Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 13.05.2010.

...alkohol na radnom mistu!

...Guetta/Kelly-When Love Takes Over

...eeeeeej Pajdo, aj'sidi popij nesto!!! ...doceka me Mika cim sam ukoracija u moj omiljeni kafic, na jutarnju kavicu i novine.
Mika je bija skolski kolega jos iz osnovne, a inace sad dobar ekonomist u jednoj privatnoj firmici, al' „zivotna mana“ mu je bila sta je volija „sisu“.
Da vi sad ne bi pomislili da je to ona sisa, e pa nijeeeee... u ovom slucaju mislija sam na sisanje alkohola i to one male bicerine od 0,3 party
...evala Mika!!! ...ajde kad si navalija, zveknut cemo jednu uz kavu pa nek ide sve u kurac!!!
Prihvatim poziv i sidnem za njegov stol, jer to mi je bila uveliko bolja opcija od suprotnog, posto je Mika bija ka' prilipak! ...da nisan kojim slucajem sija sa njim, dosa bi on za moj i onda bi mora trpit njegovo brontulanje kako njega niko ne razumi.
...nego kako si ti meni moj Mika??? ...pocmem cakulu.
...a evoooo, da se zivit!!! ...bilo je i boljih dana, ali za to postoji uvik rjesenje! ...kad ti sve dopizdi, onda lipo trznes koju travaricu i sve bude super!
...e jebat ga pajdo, pa ti zorom srces zesticu... zar ne radis???
...raaaadin, a zasto pitas???
...ha, pa znas ono! ...alkohol na poslu, zar je dotle doslo!?
...a toooooo! ...jebes to, znas ti da bi tribalo taj alkohol uvest na poslu ka' obavezu!
...obavezu??? ...priupitan sa smeskom, kontajuc kako bi on bija super poslo i zakonodavac... hehehe, bilo bi veselo!!!
...ae, al' ne kontas!? ...da ti objasnim, aaaa??? ....uozbilji se on, a ja privatim objerucke njegov prijedlog.
...aj, slusan moj Mika!!!
...paaaaa, 'vako moj Pajdo!!! ...trzne on malo one travarice i nastavi.
...ka' pod prvo, alkohol ti smanjuje stres koji nas zdrastveno jebe za popizdit, svi smo nadrkani i nervozni i u privatnom zivotu i na poslu, pa svi ispastamo... jel tako???
...a jeeeee, imas pravo! ...aj dalje!
...paaaa, tada bi radnici radosni dolazili na posa! ...a kad je tako, onda unutar firme svi odnosi vode ka' iskrenijim i veselijim komunikacijama.
...smanjuju se lipo izostanci sa posla jer mozes doc' na posa i mamuran, a to gazdi odgovara jer niko ne prigovara o malim placama, a usput ces od radnika cut sve sta misle i tako znat na cemu si.
...smanjuju se troskovi grijanja u ovoj recesiji, jer svima je vruce posto im cirkulacija radi tip-top.
...a zanimljivo je kako se povecava zadovoljsto rada, jer ako imas los posa... boli te kurac za to.
...kolege sa posla ti odjednom izgledaju lipse, pogotovo kolegice fino !!!



...a kad im je tako lipo na radnom mistu nece niko ni na godisnji jer svi jedva cekaju da se vrate na posa.
...manje je izdataka za topli obrok jer nikome se ne jede, a sef kad malo cvrcne lakse ti da povisicu i lako se dogovoris oko vece place... daje kapom i sakom!!!
...dobro si ti to skonta moj Mika, negoooo zar tu tebi nesto malo „ne smrdi“, aaa??? ...prikinem njegovo izlaganje, jer sam vidija da se on totalno uzivija.
...a je, jeeeee dobro kazes... ako slucajno prdnes na sastanku, uopce te nije sram sta smrdi za popizdit!!!
U taj cas mu zazvoni mobitel i on skoci ka' oparen...
...da, daaaaa sefe!!! ...sve sam napravija, evo mene... taman sam rjesija one virmane na FINI i u uredu sam za 5 minuta!!!
...sta je Mika, vodis neke vesele komunikacije???
...e jebat ga moj Pajdo, jesam li ti reka... frka na poslu, zato zivija ti meni!!! ....pa trzne onu travaricu na iskap.
... moran ic', aj ti plati...zurim!!! ...boooooog!!!! ...promrmlja on, skupi aktovku i za tili cas nestade kroz vrata...
...aj bog moj Mika, samo pomalooooo... vrag odnija prisu!!!... znaaaaas, STRES!!!

...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< svibanj, 2010 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker