Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 11.02.2010.

...shit!

...Bellamy Brothers - Let Your Love Flow

...ako nesta jedete dok za PC-m citate tudje blogove onda odma prikinite, da nebi posli rekli ...vidi ovog seronje, moga je bija rec!!!
...navratite lipo malo kasnije, kad se napapite jer tema je najblaze receno SHIT ili sranje zivo ... tj. govno!!!
...doduse ne smrdi i garantiran da nema kompromitirajucih slika... al' jebat ga, tema je najblaze receno degutantna i usrana.



Pocelo je to „sranje“ neki dan dok sam sa kumom seta po rivi i u zanosu cakule o pegulanoj igri nasih rukometasa na EP-u sa Francuzima, nisan gleda di 'odam i ugazija punim sutom u nesta mekano i klizavo.
...a u piiiiicku maaaaterinu!!! ...govno od pasa i to jos meko!!!
Laja sam ka' pas dok se kum cereka gledajuc me kako san ka' El Toro u koridskoj areni trlja nogon o tlo, ne bili ocistija „prilipak“ sa đona patike.
...hehehe, pazi pajdo kako mantas tim nogama ima ih jos 3-4 komada jedno do drugoga!!!
...a u kurac, pa zar nije moga to govno iskipat odjednom? ...koliki mu je kapacitet?
...hehehehe, pa sa vrimena na vrime mora zivina o'ladit supak! ...bija si u vojsci pa znas da se kod svakog oruzja cijev od pucanja usije! ...umira je od smija kum, „usidren“ na sigurnom mistu i gledajuc mene kako sam se na jedvite jade pokusava oslobodit smrdljiva prilipka.
...aj ne pizdi, ka' da on sere rafalno?! ...oooooo, jeben ti i pasa i gazdu!!! ...nisan pristaja bestimat ne obaziruc se na ljude koji su prolazili.
...hehehehe ...kume mozda je bila gazdarica, a ne gazda!!!???
...kuuuume, bogati ne seri!!! ...nabijen na kurac i tebe i nju i ...pasa!!!
...kume, pa nije ti jadna zivotinja kriva, svi moramo srat!!! ...tjesija me kum ne pristajuc se cerekat.
...je, jeeee!!!.... e bas bi volija da si ti ugazija umisto mene, pa da te vidin sta bi onda govorija!
...eeeeeee moj pajdo, ja bi odma ¸za kaznu jeba gazdaricu drito u supak, da zapamti cemu on sluzi... valjda bi se drugi put sitila da ponese metlicu i kesicu za svog ljubimca, pa pocistila kad se da prostis ta, ni kriva ni duzna zivina posere.
...ahaaaaa seri, seri moj golube!!!... daleko smo mi kume od toga, kome se ciste govna iza ljubimaca!? ...vec ladnije glave sam se nadozunta na aktuelnu spiku.
...ae, dobro kazes pajdo!!!... imamo mi „govana“ u zivotu vecih i smrdljivijih od ovih pasijih pa ih ne znamo „metlicom“ u „kesicu“, pa u „smece“... ako me razumis sta ti zelin rec!!!???



...razumin, razumin moj kume... al cini mi da ce sa obziron na sve vise „ljubimaca“ i njihovih sranja, „komunalni redar“ morat napokon privatit svog posla!!!
...tako je pajdoooooo!!!... zivijaaaaa komunalni redaaaaar!!! ...raspizdija se kum
...jeeeeeee, „govna u kesice“!!! ..nadozunta san se i ja i nastavija:
...nego kume??? ...dosta je bilo o govnima, ajmo mi lipo na pivu...!?
...imas pravo Pajdo!!!... ali gledaj prida se i pazi di stajes, dosta nam je sranja i govana za danas!


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (17) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< veljača, 2010 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
             

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker