Mislim,dakle...uživaj danas! :)

nedjelja, 30.08.2009.

...lovački :)!!!

...robbie williams-feel

…vuka sam se ka' pribijeni pas nakon neprispavane noci zbog terora jebenih krvopija da ne kazem komaraca, posto sam proteklu „Vampirsku noc“ proveja u mojoj 5-metarskoj "jahti“ na drugoj bandi kanala.
…nije mi se dalo plovit nazad doma po mrklom mraku, a po danu je bila tolika jaka tremontana da nisam tija ni' slucajno izigravat Mageljana… rekli bi stari ljudi: …„Fali more drz' se kraja!“

Image Hosted by ImageShack.us

…joooooj, da mi je bilo popit kavu pa se spasit …razmislja sam onih zadnjih par metara do mog omiljenog kafica i taman sta sam zakoracija u njega, a ono samo sta nisu nastale ovacije od ekipe iz kantuna.
…eeeeevo gaaaaaaaa, vratijaaaaa se Simeeeeee!!!! …di je bijaaaaaaa???
…pa nastavili pivat u istom stilu: …tri ga dana i tri noci, nije bilo kuci…nikom nista nije reka, jos ga obid ceka!!!
…koji vam je kurac zorom, al' nemate pametnija posla nego mene zajebavat??? ...pokusan ih ignorirat, al' je vraga… odma su oni mene zasili za stol, Andja je odma doletila sa kavom…
…a di je moja Slobodna???...upitan je onako iz navike.
…ma jebala te novina!!!… idemo u lov na 3-4 dana i samo tebe cekamo!!! ...zasutkali su je iste sekunde i odma istresli svoje adute iz rukava, drito u glavu!
…meneeee??? …koji cu vam ja kurac, pa nisan ja lovac niti imam puske, osim one „izbusene“ tanđare koja mi je ostala za uspomenu na akciju „Zelena tabla-Male Bare“!
…ajde ka' da mi to ne znamo, ne's ti ni lovit jer ionako ne bi nista tako corav pogodija, ti ces kuvat!
…kuvat??? …po ovom zvizdanu???!!! …vi ste majke mi mile u najmanju ruku popizdili!!! …pokusam se nekako izvuc, al' nije islo!!!
…da, daaaaaa… kad mozes mantat po moru, mozes i u planine… jer tamo Pajdo nema vrucine!!!!
…nego, da vam prikratim pricu… za uru vrimena vec smo se truckali kozijim putem sa Matinim djipom po vrletima podbiokovlja, nas sest musketira …jebat ga, njih pet sa puskom i ja sa kuhacom!
Lov je isa ka' svaki lov, kuvanje ka' svako normalno kuvanje... samo sta se god upucalo kuvalo se na lovacki! njami

Image Hosted by ImageShack.us

Na dalje je isla muska zajebancija po obicaju sa svim pripadajucim elementima kulturnog izrazavanja i ponasanja… al' spavanje, e to je bija vrhunski dozivljaj!
Neprocijenjivo, nezaboravno… i za neke nemoguceeeeee!!!
Kako??? …evo ovako!
...Mate je ima vikendicu tamo negdi gore u tim vrletima, zato je i kupija djipa da moze doprit gore, jer sa normalnim autom to nije bilo moguce.
…e onda je Mate u toj vikendici ima dvi sobice i neki ka' fol dnevni boravak taman za po dvoje spavat u svakoj kombinaciji.
…i pod tri, Mate je uzasno jako hrka'!!!

Image Hosted by ImageShack.us

Zato smo prvu vecer onako dok smo jos znali za sebe dogovorili da ne bi bilo posteno da jedan od nas sve vrime pati spavajuc sa njim, pa cemo na smjene… svaku vecer neko drugi!
Prvo jutro „dobrovoljac“ Zoka je usta sav smantan, sa ogromnim podocnjacima i prvo sta je reka je bilo:
…jebate zivot, to nije normalno!!!... cilu noc sam skoro prisidija u krevetu jer Mate pila ka' Sthillovka sa listom od 120 centi!!!
Normalno, tog dana Zoka nije isa u lov!
Sljedece noci kum je bija na redu, a ujutro kad sam ga vidija onako blida i napuvana u faci, kako tetura do stola sa kavom i marendom prvo na sta sam promislija bilo je kako bi odma tribalo zvat 112 il' gorsku sluzbu spasavanja!
…sta je kume, nije ti nesto dobro??? …upitan ga onako sa smjeskom
…jebi se, vidit cemo tebe nocas!
K'vragu i spavanje!!!… promislim, jer nije se moga izbjec red, a jebat ga …Matin je i djip i vikendica i pravo na hrkanje!!!
…al' imam i ja neka prava! …pravo misljenja i slobodu govora! …zakljucim tu vece prije nego smo ostali sami nas dvoje u sobi… Mate i ja!
Ujutro sam se diga odmoran, naspavan, super raspolozen.
…dobro jutro đezeri!!! …jel gotova kava??? …sa smjeskom na licu izadjem iz sobe
Ekipa koja je vec sidila za stolom nije mogla virovat svojim ocima.
…Pajdoooooo, sta je sad to… sta se desilo???
…sta, sta se desilo?!!! …hehehehe…nista strasno!!! …nasmija sam se, srknija malo kave pa zagonetno nastavija.
…evo ovako ekipa!!!… taman ti mi lipo legli, a Mate se vec bija okrenija guzicom prema meni i samo sta nije poceja „pilat“… e tad' sam se laganini diga, lipo mu prisa odotraga, zagrlija ga, uvatija ga njezno za guzicu uvativsi malo i jaja, pa sam mu onako uz mali smjesak, a poljubivsi ga usput u obraz… samo tiho sapnija na uvo:

…laku nooooc, Mateeooooo!!! cerek


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker