Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 12.11.2009.

...tri kaznena boda!!!

...Simple Minds - Don't You (Forget About Me)

...e moj Pajdo, znas kako sam danas popizdija na poslu!?
...sta je bilo moj Mara???...'ko tebe moze ispizdit na poslu, majke ti mile??? ...odlozim novine i pocmem cakulu sa mladin susidom, a inace prometnim policajcem u nasem malom mistu.
...ma jebat ga, zanimljiv slucaj u mojoj smjeni!!! ...slusaj i pokusaj zamislit sta mi se desilo!!!
...ajde moj Mara, bas me zanima sta je to bilo! ...napenalim se ja u onoj barskoj stolici i poce on spiku.
...Pajdo da ti ne duljim, evo ovako ti je bilo:
...znas ono, uobicajena kontrola prometa i nanisanin ti ja sa onim govnom za mirenje brzine na jedno auto koje je doooobro picilo prema nama.
...ha, majstore sad si najeba...promislim i okinem! ...uzivija se Mara u spiku i nastavi.
...137 km/h!!! ...opaaaaaaa, lipo bogami!!! ...vozi se Monte Carlo u Neretvi, a ogranicenje 80 km/h!!! ...odlozim mjerac za brzinu i palicu STOP POLICIJA u ruke.

Image Hosted by ImageShack.us

Dakako, vidin odma BMW 5 i brojke i slova!!! ...garant neki mladi nadobudni Hercegovac, tatin sin i tako to...
...stade on, zatamljeno staklo se spusti i tada iznenadjenje moj Pajdo, nije Hrecegovac nego Hercegovka.
...opaaaaaaaaa!!! ...izleti iz mene, takodjer iznendjen naglin obratom dogadjaja.
...i sta si onda moj Mara, jesi je oborija sa noga???
...ma jebat je, oborila ona mene!!! ...vidin zgodna crnka i pogled mi odma pa' na njene duge noge koje bila haljinica nije mogla sakrit i da je tila.

Image Hosted by ImageShack.us

...dobar dan, mlada damo!!! ...kontrola prometa! ...pocmem ja klasicni uvod, al' ona me odma prekinu sa smjeskom na licu mazno se uvijajuc!
...jebate, pa to je bilo bas uzbudljivo!!!...sta bi dalje???... pocmem podbadat Maru, a on je sav zanesen nastavija pricu.
...caaaaao plavi andjele, sta sam skrivila???...jel me vodis u raj???
...ne, neeeee necemo u raj, al' mogli bi u suca za prekrsaje??? ...pokusa sam je oladit, al' nije se dala ni za trenutak zbunit.
...u suca???...opaaaaa, jel to znaci da sam napravila nesto sta ne valja???
...paaaaa, znate li mlada damo da ste vozili 50 km/h više od dopustenog?... a za to Vam je zaprijecena novcana kazna od 2000 kuna, oduzimanje dozvole na tri miseca i tri boda!!! ...a stranac ste!!!
...stranac???...sta ti je bolan, zar ti mene ne kontas sta govorim???
...kontam, kontam!!! ...znate Vi dobro sta ja govorim, negoooo... sta cemo sad???
A ona ce meni na to sa smjeskom na licu: ...jarane, u cemu je problem... pa evo ti te dvi tisuce kuna, imam ja love kolko 'oces!!!
...dooooobro, a sta cemo sa dozvolom??? ...pokusam je zbunit
...ma bolan evo ti i dozvola, imam ja jos dvi dozvole kod kuce!!! ...cvrkutala je ona ka' sritna i smjeskala se bas onako kurvanjski.
...da, daaaa dobro, a sta cemo sa tri boda???
...a sta ja znam!? ...daj Hajduku, da ne ispadne iz lige!!!
...hehehehehehehehehehehehehehe!!! cerek
...umra sam od smija zamisljajuc Maru koji je navija za Dinamo i koji mi je kasnije isprica da ju je nakon toga pustija bez ikakve kazne i sa cmokom od nje ...DRITO!!! kiss


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< studeni, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker