Mislim,dakle...uživaj danas! :)

subota, 10.01.2009.

…travel by kum / 18

…Pink panther theme

Vec se laganini primica mrak i nije bilo drugog nego naci neko prenociste.
…sta cemo sad kume, imas li ideju?...onako cisto radi reda upitam, da vidim jeli on dusevno prisutan ovdi ili je mozda u mislima za Enđi ili Marom …opssss, Meri!

Image Hosted by ImageShack.us

…jebi se Pajdo, ti bi tija stalno nesta radit… sidi, al' ti se zuri igdi! …odgovori on meni onako ka' priko neke stvari.
…ma ne zuri mi se, ali kume vidis da se smracilo…!
…i gledaj koja vlaga je u zraku! …cila stolica je mokra!... nastavim ja i dalje po svom.
…pa okreni kusin, ako ti je mokro!... nastavi i on po svome!
…je, jeeee… dobro nisi reka da ga okrenem dva puta pa da budem siguran da sam ga dobro okrenija!... aj, dizi se idemo priko puta vidis onaj motelcic uz pumpu!
Jedva ti ja njega nekako nagovorin i nakon uru vrimena nastavlja se nas dijalog uz malu pivu, ali sad smo vec lezali u sobi malog motelcica di smo se smistili.
Dakako vrtila se muska prica, a o cemu drugom… nego o sexu.
…znas sta kume???...pocmem ja onako iz cista mira.
…prica mi je oni nas Frane kako on uvik jebe dva puta… samo da mu je drugi put puno teze, pa se zapuse. …nastavin ja dalje
…ajde kaze… prvi put, ono na zimu… je u redu, ali onaj drugi put, ljeti... za popizdit!
…sta velis na to???
…Pajdooooo!!!... jesi li se ti to opet nabumbija, pa pricas pizdarije??? …skoci on u sideci polozaj i zapilji onim plavin ocima u mene.
…neeeeeeee! …ali moram utopit tugu za Barbarom!... pocmem ja srat i nagnem onaj Tuborg koji je klizija ka' podmazan.
…znas, nemogu se ja nikako napit od piva!!! …isa je moj dijalog dalje
…ma jel' bogati, a kako to nemozes?... sad vec vidno iznerviran odvali kum i odma zapali duvan da sam ga jedva vidija na krevetu od dima kako ga je teglija.
…pa lipo bogati, ja pijem, pijem i pijem i sve sam pijaniji! …jel tako?
…ajde to znamo, ne tribas to niti objasnjavat!
…e ondaaaaao lipo odem u WC i pisam, pisam i pisam i vise nisam pijan… jebi ga istocim pivo!

Image Hosted by ImageShack.us

…ma bogati ne seri, to si ti ka' izmislija nesta a'la slicno perpetumobile za pivo!!!?…i sta se vrtis bez veze po tom krevetu???
…a jebate, spava mi seeee, a i pisa mi se!!!
…pa pisaj bog te tvoj, eno ti tamo zahod!
…a u pickuuuu materinu, necuuuuu... za' mi se popisat! …istocicu pivooooo!!!!
…ooooo jeben te luda, pa popisaj se onda u casu!!!
Jebat ga, tu je bija kraj nase diskusije… nisam ni ositija kako mi se „utrnilo svitlo“ u glavi i kako sam zaspa ka' top.
Otvorija sam oci negdi prid jutro, jer nije se vise moga trpit pusti tlak od pive u sebi.
…jebate, je mi bilo za'… ode moj trud od sinoc!
…koja je uraaaa??? …cuja sam kuma kako bunca sa svoga kreveta.
…evo sad ce sedam, ajde kume dizi se!
…majke ti mile, ocemo li mi vise u taj shoping!!???
...evo sad cemo Pajdo... dizem se, jos samo da popijemo kavu pa idemo!
...Trst je nas!!!

...nastavit ce se!



*
... musko - zenski odnosi, samo onako uz put! cerek

- Nije zanimljivo ono sta vam zene kazu, zanimljivo je ono sta presute!
- Ne moze muskarac varati zenu onoliko koliko se zena moze praviti da mu je vjerna




...Mujine iskrice smokin

Pita Mujo Hasu :
"Aj ti meni reci jarane kako se konj drzi u neizvijesnosti?
Haso odgovori:
"Ne znam, reci mi ti."
Mujo:
"Reci cu ti sutra."

&

Place Mujica na mostu kad naleti Haso. Pita ga on:
"...jel ba Mujica, sta ti je bilo?"
Mujica sav onako uplakan kaze:
"Pao mi burek u rijeku."
Pita Haso:
"Pa sa cim je bio?"
Kaze Mujica:
"S bratom."

&

Pricaju Mujo i Todoric sta su kupili zenama za Bozic. Todoric kaze:
"Ja sam kupio Mercedes i haljinu."
Mujo ce njemu:
"Dobro haljina ali sta ce joj Mercedes?"
"Paaaa... ako joj se haljina ne sviđa neka se odveze Mercedesom pa zamjeni. A ti?"
Mujo kaze: "Kupio sam joj cetku i vibrator."
Todoric kaze:
"Dobro cetka ali sta ce joj vibrator."
Mujo kaze:
"Ako joj se ne sviđa cetka, neka se jebe!"

&

Vratio se Mujo iz Njemacke pun love k'o brod.
A kupio je i novo auto. (Audi A8)
Haso ga upita:
"I, valja li Audi?"
Mujo:
"Ma jarane, pravi avion, motor 100 gigaherca, gepek 1020 gigabajta, i sta je najvazije, mogu stat u njega."

&

Udvara se Mujo curi:
"Ja sam sanj'o kako sam ja osuđeni, a ti opcinski sudac...bio sam optuzen da sam ukrao kokosi i jaja.
Ti si me za kokosi osudila, a za jaja pomilovala."

&

Sjede Mujo i Fata u autu na usamljenom parkiralistu.
Mujo: "Nego, reci ti meni bona Fato sta ti mislis o situaciji u Izraelu?"
Fata: "Ma, jebe mi se!"
Mujo: "jebo te Fato i meni... samo nisam znao kako bih te pit'o!

&

Registrira se Mujo na facebook:
Username: Mujo
Password: kurac
.... password not long enough!



...lip pozdrav mah


- 00:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker