Mislim,dakle...uživaj danas! :)

utorak, 06.01.2009.

…travel by kum / 16

...Queen - W W R Y

…SKRIIIIIIIIIIIIIIIIIP …zacvilile su gume, a nas dvojicu je tako zalipilo za sic da sam na tren pomislija da smo u Apollu i da nas lansiraju na Misec.
…u picku materinu kume, sta je ovo!!??? …procidim polu-glasno posto je makinja zestoko "zastenjala" od visokih broja okretaja.
Zna sam kako Alfa ima specifican zvuk motora i start za popizdit i bogami odma mi je adrenalin poteka u zilama… samo nisam se moga nikako otet dojmu da nas vozi nepoznata zgodna zena i to na zadnjem sicu.
…a u kurac, sta ja znam… sta pitas mene!!!
...odbrusija je kum, vidno uzbudjen od nemilih dogadjanja u zadnjih 5 minuta.
…jebi se pajdo, ti si je zaustavija… ti je pitaj sta je!!!
...nastavi on u istom tonu, ikao sam mu u glasu primjetija da se i njemu malkice stisla prda.
…alooooo, sinjorinaaaaa!!!… pa ne zuri nam se toliko, koja je prisa!!???
Odvazim se ja i malkice je prstom taknem po golom ramenu… a pogled mi se zalipija na kilometar sat na kojem je kazaljka plesala otprilike negdi izmedju 180 do 200 km/h…vrag ce ti ga znat!

Image Hosted by ImageShack.us

…hihihihihihi…sta je decki, prpa…aaaa? …priko ramena mi odvrati ona.
…i molim Vas gospodine ne stavljajte ruku na mene… jako Vas dobro cujem i bez toga, a smanjit cu ja ako vas je stah!
…paaaaa, nije da nas je strah nego ne triba toliko zurit, imamo mi vrimena na bacanje …turisticki smo ovdi!
Sad se i kum umisa i iznija svoje misljenje, a ja sam u medjuvrimenu gleda kako joj se u ritmu voznje njise nausnica na njenom livom uhu.
Bas je bilo lipo za gledat… mmmm, sesno, pravilno i siguro lipo za grickanje, samo da je jos bila u pitanju kakva druga voznja to bi bilo „slatko“ za popizdit.

Image Hosted by ImageShack.us

…ne bojte se decki, ovo mi je profesija… u sigurnim ste rukama! …nastavi brineta, a nas se dvojica pogledasmo ka' da nas vodi na klanje, a ne da stopiramo u Trst na eventualni shoping.
…jebate, kakva profesija???
...sad nam je jos manje bilo jasno, ovo je bilo ravno samoubojstvu prije negoli voznji, ali mozak mi nije bas dava nikakvu pametnu ideju o cemu bi se moglo radit.
…bog te mazo kume, da ona nije neka mafijozo zenska… nekakva agentica???
...sapnu mi kum, a meni odma kroz glavu proleti Nikita i Lara Croft …
…a u picku materinu, sta ja znam… eto ti tvoje EU, pa se sad misli!!!
...promrsim ja njemu kroz zube i bacim pogled na kvaku od vrata… jebate, pa onaj botun na vratima upa je bija duboko u rupu… sta je znacilo da su vrata zakljucana!
Odjednom se oglasi i glazba u autu …poceja je udarat pravi zestoki rock, stari dobri Queenovci …a ja nastavija zujat po autu, sve gledajuc oce li jos odnekud izronit kakvo neprobojno staklo izmedju nas i nje.
U tom trenu na sicu do nje ugledah poluotvorenu damsku torbicu iz koje je virila kao neka drvena lakirana drska koja me tako podsjecala na drsku revolvera.
Jebat ga, do sad sam i mislija da je bit sve OK, ali ovo je prililo casu!

…a jebate kume, strasan ti je ovaj shoping… za krepat!

...nastavice se!


*
... musko - zenski odnosi, samo onako uz put! cerek

- Ako volis da je zena izbrijana „di triba“, onda si seksist.
- Ako to ne volis, onda si seljacina.



...Mujine iskrice smokin

Hodaju Mujo i Fata hroz sumu. Pada mrak, Fata malo nervozna, stalno se osvrce.
"Sta ti je, bona?"
"Mujo, mene strah."
"Od cega majke ti?"
"Ja se bojim da ces ti mene silovat."

"Ama, bona Fato, ja sam posten coek, imam zenu, djecu ..."
Fata se malo umiri, ali za par minuta opet:
"Mujo, mene opet strah."
"Ne boj se Fato, ja i tvoj Suljo smo najbolji jarani, zajedno smo u skole isli, zajedno u vojsku, zajedno smo cijeli zivot, ..."
Fata se umiri, ali za nekoliko minuta se osvrne, pa sapnu:
"Mujo, haj bolan ti mene siluj, pa da se ja vise ne bojim."

&

Mujo postao bogatas. Jednom prilikom postave mu novinari pitanje da im objasni kako je i na koji nacin dosao do svega sto ima danas:
"Paaaa, prvo sam kupio kilo jabuka za marku i onda ih prodao za dvije marke. Onda sam kupio dva kilograma jabuka za dvije marke i to kasnije prodao za cetiri marke.
I jebat ga, sve tako dok mi nije umrla strina i ostavila mi u naslijedstvo sve ovo sto imam danas."

&

Haso dolazi u ducan i pita prodavacicu:
"Jeste li dobili nazalost?"
"Kakvo bolan nazalost?"
"Jebat ga, pa jucer ste rekli da nazalost nemate!"

&

Dogovorili se Mujo i Haso da vode zene u kino. Dosli oni pred kino i gledaju ponudu filmova.
"Mujo vidi ovaj film: dva sata humora, dva sata smijeha i dva sata ciste zabave."
Haso :
"Pa gdje ces jadan ne bio gledati jedan film sest sati, pa ja ne mogu ni dava sata smijeha da izdrzim."




...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker