Mislim,dakle...uživaj danas! :)

petak, 30.01.2009.

...Parafilija!

…Otra como tu - Eros Ramazoti

…heeeeeej lipoto… ima li koja novina viskaaaaa!!!??? …odma sa vrata kafica „potiho“ se obratin mojoj omiljenoj konobarici u mom omiljenom kaficu, a usput tresuc i sebe i kisobran kojeg sam 'itnija u kantun di ih je bija cili „buket“.
…jebate, ova kisa izgleda ne misli stat ove godine…dopizdila je bogu i narodu!!! …promrmljam sam sebi u bradu i sidnem u kantun na moje omiljeno misto.
…evo je Slobodna samo za tebe Pajdo!!!... procvrkuta malecka i vec se na stolu laganini dimila produzena kavica po mom gustu i dakako uz nju casa vode sa ledom!
….s ledom???...pitali bi ONI, di ritko povirin… al nije dovoljno 'ladna i bez njega!!!???
…nijeeeeeeeee!...odma odvalin ka' iz topa, medjutim vise im nemam volje objasnjavat kako ta i ONA bez leda nemaju isti okus… no to bi bila tema za cili jedan post, a nisam ima tu namjeru.
…namjera je bila nesta sasvim drugo:
…na srid sride novine privuce mi paznju naslov „Patoloske seksualne sklonosti“
…hmmm, ajde da vidin sta tu pise…jebat ga , kad je seks u pitanju nikad nisi dovoljno pametan i iskusan… sta se i obistinilo!
Nisan ni dva reda procita vec sam zapeja na rijeci „Parafilija“! …bog te tvoj, da nisan zna da je tema seks, siguro bi pomislija da je to neka sklonost prema parama.
…ovako sam zapeja na prvu ka' nepismen tukac i poceja u sebi kontat sta bi to moglo bit… posli po' minuta mozganja odlucin ic' dalje… kad ono u nastavku doceka me rijec „Amaurofilija“!
…a u picku materinu, nece ovo citanje moci ici dalje, Pajdo ka' da si slipac i tapkas u mraku…zapnes na svakoj drugoj rici!!!
Nisan ni bija svjesan koliko sam bija blizu, jer sam kasnije sazna da je taj izraz vezan za guste seksa vezanih ociju.
Da ja prikratim, ponija sam ja doma taj clanak jer bilo je pun kurac nekih izraza koje nisam zna sta znace… a ka' fol znas nesta o seksu.
…eeeee moj Pajdo, nepismen si totalno!... bija je zakljucak kad sam prolista Klajicev Rijecnik stranih rijeci.
Ljudi moji citajte i ucite!... nemojte nepismeni tapkat u mraku obozavanog Vam seksa!
Najprije da objasnin za ono Parafilija…to van je nastalo lipi moji od grcke rici PARA = osim i PHILIA = ljubav, a opisuje seksualnu zudnju ka' odgovor na seksualni objekt ili situacije koje mogu interferirati s kapacitetom reciprocne seksualne aktivnosti. Parafilija također moze implicirati nevecinske seksualne prakse bez da nuzno implicira disfunkciju ili moralnu devijantnost.
….uffffffffff, jebate… koje objasnjenje, nije ni cudo da ona Medicina traje 5 godina!
Ima toga jos, ali ovo cu provat jednostavnije objasnit…onako po naski!
…jebate, udavi se u ovim izrazima…al' uspija sam nekako prevest:)
…znaci ovako, zlu ne tribalo da znate… bar neke pojmove:)

Image Hosted by ImageShack.us

- Agorafilija – uzivanje u jebacini na javnom mistu…znate ono u portunu, parku, samoposluzi itd
- Agreksofilija – gustanje u saznanju da drugi znaju kako se upravo sa nekim guzite.
- Algofilija – gust u jebacini, a pri tom vas jako boli… nije vazno sta, moze i zub!
- Alopelija – strast temeljena na gledanju kako se drugi jebe.
- Alorgazmija – pomisao na neku zgodnu facu kako bi lakse svrsija… to je taman za onaj vic kad Mujo nije moga svrsit, pa pita' Fatu: …sta je bona, al se i ti nemozes nikoga sitit?!
- Altokalcifilija – fetis na visoke pete…hm,stikle! Ha, sad mi je na pamet pala nasa „Uglavnombezopasna“!:)))
- Amaurofilija – eeee, to je onaj seks vezanih ociju kojeg sam vec spomenija.
- Anastemafilija – gust da jebes nekoga koji je puno tezi ili laksi od tebe samoga.
- Amomaksija – gust u jebacini, ali u parkiranom autu…
- Aksilizam – drkanje kurcem ( …ne u celo sta piva Let 3), nego ispod pazuha.
- Dendrofilija – nes virovat, al' jebat drvo!... bas ka' vic u Muji, kad je jeba drvo jer je na njemu pisala picka!.
- Gerontofilija – sve vrste privlacnosti pa i gust jebat nekoga 'ko je star.
- Enditofilija – gust u jebacini, ali obucen od glave do pete.
- Hematolagnija - krv kao seksualni stimulans…buuuuuuuuu…vampiri!
- Lakrifilija – uzivanje u partnerovim suzama… smmmmmmmmrc!:)
- Laliofilija – spolno uzbuđivanje koje te potice da izadjes na balkon i odrzis javni govor!
- Mizofilija – gust se jebat sa nekim 'ko je prljav ka' prasac.
- Nanofilija – sklonost prema malenim jebacima ili jebacicama.
- Odontofilija – fetis na zube.
- Vincilagnija – gust da te ne'ko veze, pa da te dobro izjebe.
- Zelofilija – bit ljubomoran, pa jebat iz inata.
- Koprolalija – gust u prostim rijecima.

…ha, jesan li ja onda Koprolaist??? belj


...lip pozdrav! mah

- 00:05 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker