Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 19.02.2009.

...OIB

...Enigma - Between Mind & Heart

Bas sam bija gladan ka' pas ...pogledan u frizider: ...SIBIR! ...PROMAJA! ...nista osim komada pancete, jebate skorila se ka' opanak!
...NISTA!!!... nema mi druge nego spas u dostavi... ovako nema sansi zaspat!
Listan po imeniku... ha, evo ga!
...zavrtin broj, ono zvoni, pa zvoni... zvoniiiii! ...i u zadnji cas:
...izvolite!!!???... Picerija Navigator!
...fala bogu, radite!!!... znate sta???... tija bi naruciti klopu za vanka!
...mogu li prvo dobiti Vas OIB gospodine?

Image Hosted by ImageShack.us

...moj OIB??? ...ah daaaaa, pricekajte malo! ...sitin se u zadnji cas da sam to dobija neki dan i da san ga zapisa u mobitel, jer đava bi ga upamtija kako je bija simpaticno jednostavan za upamtit!
...evo ga momak, moj Osobni Identifikacijski Broj je 61720489351.
...hvala Vam, gospodine. Vidim da zivite u Ulici Primorskoj 15 i da je Vas kucni telefonski broj 376 984, a na poslu je 301 243, ali da nas ipak zovete sa mobitela 095 301 2431.
...huuuuuh?... daaaaaa, a od kuda Vam samo sve te informacije?
...pa umrezeni smo Gospodine.
Jebate, osta sam bez teksta... zar smo dotle dosli sa ovom tehnologijom, ali saberen se brzo jer me zeludac cvilec upozorava da se ne zajebajen, vec da pozurin.
...eeeee daaaaa, tija bi' narucit veliku Mexikano picu i to extra ljutu!
...mislim da Vam to nije dobra ideja Gospodine!
...a u picku materinu!!!... promrmljan u sebi pa nastavin naglas: ...kako to mislite?
...gospodine, Vasi zdravstveni podaci upucuju na to da imate visok krvni tlak i iznimno visoku razinu kolesterola, a polica dopunskog zdravstvenog osiguranja ne pokriva i taj rizik...
...k'vragu, a sta mi onda mozete preporuciti?
...paaaa, mogli biste probati nasu riblju-pizzu sa sojom. Siguran sam da ce Vam se svidjeti.
...hmmm, zasto to mislite?
...pa, prosli tjedan ste u knjiznici podigli knjigu Gurmanska jela od soje. Zato sam Vam to predlozio.
...a u kurac!!! ...potiho osujen... u redu, u redu... dajte mi onda đambo soja-riba-picu...i koliko to kosta, momak?
...pa gospodine, zajedno sa troskovima dostave je 55,00 kn.
...ok, dat cu vam broj svoje kreditne kartice.
...oprostite gospodine, ali bojim se da cete to morati platiti gotovinom. Prekoracili ste dopusteni iznos po kreditnim karticama.
...uffffff, ajde dobro... skoknut cu do bankomata i donit cu lovu prije nego Vas dostavljac stigne do mene.
...nece ni to ici gospodine! Imate prekoracenje i na tekucem racunu.
Vec sam se poceja vrpoljit ka' da sam na raznju od neugode, pa onako skruseno nastavin: ...nema veze, momak... samo posaljite pizzu, snaci cu se ja nekako za lovu! ... a koliko Vam triba vrimena za dostavu?
...pa gospodine, malo smo zatrpani u ovom trenutku. Oko 35 minuta! ...ali gospodine, ako Vam se zuri mozete doci do nas, samo znam da ce Vam bit malo nezgodno voziti pizzu na motoru.
...ha, a kako znate da vozim motorin?
...pa gospodine ovdje stoji da kasnite s otplatom kredita za auto pa Vam ga je banka oduzela, ali Vas skuter je u potpunosti otplacen pa sam samo pretpostavio da cete voziti njega.
...a u picku materinu!!!!
...preporucio bih Vam da pazite sto govorite Gospodine! Vec imate tri prekrsajne prijave zbog remecenja javnog reda i mira 2006 godine i vikanja na policajca 2008., a zatvor da ne spominjem!!!
Jebate, osta sam bez teksta! ...neugodni muk u slusalici...
...haloooo, zelite li jos nesto Gospodine?

Image Hosted by ImageShack.us

...neeeee nista vise!!! ...ili cekajteeeee, moga bi uzet tu vasu gratis Coca Colu kako pise u Vasem oglasu!
...oprostite gospodine, ali nas oglas ima klauzulu da ne smijemo nuditi besplatnu Colu dijabeticarima!

...@#%/$@&? #!€nNIO>+¤Ą @‘^Ş&†¤ ű‡+‡@ !!!


...lip pozdrav! mah


- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< veljača, 2009 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28  

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker