulovija.
…to te je pita??? …osta sam zapanjen spikom
…ma da, i ja san mu reka da ne triba dugo.
…perke ne biti dugacko na moru i uloviti puno vise riba??? …pita je talijan
…odgovorija sam mu da mi je ono sta ulovim sasvim dovoljno za zivit.
…ha, i sta ce talijan na to??? …“uletija“ sam jer mi je jezik bija brzi od Dujinog.
…bene signore, a sta raditi sa puno libero tempo…vremena, capisi?
…i sta si mu reka moj Duje???
…a bogati ono sta i radimo!!! …lipo da popodne najcesce spavamo, pa da digod igramo na balote, na karte, gledamo TV, kad stignemo igramo se i sa svojom dicom, zabavimo se sa zenama, navece izlazimo u misto, u kafic il' konobu, sastajemo se sa prijateljima, popijemo pivu, vino, otpivamo nekad i koju pismu i tako... da nam nista ne fali!
…i zivota ti, sta je talijan reka na to???
…ha, koliko sam ja njega svatija on je diplomira ekonomiju na nekon fakultetu, al' sam mu zaboravija ime i reka je da bi mi on moga pomoc ka' i svim ostalim ribarima u mistu!!!
…pomoc??? …sta, da' bi vam neku lovu??? …pita sam sad vec znatizeljno.
…ma jok, on ti predlaze da lovin ribu po cili dan i da tako skupim vise love i kupin veci brod!!!
…ha, i sta tad??? …upitan ga, a talijan ce meni:
…grande brod, vise riba…capisi!? …vise riba, vise soldi! …vise soldi, kupis jos uno brod!!!
…jebate, pa tebi bi on uvalija ribarsku flotu!!! …zakljucija sam nakon kraceg uvoda, na sta je Duje objasnija da nebi samo na tome zavrsilo nego da bi se riba prodavala drito velikim proizvodjacima, a ne posrednicima i da bi bilo jos vise novaca, a na kraju da zasto nebi posta jedan od proizvodjaca i priselija u neko vece misto, pa tamo vodija taj veliki biznis!



…opaaaaa, moj Duje…ka' da to ide tek tako lako!!! …vratija sam se u realnost i odkomentira velike snove.
…pa to sam i ja reka, na sta je on reka kako tako pocima svaki biznis…pa kako se tada mogu pristat bavit sa tim, pa lipo pric na prodaju i kupovanje dionica i zaradit milijune.
…milijune?...stvarno?...a sta onda Duje, pa za doc do toga triba proc dvadeset godina".
…i to sam mu reka!!!
…a on???
…NISTA, on uporan… kaze da nakon toga mogu mirno u penziju i da tada mogu priselit u neko malo misto, u miru igrat na balote, na karte, gledat TV, igrat se sa unucima, zabavit se sa zenom, navece izac u kafic il' konobu, sastat se sa prijateljima, popit pivu, otpivat pismu i tako to.
…pa to radin i sada moj kumparo, zasto da potrosin uzalud tih 20 godina!!! …odgovorija sam mu, zafalija na „rakiji“, pozdravija ga i osa bacit mrize…iako mi se parilo, da je mozda vec bilo kasno za to, al' nema veze… i onda se Duje pun sebe i sa smjeskom na licu okrenija prema meni i zakljucno reka:

...Pajdo, u zivotu uvik moras znati kamo si se uputija i kamo si posa jer, mozda si vec tamo!!! yes

..ae! smokin


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 06.09.2010.

...mobitel

...Telephone-Lady Gaga

Uvik sam obozava Babije lito, a sta sam postaja biliji po glavi… jos i vise.
…auto sam parkira na zacudjujuce pronadjenom mistu ispod jednog bora gore na Magistrali i laganini sa rucnikom priko ramena spustim se kozijom stazicom do mora.



Cim sam zakoracija na sljuncanu plazu bacin pogled livo…nigdi nikoga!!! …SUPER!
…bacin desno…kad ono na samom kraju u ladovini borova neka obitelj…vidin ima i male dice! ...E JEBAT GA!
…valjda nece puno vristat?! ...volija bi imat malo mira, pa cak ako triba malo i „ubit oko“…promislim i zaputim se na livu bandu.
Pruzim rucnik po sitnom zalu, raskomodim se i cim sam sija uzmem mobitel iz dzepa te ga iste sekunde ugasim.
…e neces kurvin sine, 'ocu malo „mira u kuci“!!! …promislim i zakljucim definitivno svoj naum: …'ko me je dobija, dobija!!! …iducih par sati ocu uzivat u sumu mora i muziciranju cvrcaka.
…ha, kvragu i ova napredna tehnologija…postala je nuzno zlo, iako recimo taj jebeni mobitel ima i dobru i losu stranu. Dobra mu je strana ta sta te bilo 'ko, u bilo koje vrime, ma di god da se nalazis, moze dobit, a losa mu je strana ta, sta te bilo 'ko, u bilo koje vrime, ma di god da se nalazis isto tako moze dobit!!!
…ali jebat ga Pajdo, to nam je cijena napretka tehnologije!!! …zakljucim, pa se lipo pruzim na toplom zalu i odlucim se najprije dobro zagrijat ugodnim zrakama rujanskog sunca, a onda se bucnit u more.
I taman sam skoro otplovija u carstvo snova, kad osjetim kako neko dolazi…zalo je „suskalo“ ravnomjerno i odma sam zna da nije neko dite.
…mmmmm, da nije kakva morska sirena??? ….promislim i lagano zaskiljim, al' brzo sam se razocara…dolazija je onaj tip sa desne bande plaze.
…vozdra majstore!!! …bilo je prvo sta je reka kad se priblizija i svojom sjenom mi zaklonija sunce.
…evala sjor! …jel tribate nesta??? …upitan ga mrzovoljno, al' sa razumjevanjem jer siguro nije dosa bezveze.
…jeste jarane, bas tako nesto…imam problem! …jel se ti kontas ista u mobitele???
…di me nadje??? …promislim u sebi, al' odlucim provat pomoc coviku…jebat ga, vidin bosanac je i znam kako mu je u „stranoj“ zemlji!
…paaaaa, tako…znam neke stvari! …a u cemu je problem??? …upitah, na sta on odmah sjede do mene i pruzi mi svoj mobitel, ali u nekoliko dijelova.



…evo jarane, pao sa stijene!…jebat ga, djeca se igrala sa njim pa im ispo!!! …a ja sad to ne znam sastaviti.
…a sta ja znam, mogu provat! …rekoh i skuzim na prvi pogled da je neka Nokia, a poznajuc tu marku po dobrim testovima „na crash“, skontam da ne bi tribalo bit puno problema.
…ajde jarane ziv bio sastavi to cudo da radi i odma donosim ladnu Sarajevsku!!! …pijes ti pivo, a majstore???
…pijem, pijem pajdo, a bas nisam Sarajevsku odavno trznija!!! …odgovorim spontano, na sta se on iste sekunde okrenu prema svom „taboru“ i izdera iz svega glasa:
…Nazifeeeee, sineeeeeeeeee…donesi babi dvi 'ladne pive, trkoooom!!!
…nisi treba odma zurit sa pivom!!!...recem mu sa smjeskom, na sta ce on meni:
…neka, neka i ja sam od belaja ozednija…a i tebi ce pomoci, znam ja vas majstore!
Nakon kraceg pregleda skuzim ja da je sa mobitelom sve OK, nista mu nije bilo puknuto, vratim mu masku, vratim bateriju, poklopac i pritisnem na crveno…
…opsssss, pa on radi!!! …recem sav ponosan na svoj majstorluk, pa mu recem:
…koji Vam je PIN gospodine?
…cetiri zvjezdice!!! …ovaj ce mrtvo ladno.
…??? …ja onako sav zbunjen promucam:
…kako to mislite???
…pa lijepo jarane, kazem ti…cetiri zvjezdice!!! …ovaj i dalje uporan u svoje.
…neeeee, ne moze nikako biti.. mogu biti cetiri broja, ali nikako zvjezdice...!!! …ne dam se ni ja i skoro izazivackim pogledom zapiljim u njega.
…jok jarane, nije nego cetiri zvjezdice!!!
…OK, jebale te zvjezdice…ajde onda ti ukucaj sam svoj PIN !!! …lanem vec laganini iznerviran i pruzim mu mobitel.
Tip kuca svoj PIN i nakon par trenutaka mrtav 'ladan ponosno mi pokazuje svoj mobitel i kaze:
…evo jarane, jesam li ti reko da su cetiri zvjezdice, a ti ne vjerujes!!!
…oooooojebalatebosnaponosna!!! …promrsim na brzinu, pritisnem na OK i vidin mobitel radi…RADI PAJDO, RADI TI MOBITEL!!! …recem brzo i pruzim mu ga
…sto's to reko, kazes da radi??? …sav sritan preuzme on mobitel, a u drugu primi ladnu Sarajevsku.
…AHA!!! …AJ ZIVIJA!!! ... rekoh sta san brze moga, pa se i ja primim svoje ladne.
…ZIVIJO JARANE, e bas si pravi majstor!!!
…ae!



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

četvrtak, 02.09.2010.

...kava u Mostaru!

…Halid Beslic-Dvadesete

…neki dan skuzim da bi triba odvest auto na servis i posto mi je tamo najblize ja opalim drito u Mostar.
…ha, jebat ga…ionako nisam bija u njemu ima godina!!! …razmislja san vozec se Hercegovackom magistralom duz kanjona rijeke Neretve.
…a i jeftinije je nego u nas! …zakljucim na kraju, pa odvrnem botun na plejeru posto je upravo na Radio Mostaru zasvirala „ona“ sta je gore na pocetku posta…
Servis je bija blizu „Novog“ Starog mosta, pa sam odlucija skratit vrime i prosetat do njega i usput obic malo Istocni dio Mostara.



Reka bi moj kum: …ja ti bogami tamo ne bi osa da mi placaju!!! …al' zato ja ne bija JA, pa sam uskoro seta kamenitom uskom ulicicom punoj svita i malih trgovina unikatne robe, nakita i suvenira… a sve u duhu i stilu Istoka.
Dakako, vanka ugrijalo…sunce opicilo u glavu, a dopizdilo meni vise i setat, pa ja svrnem drito u prvi kafic sta je naletija.
…molim vas jednu KAVU! …ljubazno se obratim konobaru.
…nemamo! …kaze ti on meni isto tako ljubazno.
…hmmmm!??? …malo se ja zamislin i skontam na brzaka: …e pa jebi ga Pajdo, pa u BH-a si …nisi doma u Hrvatskoj!!!
…onda vas molim jednu KAFU!!! …recen i nasmjesim se „ljubazno“.
…nemamo!!! …opet ce konobar iz cuga.
…a u kurac!!! …lanem u sebi, a onda mi se u trenutku upali lampica.
…pa Muslimani su to!!! …pa on mene „jebe“ politicki! …zakljucim definitivno, pa onako „mrtav ladan“ procidim:
…dobro, onda moze KAHVA!



Na to ce konobar:
…eee, majke ti…sto si dosadan!!! …NEMA VODE!…jebo ga ti!!! smokin


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< rujan, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker