Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 04.03.2010.

BUDI ONO STA JESI...

...Sinclar Bob-World Hold On

...heeeej Pajdoooooo, generacijo!!!???
...heeeej, Silvijaaaaa ...lipotoooo, di si ti!!!???...odusevljeno se javin zanosnoj plavusi mojoj skolskoj frendici koju povrimeno viđam kad je putevi dovuku iz Metropole ovamo na jebeni jug.
...evoooo me, jucer sam stigla!!! ... i poce ona pjevuckat onu pismu „Suncica“ od Daleke obale;
Cmokne me u obraz, skolski...naravno! ...pa nastavi u istom djiru;
“...evo me, svugdje sam bila, sve ti moram pricati...!“
...aj' kad moras, ajmo popit kavu!!! ...prikinem je, uvatin pod ruku i drito u moj omiljeni.
...jebate, jos si ka' metak...!!! ...pocmem ja srat sa komplimentima, gledajuc joj guzu u crnim koznim gacama koje su se tako prilipile da sam se mora pitat kako li se uvuce u njih.



...ha, stari moj... ne dam se godinama svojim!!! ...smjeskala se zabacujuc plavom kosom ka' da je siparica.
Da bas ka' siparica... tako je parila ONA kad bi je covik gleda sa guza, obucena uvik atraktivno, sa svim zenskim atributima „komada od 30-tak godina“, koje jednostavno nisi moga ignorirat jer vuku muski pogled za popizdit ...daaaa, takva je bila Silvija cili zivot.
...negoooo, sta tebi fali!? ...zasto ne opituras te side dlake i bit ces ka' i ja... ka' metak?! Pocme ona spiku, na sta se meni diglo i ono malo kose sta imam i odma je prikinem na prvu...
...a NE, NEEEEEE lipa moja, nema teorije...ja ostajem ORGINAL do kraja!!! ...nego, sad cu ti ispricat jednu pricu na tu temu!
...ajde Pajdo da cujem, znam da ti svakoga vraga znas!!! ...nasmije se ona i udobno se zavali u stolici gledajuc me znatizeljno.
...evo ovako, slusaj me dobro! ...pocmem ja gledajuc je u one 5-ice i razmisljajuc ima li ista silikona u njima ili su jos orginal... ha, bas bi ih vridilo pipnut?!
...znas, jednu ti sridnjovjecnu zenu opali infarkt i dok je bila na operacijskom stolu ona klinicki umre i sritne Boga.
"Jel mi dosa kraj?"- prestaseno ga upita.
"Ne" - njezno odgovori Bog... "Imas jos nekih 30, cak 40 godina!"
Silva me gledala onim svojin zelenim okama ne trepcuc, a ja nosalantno nastavin spiku ka' da sam za govornicom u Saboru na izglasavnju novog Zakona o zabrani pusenja.
...i tako kad se zena malo povratila u zivot, a potom i ozdravila, odluci ostati u bolnici da rjesi neke svoje fiks ideje koje su joj pale na pamet lezec u bolesnickoj postelji.
Lipo ti ona napravi face lifting, liposukciju, podigne sise, ucvrsti trbuh, oboji kosu u drugu boju, sredi zube...
Kontala ona kad joj je ostalo jos toliko puno godina zivota, zasto ne bi izgledala ka' da joj je 25?!
...ae, super!!! ...odusevljeno je komentirala Silvija; ...i ja bi isto tako napravila!!!
...neka, neka stani malo nije prica gotova!!! ...prikinem je, pa nastavim.



...i tako kad je sve zavrsila i kad je oporavak bija gotov, skocka se gospodja i podje doma, ali na izlasku iz bolnice naleti na jureca ambulantna kola koja je zgaze ka' palacinku.
Ponovno se nađe pred Bogom.
"Cekaj Boze, zar mi nisi obeca jos 30, ili 40 godina zivota?" - pobuni se ONA odmah.
"A jebi ga, NISAM TE PRIPOZNA!"- odgovori on!
...a u kurac, koje sranje!!! ...vidno zbunjenjenoj izleti Silviji, a ja sam se smijajuc nadoda:
...lipotooooo, sta se sekiras...BUDI SAMO ONO STA JESI ...i no frks!!! smokin


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< ožujak, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker