Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 06.06.2009.

...AVT

...Klapa Kampanel-Aj, ča...

...alooooo, pa di si ti covice???...zar nisi reka da se vidimo cim doletis iz Amerike?!
...a jeeeeee, al' malo sam ti u kurcu...moj pajdo, dosa sam ti jucer iz bolnice!!! ...prosapca mi je nekako u slusalicu moj stari frend pomorac Zoki.
...sta jeeeee? ...da nisi upa' u stivu il' te poklopila dizalica??? ...sa zajebancijom sam komentira i sve konta kako se to njemu ne moze desit jer bija je stari iskusni nostromo koji je davno pojia svih sedam kora na moru, ali uvik postoji ono ALI...
...ma kurac sam moj upa', e da bar jesan bilo bi mi lakse!!! ...stenja je Zoki i osjetija sam odma da ga muci nesta velika.
...a jebat ga sad!!! ...nego eto mene kod tebe, pa ces mi ispricat sta je bilo da ne trosimo lovu na telefon...
...OK! ...aj!
Nakon kvarat ure sidija sam kod njega doma i gleda ga kako se grcom na licu namista na trosjedu ne bi li lipse sidija.
...i koji ti je kurac bija??? ...pitan ga ja i ubacin u usta suvu smokvu da bi sladje trznija travaricu koju mi je ponudija.
...aj muci majke ti, sad ces cut! ...i sad sav pritrnem kad se sitin toga!!! ...poceja je storiju Zoki.
...ajd', ajdeee bas me zanima!!! ...i zavalim se na trosjedu do njega pa gricnem drugu smokvu.
...znas, iskrcan ti se ja u New Orleansu pa drito na nas CroatiaAirline avion i pravac doma! ...nego, da ti prikratim pricu, negdi iznad Atlantika dodje ti meni za srat i odem ti lipo na zahod.
...potegnem za kvaku, a ono zauzeto!
...aj dobro, vratin se nazad i provan malo kasnije... jebate, opet zauzeto!
...k' vragu meni bas nesta pripelo i vec me panika pocela 'vatat sta cu ako se useren u gace, 'ko ce od sramote ostat ziv!!!
...u to kraj mene prodje stjurdesa i ja ti se njoj onako diskretno pozalim o cemu se radi... prica je Zoki i svako malo gleda u plafon, da sam i ja instiktivno poceja dizat glavu iako sam zna da gore jedino mogu vidit kakvu fleku od komarca.
... a onda ti ona meni onako sa smjeskom i uvidjavno ponudi da se posluzim WC-om za stjuardese!!!

Image Hosted by ImageShack.us

...opaaaaaaaaaa, koji si ti sritnik... jos mi reci da je isla sa tobom!!!???... pocmem ja podjebavat
...ma je kurac moj isla, samo me je upozorila da ni u kom slucaju ne diran botune kraj wc skoljke!
...i, sta je bilo??? ...kakve botune??? ...navija se ja osjecajuc da je poanta price u njima
...ma suti moj pajdo, sidnem ja i dakako odma sam snimija ta 4 botuna ispod kojih su bile skracenice.
...no dobro, nisam ja ispocetka puno obada te botune, ali kad sam se olaksa vrag mi nije da mira i ja ti lagano stisnem botun ispod kojeg je pisalo TV, sve racunajuc ne moze valjda bit nista strasno ...valjda je to Topla Voda za pranje guzice!?
...ahaaaaa, i sta je onda bilo??? ...nisan moga odolit , a da ne priupitan i bacin u usta ... mislin, 5-6 smokvu.
...eeeee, moj pajdo Istog trena mlaz Tople Vode posprica me po supku.
...ohooooooooo, znaju one sta valja!....komentira sam cim sam ga cuja, ali Zoka me samo mrko pogleda priko oka i nastavi.
...eeeeeeeeee, tako sam i ja mislija, pa sam ti hrabrije pritiska onaj drugi di je pisalo TZ !
...ositija sam kako mi nakon toga struja Toplog Zraka puse po mokroj guzici i susi je!!!
...o la laaaaaaa!!! ...e moj Zoka zato ti one toliko stoje u zahodu, a bogati 'ko i ne bi kad im je tako lipo!!! ...sa ushicenjem sam komentira spomenuti, nikad vidjeni tehnoloski napredak i odma pozelija imat tako nesta doma.
...ahaaaa i ja sam gusta i pravo mi se nije dalo dizat sa sica, pa sam ti ja lipo pritiska treci botun di je pisalo P !
...majke ti, a sta je onda bilo???
...ha, sta ce bit... jednokratni meki jastucic njezno mi je nanija sloj Pudera na suvi supak!!!
...uuuuuuuuu, covjece pa to je suuuuuuper! ...ja sam sa ushicenjem popratija tu uslugu koja ga je tokala.
...je, jeeeee... al' moj pajdo tada sam ti ja pritiska oni zadnji AVT !
...iiiiiiiii?????
...kurac moj iiiii, to je zadnje cega se sicam!!! ...sa mukom je prica Zoki.
...kakoooo, sta je bilo onda???...kako se ne sicas??? ...sad je meni ona 10 smokva zapela u grlu i brze bolje sam trznija trecu il' cetvrtu travaricu.
...moj pajdo probudija sam se u bolnici, a ono boli li me, boliiiiii doli medju nogama..., a sestra koja je bila uz moj krevet samo mi je sa smjeskom komentirala zgrceno lice i upitni pogled.

Image Hosted by ImageShack.us

...da, daaaaa, moj gospodine... sigurno ste lipo uzivali sve dok niste pritisnuli botun za Automatsko Vadjenje Tampona!!!

...aupickumaterinuuuuuuu!!!

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< lipanj, 2009 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker