Mislim,dakle...uživaj danas! :)

četvrtak, 08.01.2009.

…travel by kum / 17

...Enrique Iglesias- Be With You

…pa nije vraga da ste se ukakili od moje brze voznje, a decki???... prikinu me u razmisljanju njen muskobanjasti glas.
Pogledam kuma, a on se isto tako ukipija ka' drvena Marija i suti.
…e da mi je bilo samo znat, sta sad misli!
... di su mu sad inetelegentna rjesenja!?
…pa nismo, gospodicna ili gospodjo... neznam vec sta ste! …odcepi kum i to jako ozbiljno.
...ali pretjerali ste malo u brzoj voznji, pa na ulazu smo u sami grad!
...a Vi i dalje debelo preko stotke gazite, nije li to ugrozavanje prometa i osoba koji sudjeluju u njemu???
…nastavi kum pricu ka' da odvjetnik na sudu i bas ga je bilo lipo slusat!
…znam, znam mladi gospodine…upravo razmisljam da se prilagodim uvjetima voznje… pa tek smo sisli sa brze ceste!
…sad u istom tonu nastavi ona i stvarno osjetih kako je voznja pocela bit normalnija.
…mozda je moja greska sta Vam nisam odmah rekla, a pored toga sta sam gospodja jos sam i probni vozac u Fiata, a specijalnost su mi Alfe…
... sta se tice sigurnosti vozila i mojih sposobnosti niste trebali brinuti!
...oprostite decki jos jednom, procjenila sam na prvi pogled da ste miljenici brze i lude voznje i da cete malo gustat u adrenalinu kao recimo pravi muskarci na rodeu!
…nastavi ona sa podsmjehom na licu, a nas se dvojica pogledasmo ka' papci koji nikad nisu sili za volan.
...ma ko ga jebe! ...promislim u sebi
...nek nas bar jednom u zivotu provoza prava zenska! belj

Image Hosted by ImageShack.us


I da ja ne duljim puno, tu smo se mi ispocetka vadili kako nam je bilo lipo, i da je sve bilo OK.
…pa smo onda poceli srat da smo uzivali u voznji, a ona nas je i dalje gledala sa provokativnim podsmijehom da bi smo na kraju odustali jer smo vidili da to nema nikakva smisla.
Lipo smo priznali kako smo se bili usrali ka' grlice i uzvratili zajebancijom na nas racun.
Pricala je ona nama sta radi, kako se vozi i sta je bitno kod auta, ali od svega toga ja sam samo zapamtija da je imala lipe usi i recine… te da nema dobrih guma za kisu!
Popili smo mi i ladno pivce i kavicu na jednoj pumpi gdje nas je iskrcala… a onda smo joj usput objasnili zasto smo dosli i sta trazimo u Trstu.
Preporucila nam je jednu obliznju marinu i savjetovala da ako tu ne nadjemo nista povoljno da ne trazimo dalje jer Italija je skupa, a i velika je procedura i papirologija pri kupnji.
Nismo joj htjeli priznat da smo stvrano uletili u taj shoping bez itimalo planiranja i pripreme… znam, nebi nas svatila, ka' sta ni ja nisam moga svatit kako bocice parfema mogu imat dizajn slican drvenoj drsci revolvera.
…majke ti mile jesu u strahu velike oci!
…dobra je ova Mare, jel da???... ko bi reka da ce sve ovako ispast!!! …procidim ja kumu, gledajuc je kako odlazi od naseg stola prema crvenoj Alfi parkiranoj na parkingu pumpe.

Image Hosted by ImageShack.us

…nije ona Mare!... glupane, nego Meri!!!... odcidi on meni, gledajuc mozda isto sta i ja.
…ha, recimo na primjer… recine koje su se lagano ljuljale prateci ritam njenih koraka. fino

…nastavice se!


*
... musko - zenski odnosi, samo onako uz put! cerek

- Kazu da je kurac jednog prosjecnog muskarca dug otprilike ka' 3 puta njegov palac, dok zensko srce kuca brze od muskog.
-Zene su vec procitale ovaj tekst i osle na Mujine iskrice, a MUSKARCI jos mire palac!


...Mujine iskrice smokin

Kupio Mujo laptop… donese ga kuci, a Fata mu kaze:
"A bolan Mujo sta ce ti taj toster, pa imamo vec dva."

&

Mujo dosao u Ameriku kao izbjeglica i usao u kupatilo...
Stane povise umivaonika, gleda u one slavine i konta...
"Ooooo jeben ti lude Amerikance... ajd' ovo "H" znam sta je...hladna!!!
...al' ovo "C"... sta im je to u picku materinu????"

&

Stoji zgodna zenska u autu na semaforu i kraj nje staje Mujo sa svojim autom. Gledaju se oni medjusobno te Mujo pocne otvarat prozor. Cura sva sretna pocne takodjer otvarat prozor misleci da ce joj Mujo nesto reci... a Mujo ce:
"Šta je bona, zar si i ti prdnula?"

&

Razgovaraju Haso i Mujo:
"Mujo, jesi cito najnoviju statistiku?", pita Haso.
"Koju."
"Jarane slusaj ovo, kazu znanstvenici da se 99% ozenjenih muskaraca samozadovoljava."
"A sta ti to bolan znaci", upita Mujo.
"Pa jebo ga ti znaci da od 100 ozenjenih muskaraca njih 99 drka a jedan ne drka", objasni mu Haso.
Mujo:
"E jeben ga, da mi je bilo znati koja je to budala, ..."

&

Zali se Fata Muji da ima Vaginu pektoris. A na to ce njoj Mujo:
"Fato cuvaj se, jer ce ti morat ugradit Penismaker."




...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker