Mislim,dakle...uživaj danas! :)

utorak, 07.07.2009.

...morska vila! ©

...morska vila-daleka obala

...e jeben ti ja ovako lito, nema dana da kisa nije pala...ka' da smo u tropima!
...nemere covik virovat da ti prije triba kisobran nego suncobran, nisan dva puta skvasija guzicu od petog miseca kad inace otvaran sezonu.
...u nedostaku morskih inspiracija bacin pogled u moju blog arhivu i na danasnji dan sa puno sedmica nadjen na ovaj post!

Image Hosted by ImageShack.us

...meni se svidja, pa ga stavljan opet za neke nove blogere i posjetitelje, jer vidin da je onih starih sve manje ...skoro na svakom pise: HTTP 404 Not found, a onda ispod ....opsssss, adresa koju trazite ne postoji!
...bija je u 2 nastavka, ali sad cu ga objavit u cijelosti!


...morska vila


...svak o svom poslu i onda me tokalo ici samome na more ....ajme koja lipota, pravo gustam ici sam na more... nikoga nema da ti pametuje, triba mu ovo, pa mu triba ono, pa di cemo, kud cemo, jel vrime za poc doma,..sta cemo ist, pit ...pusit:) ... jebate, ovako se osjecas ka' svoj na svome jer naravno na more ides svojom "jahtom" od cilih 5 metara duzine i 5 konjskih snaga u motoru, ako sebe ne racunam:).
...dan prekrasan, sunce vec pici ka sritno.. rekli bi oni na radiju, more od 1-2, sta znaci da ima malo levanta u krmi ...zavalim se lipo ka' Onasis na krmi svoje ljubimice, pa onako u po gasa drito u „zivot“… priko vode do slobode:) ...na onu stranu kanala kako bi uzali rec mi domaci.
Cim izadjem van luke, nista te vise ne stisce... dises punim plucima, ha...cak mi dopizde i kupace pa se i njih rjesim …zavijarim ih u kabinu i onda se osjecam bas komodan ka' i oni siromasci koji voze one mega jahte, jer kad god ih sritnem na moru vecina ih je po njima skoro - pa uvik golo… valjda zadnju crkavicu daju za gorivo:)
…danas sam dan odlucija izgustat do kraja, iskupat se, izronjat, isuncat …ma ako triba i „ubit oko“:) …lipo sam ponija malo spize…kruv, par pomidora, vina i vode, ostalo je u moru…bar tako to u nas ide i 'ko se itimalo zna snac na moru, ne moze ostat gladan…a jebate, bar ti musule i prilipci nemogu utec, ako vec neznas lovit ribu.:)
…kad god idem „priko“ nosim podvodnu pusku i opremu za ronit jer to obozavam... 2-3 ure lova ti tako brzo prolete i tek tada svatis da ono sta ronioci nose sat nije nikakva „sminka“…a da ne govorim za one sta idu sa bocama.
„Plovite na valovima Radio Dalmacije“ …/ ta mi stanica uvik svira na radiu / …da, daaaa…. plovi se plovi i za jedno uru i kvarat eto mene priko… lipa, sigurna vala od tremontane i mestrala, bacim sidro…rastegnem tendu i pogledam oko sebe … nigdi nikoga, ni zive duse, ma ni barkice u blizini…rekli bi nasi stari …ni pasa!:)….ajme gustaaaaa …dodje coviku da se razdere iz svega glasa i da oduska sam sebi ka Tarzan, ali opet nisi siguran pa zamucis… moze te ko cut pa ce rec da si poludija:))
… sunce vec lagano primice zenitu i triba ulovit rucak, nema mi druge…oblaci pajdo odijelo, stavljaj tegove…jebate cilih 10 kila, „moja“ bi znala rec: ...nije to zgorega , ako se udavis neces daleko otplutat, lakse cemo te nac:)… navucem peraje, okacim noz, mrizicu za ribu, pljunem u masku…razmazem dobro, rezentam je… nataknem je i nema se vise sta cekat…svit tisine i plavetnila postane tvoj…
..sad bi se o toj lipoti moglo pricat tri dana i tri noci, ali triba ulovit rucak… zato cu ja to sve skratit i necu objasnjavat kako sam ulovija ugora od kila, dvi komarce od po kila, par fratara i jednog cipla i kako sam za to potrosija uru i po vrimena i prironija gore dole cilu valu i jos zamaka u drugu… dopizdilo mi vise, vec sam se bija napola smezura i sve kontam idem nazad podne je blizu triba sparicat rucak… neznam bili to bacija na gradela ili u tecu, pa onda se sitim ko ce sad ic' na kraj palit vatru i gradelat, lakse mi je na kuvalu u brodu napravit brujet …ulja, kapule, soli i kvasine ima uvik u ormaricu...mmmmm, najist ces se i natocat pajdo do usiju:).
…i tako lagano se vracam, plivam po povrsini i samo perajama lagano timunim .. uzivam u pogledu na dno i taman jos malo fali do barkice kad u plavetnilu ispod mene ugledam nesto zbog cega mi skoro disalica nije izletila iz usta… pri samom dnu iza grebena, u plavetnilu dubine kroz vlati morske trave lagano je plivala ONA …'bem te zivote, u prvi mah sam pomislija
…. MORSKA VILA!

Image Hosted by ImageShack.us


...e to je bija kraj prvog dila price, a sad cu tu stavit tekst pisme od Bana koju slusan sa gustom, pa onda ide " II. dio"!

fino

MORSKA VILA...

Kao da je morska vila
Sve je moje snove ostvarila
Na obalama vrelim
Neprospavane noci
Kao da je dio plime
Modro more sumi njeno ime
I sklada tihe pjesme
Pjesme o samoci

Kao da je dio sna
Sto me nosi zvijezdama

I dok je ljubim
Ona se pretvara da spava
Grije nas zlatnim suncem
More ljubavi

I dok je ljubim kao more
Njeno tijelo podrhtava
Povedi me prostranstvima gdje svi
Pjevaju o ljubavi


… ma daaaa… bas prava MORSKA VILA!!!... protrlja bi oci da je bolje vidim, ali jebat ga nemozes od maske, a da izronim?... neeeeee, bojim se propustit cu nesto vazna…Ha, ka' da se to vidja svaki dan… ispod mene na nekih 10-tak metara dubine lagano je ronila mlada zena…na njoj oprema: boce, prsluk, maska i peraje… ali gola ka' od majke rodjena… duga plava kosa joj lebdi u vodi i vijori ka da je na vitru… misala se sa mjehuricima zraka koje je ispustala iz respiratora… divota za oci…a tek guzaaaa… mmmm, jebate , na sve sam zaboravija …i na brujet, i da sam gladan, i da sam se smezura ..ha, smezura, cini mi se da bas i nisam kad sam ovu lipotu vidija.. skoro sam zaboravija i disat… nije me jos primjetila, zavlaci se ispod stina , kao da nesta trazi…a onda njen lagani okret, bljesne aparatic..a bljesnu i dude…opaaaa…lipa cetvorka odma sam skuzija:)… fotkala je!… umjetnicka dusa , pomislim odmah, ali lipo i izgleda … otkud tu?...s kim je , ne roni valjda sama?… razmisljanje me povuce da izbacim glavu iz mora, a ujedno da ispraznim masku …jebi ga, bolje cu moc gledat :))…
Pogledom potrazim moju barkicu, a i tija bi oslobodit ruke od opreme i ulova kad ugledah veliki gliser… sidra se tu odma blizu mene… valjda su skuzili da je tu sigurno parkirat cim je i domaci izabra to misto. Vidim priko oka njemacku zastavu i odma pomislim:… a di si mi ti trefija, uvik me jebava njemacki jezik… ja i on dva pojma i vec se ja vidim kako cavrljam rukan i nogama sa onom VILOM dole… ma valjda zna engleski, tu se vec bolje snalazim:)
…e da, bilo bi to ka u bajci da odjednom iz kabine ne izadje malo stariji gospodin, onako prosijed… nosi bradu, u nekoj havajskoj kosulji, a bil ka sir… vidim osmijeh na licu… vidija me, mahnija mi rukom u pozdrav, a ja sta cu, klimnem glavom… ruke mi zauzete… i onda ja onako od muke u sebi kazem: „ A koji kujac ti tu radis! „ :)… odma sam skonta da je ona VILA dole njegova i to u najmanju ruku „frendica“:)
U tom trenu osjetim oko sebe skakljanje mjehurica, zna sam odma ONA je tu negdi ispod mene…jebes „barbu“, bacim pogled dole prema dnu kad ono na samo par metara od mene lebdi u tom plavetnilu ta lipotica… isuse boze, praznik za oci , tilo… dusu… dude joj stoje ka bokobrani, lebde onako sa nadignutim bradavicama… ajmeeee, sta cu obidjem je pogledom cilu i vidim da ona to kuzi i da se smjeska… vidi joj se to u ocima, a okice, plaveeee… ka' nebo… jebate nemozes ih ni niti gledat u onoj maski… maknem ja pogled, sta cu, imam ja tu jos toga za gledat… ha, „frizurica“ uredna …trokutic je tu… uf, uvik sam volija geometriju:))… i pade mi na pamet kako su Odiseja vezali za jarbol da ne poludi i ode za morskim vilama... odjednom sjevnu blic, opaaaa…mala me slikala, jebat ga, ja se tek tad poceo smjeskat…ha, mogu mislit kakvu sam facu ima kad me je okinula… smije se i ona, mjehurica sve vise…doroni ona do mene i daje mi cameru… pa motima sam skuzija da zeli da je slikam… napravim ja rukom OK, pa imam ja iskustva u tome i ja nju u kadar…klik, pa jos jednom klik, pa jos, pa jos… dosta bi bilo!... vidim joj na licu... smije se, zna ona da bi ja snima dok nebi svrsija… sorry, nestalo filma!:)

Image Hosted by ImageShack.us

Izronila je, digla masku sa lica i meni na njemackom dakako: „ Guten tag „… a ja njoj onako ka pravi Dalmatinski galeb …hellouuuu:))!... nastavi ona sprehat, a ja samo cinim glavom livo-desno i gledam u one plave oke …pricaj ti kuma, ja ionako ne kuzim nista
…A sta cu, prikidam ja nju: …“Du ju spik inglis? „, a ona onda meni glavom ka' i ja njoj malopri… sitim se ja one pisme: „Uzalud vam trud sviraci…“ pogotovo kad sam jos vidija kako se onaj njen napenalija na platformi da joj primi opremu.
…“ a sta ces mala moja, bilo mi je drago“…nastavim ja pa naski… jebat ga, ionako me ne razumi… bacim smjesak… i ona meni isto, namigne mi onim vragolastim ocima prisloni kaziprst na usnice i otpuhne poljubac… cini mi se da sam cuo: „…tanken sen, ćuuuus!“
…otplivala je do glisera, iskocila na platformu i za cas je nestala u unutrasnjosti kabine… lanac od sidra je vec klapara na pramcu, motori zatutnjali…“barba“ vec zasio na pilotsko misto…gledam i kontam, zar VILA nece izac kad podju… ma da je bar jos jednom vidim?!...I bas kad sam pomislija da nece i kad su vec bili posli izadje ONA, u bilom bade mantilu, kosa joj vijori na vitru … mahnula mi je i vidim pogledaje prema mojoj provi od barke, zapisivala je nesto u neku tekicu… ha, tek sam skuzija za misec dana da je to siguro bila moja registracija, jer kako bi inace od nje dobija fotke na moju obiteljsku e-mail adresu.
...ha sta ti je danasnja tehnika i informacija:))

...i ovo je nesta moga iz istog vrimena, a vridi i sada! smokin

… TO BI' TE PITA

Nekad me probudi miris tvoje kose…
otvorim oci tek da vidim da nisi slucajno tu…
znam da te nema…
osjetis li nekad miris moje kose na svom kusinu?
Eto, samo to bi' te pita.



...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker