Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 13.06.2009.

...Robi

...Goran Karan-Sve zbog tebe...

...nekad kad me pukne „ono nesta“, sidnem u auto, navijen bilo sta na plejeru do daske, pa vozin, vozin, vozin i pivam sa njim iz svega glasa.
...jebate, uvik se pitan kako se to cuje izvanka i jel' oni sritnici kraj kojih prodjem kazu u sebi: ...a lud li siiiiiii, ka' i onaj tip sa Bijokova!!!
...obicno uvik iden negdi di nema ni zive duse i di nemo's ni pasa srist.
...ima, ima... uvik mozes nac ta mista!!! ...samo vozis, vozis i vozis i odjednom, tu si!!!
...i tako san nekidan zavrsija po onom najvecem levantu na Glavi od usca Neretve di je nekad bija veliki auto-camp, a sad je zjapija pust i neiskoristen zbog glupih odluka mjesnih politicara i mjestana.
...duga pjescana plaza vristala je od samoce, vitra, valova i od pokojeg ludog galeba ka' sta sam i sam.

Image Hosted by ImageShack.us

...skinen patike, zavrnem nogavice na rabatinkama i odlucin pro'odat po plicaku, potocat noge, osjetit sitnu przinu pod prstima... u prozirnom plitkom moru vidit kakvog smantanog ciplica ili raka koji panicno bizi kad vidi mene „kiklopa“ kako gazi prema njemu.
...nisam daleko odmaka i taman san dotapka do clanaka, kad iza sebe zacujem lavez psa... okrenen se i skuzin velika cupava pasa kako trci kroz onu plicinu prema meni.

Image Hosted by ImageShack.us

...a u kurac pajdo, sta ces sad bog te jeba... nemas di, ostani di jesi il' idi u dublje pa moli boga da ovi lajavac nece odlucit postat morski pas.
...Robiiiiii, Robiiiiiiiiiiiiii... vrati se, vrati seeeeeeee!!!... cuh sa obale zenski glas, i skuzim mladu zenu koja je sa sandalama u rukama trcala po pjescanoj plazi i mahala rukama ka' da je skretnicar na pruzi Ploce-Sarajevo.
Dakako... oni „cupavac“ nije jeba njeno "zapomaganje" ni za suvu sljivu i gledan ga kako mi se sa nesmanjenom brzinom priblizava, a moj mali, sridnji i veliki mozak poceli su vrtit brze nego i'jedan Pentium i izbacili mi poruku na „displey“ da bizat nema smisla, jer bi se trcec smocija ka' picka, posto ove jebene rabatinke nemo's navuc niti do kolina, a i ne bi toj zivini ni moga utec... zato sam se u sebi odma poceja molit sv. Niki da umisa svoje prste ODMAH, HITNO, EXPRESS i odlucija glumit Kip slobode u Njujorku nadajuc da ovu neman ne zanimam.
...nece van nistaaaaaaa, samo mirujteeeeee!!!! Robiiiiiiiiiiiiiiiiii, neeeee... vrati seeeee!!!
...cuja sam zvonki glasic mlade crnke, poduze ricaste kose koja je takodjer trcala prema meni i kako covik u straju vidi duplo, u nanosekundi sam skuzija kako zenska ima lipe noge, strukic za popizdit, ne nosi grudnjak, ima dude 4B, plave okice, punacke usnice, bile zube ka' bisere...
...moj pajdo, najbolje bi ti bilo odglumit da si pa' u nesvist pa ce ti ova mala valjda dat umjetno disanje usta na usta, jebes 200 kuna sta ti je u dzepu... osusit ce se!!! ...srica da ti je bar mobitel osta u autu!
U tom zanosu osjetim miljun ladnih kapljica po sebi jer „remorker“ je usa u moj intimni prostor i onako razvaljenih usta, sa jezicinom od po' metra, sa „grizli efektom“ dizanja na zadnje sape i letom prema meni.
...adiooooo pameti, adiooooo pajdoooooo!!!... vrista sam u sebi ka' lud i kad me tad srce nije prikinulo nikad nece, sta od ladnog mora u kojeg sam pa na ledja kad je cupava mokra masa od jedno 50-60 kila legla pridnjim sapama na moja prsa, a sta od straja da je moj mali zivot zavrsija u raljama vuka ka' zalutalo janje u vrletima Bijokova!
...Robiiiiiiiiiiiiiiiii... jebem tiiiiiiiiii matericacuuuuuuuu!!!
...cuja sam negdi u pozadni njen zvonki sad vec promukli glasic i sum vode nastalog od trcanja kroz plicak te lipotice i gazdarice ove zviri koja je sa sapama na mojin prsima trijumfalno lajala i vjerovatno gustala sta je nasla lovinu i sta vlada situacijom ka' pravi pas!
...jeste li dobro, jeste dobro???
...ajmeeeee, za' mi je jako... ova moja budaletina se samo tila igrat sa vama!!!
...ajmeeeeee, jadna ti san!!!
...jel vas ugriza???
...ogreba???
...jebate, cujete li vi mene!!!???
... jeste zivi???
...ajme meni, sta cu sad!!! ...ocu zvat hitnu???
...alooooo sjor, daj recite nesta!!! ...brojila je ona ka' sportski komentator vukuc me za majicu i samo sta nije sila meni na prsa umisto onog pasa.
....jesam li umra???... jes'ti moj andjeo cuvar ili divica Marija??? ...procidim gledajuc je malo u one plave okice, a malo u one 4-ke koje samo sta nisu ispale iz mokre kusulje slipljene ka' i moj pogled na njih.
...ufffff, fala bogu dobro je... zivi ste!!! ...hihihi, jeste sasavi... da divica Marija!?!? ....hihihi-hihi-hihihi!!! ...smijala se ona sve jace i jace, sritna sta je sve ispalo OK... digla se onako sva mokra iz plicaka i pruzila mi ruku.
...ajde, ajdeeee... diz' te se, idemo u moju kamp kucicu da se prisvucete, jos ce te mi umrit od upale pluca na ovom vitru..... ajmo Robiiiiii!!!!

E nemojte mi sad navalit sa vasim komentarima sa pitanjem sta je dalje bilo, neka to ostane mala tajna!
...jebat ga, obeca sam joj!!! cerek

...hmmm, a ionako me u zadnje vrime „ignorirate“...'ko vas sisa! belj


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker