Mislim,dakle...uživaj danas! :)

ponedjeljak, 23.03.2009.

Na ribe svi smo bili mi, nišće nismo mi ćapaliii...

...OŠLJAČKA SAGA (AAAAAA!?)

…cin sam dosa na mulic di vezemo barke i vidija da je cerada smotana na bandi broda u mog susida Pere, zna sam da se pod kuvertom nesta desava.

Image Hosted by ImageShack.us...moja mega jahta thumbup

…Peroooooooooooo!
…AAAAAAAAAAA!?
…sta rabotas???
…ko je toooooooo???
…jaaaaaaaaaaaaa!!!
…AAAAAAAAAAA!? ...co govoris? ...ne razumin te!
…JAAAAAAAAAAA!!!
...co govoris?
…ajde u gluvi kurac, jaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! …razderen se koliko sam moga
…aaaaaaa, a ti si! …izadje njegova ricava sida glava sa ocalama na po nosa.
…i jesmo sta capali, a Pero???
…vrnu san se malo pri, bi san na ribe! ...diga san mrize onako kako triba al' nisce nisan capa, justo sam se zamalo utopija …od velog levanta vanka!
…ahaaaaaaaaaaaa!!! …onda nista od marende?
…a nemaaaaa nista moj Pajdo, samo san skodu napravija i mrizu zajeba!
…a moj Pero, nema ti marende ka' ribu nisi doni! …zatvori sijunade evo ce nevera, pojdi doma… evo i ja iden, samo sam dosa obac barku da vidin jeli sve kako triba.
…aaaaaaaaaaaaaaaaaa??? ...co govoris?
…nistaaaaaaaaa, idem caaaaaaaa!
…AAAAAAAAAAAAA!? ...co govoris?
…AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
…sitija sam se pisme ekipe POSTOLARA TRIPERA :)
…a la-la-lala…la-la-lala…a lalalaaaaaaaa!
…bacin pogled na nebo… jebate, nece jos ovo prolice tako lako doc !
…i opet ce past ova luda kisa!
…jebate, dopizdila je vise!

…AAAAAAAAAAAAA!? ...co govoris?

…AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

…a la-la-lala…la-la-lala…a la-la-laaaaaaaaaaaaaaaaaa!

&

A govoru da je Boško užga po Lazareta!
Jeeeee...vraga niiii...
Ćooooo, ima li k'i kaić vuodee!?
AAAAAAAAAA!?
Ćooooo, ima li k'i kaić vuodee!?
AAAAAAAAAA!?
Ćooooo, ima li k'i kaić vuodee!?
AAAAAAAAAAAAA!?
...Co govoriš?
AAAAAAAAAAA!?
Ko je toooo????
AAAAAAAAAAAAA!?
...Co govoriš?
...Co govoriš?
AAAAAAAAAAAAA!?
AAAAAAAAAAAAA!?
...Co govoriš?
...ne razumin te!
AAAAAAAAAAAAA!?
UAAAAAAAAAAAA!?
Vrnu sanse segutra, bi san na ribe! Utopi san mriže onako kako triba,
Sa san se vrnu sa pedeset kili ribe, mriže se šušu doli priko šibe!
Še-te-buke, bi san na Šetebuke, brći san panulu i uvati je'nu manulu
Stavii je u siglić pa je maaška poila pa skokla u trapulu ...
Neka mularija izgnjocala mi ribu, u dvuor san se zaleti pa donija šibu.
Patriote, patriote, arivali su furešti ... ća je zua mariendu, ća jie zua mariendu?
Nema ti marende ka ribu nisi doni, doni san ti vrše pa si mi ih poni.
Zatvori šijunade evo će neviera, puojte na rivu pa zovite Pjera.
Viežite kruajne da nan kaić nebi busnu ...
Guste je reka da se nebi opeka, ka je reka, ka je ćeka,
unda ka je reka dok je peka ...ribu ...

Na ribe svi smo bili mi, nišće nismo mi ćapaliii,
Jušto smo se utopili, ea samo smo škodu ućinili.

Gremo obedvat ribe na gradele, u mriže san uvati dvi-tri srdele.
Obuka san bićve i obuka dvi guće
...aaaaaaaaaaaaaaaa!?
...nedilja je!
Ajmo na buće!
Arivali su pomalo Zvonko i Roko, Nikica i Slavo, Guste i Glavo,
Isprid zoga san proša i reka san in zdravo, Roko me odmiri i gljeda me je pravo!
Na feralu eno neviera tučije, a Danilo eno migavicu vučijeee.
Samo mi govoru riba, riba, riba, riba...
kada ja neznan koja moja mriža njima triba!
Ea, a kad je Boško bi užga po Lazareta ...
...e a kad je Jadranka brćila pientu priko parapeta ...
A ka je to bilo?
A pivala je riva, Ivo je baali,
Nikolica Peca ulovio zeca, mater mu se fali ostima po glavi,
A čujen i Stošu eno di baali.

Na ribe svi smo bili mi, nišće nismo mi ćapaliii,
Jušto smo se utopili, ea samo smo škodu ućinili.

A i Stoša je izvitrila, otišla na kvasinu, Nikola je doša s metlon pa je šinu.
Doli priko škala drito u prašinu, skoro se ubila i Nikola se prinu!
Doli na rivi sprema se marenda, Blaženko je pita čigova je bevanda.
Od Iva, od Iva!
Nemoj da te vidi, napij se jušto, i brzo doli sidi.
Provižuorno se je napi da Ivo nebi doša, nožun ili puškon priko škala ka i Stoša!
Ka i Stoša eeeee!
Brci ka i morž, spustia se Valter i donija nož ...
Biće sada ćuda! Valter mu je reka, a Vojko ga je gljeda i samo ga je ćeka.
Dok je Blaženko pobiga put na jugo, Valter se zaletija i reka:
...Nećeš dugo!
Sebastijan je pustija pasa da ih najde, kolo vina i ribe uvik bude svadje!
Valter se potepa i pa je u škraću, priko mocire se Blaženko zapleja u draću.
Takva ti je štorija doli na Lazaretu, moraš pomalo kroz Jelinu kaletu ...
A ista je štorija i ovoga jutra ... a ća ćemo ljudi za mariendu sutra?

Na ribe svi smo bili mi, nišće nismo mi ćapaliii,
Jušto smo se utopili, ea samo smo škodu ućinili.

Na ribe svi smo bili mi, nišće nismo mi ćapaliii,
Jušto smo se utopili, ea samo smo škodu ućinili.

...aaaaaaaaauaaaaaaaauaaaaaaaa!?

...e daaaaaaaaaaa ...paricaj mi sendvic!

....ko je tooooo???

...aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!?



...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< ožujak, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker