Mislim,dakle...uživaj danas! :)

utorak, 26.05.2009.

...BMW

...Unbrake my heart-Tonny Braxton

...ajde jos jedna tura pa cemo doma!!! ...govorija mi je Maka, kolega kojeg povrimeno vidjam svakih par miseci kad dodje ovamo na jug obici svoje starce.
Otisa je on prije desetak godina u Metropolu, nasa novi posa, posta tajkun... ozenija se, rastavija se i sad je bija u krizi sridnjih godina, a manta je ka' muva bez glave za svakon boljon guzicom ili sisom.
Jos kad bi se popila koja onda je to bilo nesto u stilu:
...jebate led, pogledaj Pajdo kolika je guzica u ove male konobarice... mmmmmm, a tek sisa... nu, nu vidi!!!
...je, jeeeeee... aj, smiri se Maka!!! ... to je nasa Andja i ako te njen Grga cuje najeba si ka' zuti!!!
...ma kurac cu se moj smirit, kad mene te velike guzice privlace... ne's virovat ne bas jebacki vec gravitacijski...
...ufffff, da se ne drzin sanka vec bi joj upa u orbitu!!! ...slinija je on za Andjom koja se sigur'o miljun na sto namjerno naguzila i slagala prazne boce u gajbe bas sad.
...ajmo mi ca, dok jos mozes stat na noge! ...brontula sam i poceja ga vuc za jaketu
...ahaaaaa, a ko ce pajdo vozit???...o's ti, aaaa???
...jaaaaaaaaa??? ...jesi ti poludija, pa vidis da sam se nasrka ove pive ka' deva!!!
...a u kurac, pa sta onda... provaj, znas kako dobro ide ovaj moj novi BMW-eac!!!

Image Hosted by ImageShack.us

...i dalje je navaljiva Maka i sad je on mene poceja vuc do auta.
...Makaaa!!!... nemoj majke ti, meni je to svemirski brod ... necu ja to znat vozit! ...pravda sam se kako sam moga i umija, ali nije islo.
Ode on na suvozacevu stranu, a ja ka' blesimetar stanem prid vozaceva.
...aj dobro moj Maka, al' ovo je sve na tvoju odgovornost ...nego bil' mi bar moga dat kljuc da otvorin auto.
...ma kakvi kljuc bleso???!!! ...hahahahaha, ne triba ti kljuc! Samo sidi i vozi ...hahahahaha... zacenija se od smija Maka i vec sija u auto
Potegnem ja za kvaku i stvarno vrata otvorena, nisam ni sam zna kako, ali nasa sam se za volanom te bestije...
...aj, daj bar sad kljuc!!! ...i pruzin ruku prema njemu, na sta se on jos vise odvalija smijat
...hahahahahahaha a bog te seljacine od tebe, pa kazem ti ne triba mu kljuc!!! ....hahahahahaha, ajme umricu od smija!!!
...Maka, ne zajebaji me... kako mislis da cu upalit motor bez kljuca??? ...navaljiva sam i u jednom trenu mi sinu kroz glavu ona reklama od Tomata << ..TU KLIKNI !!!:
... Identifizierung bitte!!! ...pa onda: ...Ante! Ante!!! ...Darinka, Darinka!!! ...i sve sam ceka oce li sic popizdit i zalipit me za sofersajbu.
...ma Pajdo, oli ti ne razumis 'rvatski... kazen ti nema nikakva kljuca... kartica brale, kartica... karticaaa sa codom!!! ...Kuzis???
...jeba te, nista ne kuzim!!!... nego aj' ti meni njega upali dok ti nisam uteka iz ovog svemirskog broda! ...sta sam stvarno doslovno i mislija kad je prid mojin ocima prosvitlila kontrolna ploca i zabljesnilo me „miljun“ lampica i pokazivaca.
...sta je ovo bog te jeba!!! ...a ne, neeeeeee ...necu ti ja ovo vozit, jos ce me ispalit na misec ako sta krivo uprem!!! ...cvilija sam, al' Maka je bija neumoran i odjednom se ka' prista smijat, bar na glas ...iako san zna da umire u sebi od smija.
...aj', aj' ....mozes ti to, samo vrti volanom, a to doli pod nogama su ti gas i kocnica. Stavicu ti ga na automatiku pa ne tribas saltat.
...sta cu saltat majke ti mile, jel ovi malesni joystick ??? ...ajme meni jadan ti san!!! ...vec sam doslovno poceja kukat i u isti cas se otrizmija kad sam osjetija vibracije upaljena motora.
...samo ti vozi Pajdo i ne pizdi bez veze... mozes ti to!!! ...tapsa je mene Maka po ramenu i ja lagano dodan gas.
...Makaaaaa, sta ovo cini pi-piii?
...nisi dobro zatvorija vrata! ...hahahahaha
Lupnem bolje vrata, al opet se isti kurac cuja.
...a sta ovo sad cini pi-piii?
...nismo se vezali glupsone! ...hahahahaaaaa!
...necu se ni vezat, da me jos ovo cudo udavi!!! ...i opet se sitim „Ante i Darinke“.
...Maka mozes li ugasit ovo???
...jok!
...a mozes bar prominiti te zvukove? ...idu mi na kurac!!!
...jebat ga, ne mogu!!!
...a u kurac, pa koliko si platija ovaj auto?
...cekaj da se sitim... nesto preko 50 iljada eura!!!
...a jesu te zajebali moj Maka!! ...znas, ja sam ti u T-coma dobio mobitel za kunu i mogu minjat zvukove kad me god volja!
...aj' ne seri, pojacaj radio pa neces cut!
...aj dobro, a di ti se pojacava radio???
...na volanu, al' ne vidis!!!
...jebat ga, sta ja znam...meni se na volanu samo pojacava truba!!!
...kakva truba???
...pa znas ono: ...TU-TU-TU auto ...vrag ti piz odnija!!!
...ti si majke mi poludija...aj ti vozi, samo vozi i ne diraj nista!!!
...vozin, vozin....
...jebate, ubit ce nas ova tehnologija... ima je pravo legenda Toma Bebic!!!
...k' vragu oni i oktan super! .....I-A! I-A! I-A! I-AAA!
...TU-TU, AUTO... VRAG TI PIZ ODNIJAAAAAAAA!!!!!
...PRRR- PRRRRRRR.....


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< svibanj, 2009 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker