Mislim,dakle...uživaj danas! :)

petak, 02.01.2009.

…travel by kum / 14

...volare - kantare

…u kvarat ure sredili smo mi sve racune, pokupili stvari iz apartmana i vec dimili prema Italiji.
Zelembac je stenja pod brojevima okretaja posto ga je kum tako nalozija da sam mislija da cemo poletit od puste force.
…kumeeee, a da svratimo do Portoroza… tamo ima aerodrom, pa cemo lakse dobit dozvolu za letenje??!!
Poceja ja kvocat jer sam vidija da je vrag odnija salu, ali kum ka' da je ogluvija… ne jebe zivu silu, nataka ocale na oci, metija duvan u usta te sve nesta mrmolji u sebi.
…jel ti to ka' meni nesta govoris ili …??? …priupitam ga onako reda radi.
…k' vragu pajdo, toliko sam zablesija danas da sam onu Enđi zaboravija slikat! …a mislija sam, bas bi volija da imam uspomenu na nju!
…hehehehe kume, kume… pa zato nisan ja!
...znas, fotka sam je mobitelom danas u restoranu kad je ono malkice popila pa imam pravih fotki …mmmmmm!!!
…neces virovat kako dobrih! ….pocem ja srat na sva zvona, jer sam odma skuzija kako mu se navuka smjesak na lice.

Image Hosted by ImageShack.us

…eto ako budes dobar i smanjis gas poslaću ti koju fotku MMS-om!!!
…aj ne seri, a sta ti to znaci mmmmm… nije vraga da se vidi picka?
…ahaaaaaaaaaaa, tebe sam najviše i slikava! …razvalim se ja smijat, a on za inat udri ponovo po gasu.
Kazaljka bi siguro dosla do kraja, nego sricom nailazila je okuka pa je mora smanjit… majke mi, mislija sam da cemo u Kopar doletit ka' Boing 101.
I u toj zajebanciji brzo smo mi dosli do granice, usli smo lagano u kolonu koja je vodila do granicne kontrole pa je kum poceja prckat po dokumentima.
…a u picku materinu!!!... promrsi on, da zmigavac, izadje iz kolone i skrenu na zaustavnu traku.
…sta je bilo???...al' nesta nije u redu?... sa upitnikom u ocima i putovnicom u ruci pogledam u kuma koji je nesta prebira u pretincu ispod volana.
…jebate, znas sta!!!???...nema mi police osiguranja i zelenog kartona, zaboravija sam ih ponit od doma!!! …promrsi on i lupi po volanu sakom tako da je odma sirena zelembaca prosvirala ka' da je uzbuna.
…eeeeeeej sta ti je, pa sta pizdis??!!! …nemoj jos pravit nered, doci ce nam policija i onda cemo tek imat sranje!!! ….pokusam ga nekako smirit, a u sebi kontajuc sta da radimo jer priko grane u EU ne mozemo bez tih dokumenata.
…a u kurac, ne mozemo priko autom… nema nam druge nego autobusom do Trsta pa cemo tamo uzet renta-car, jeftinje nego vadit novu policu.
…aj dobro, necemo gubit vrime… uzmi borse i izlazi… ja cu parkirat dole nize, ovdi je zabranjeno pa cemo stopirat….jebat ga, 'ko ce cekat autobus!
Nakon 10 minuta vec smo presli granicu i na cesti stopirali kolonu auta koji su imali 100%-nu dokumentaciju.
…ajdeeee… ti si kurate srice, dizi taj prst!!!… tebi ce siguro stat kad te vide tako intelegentna! ... poceja je kum srat sidec na svojoj borsi, dok sam ja bestima sve po spisku jer svi su samo uligali ramenima sa nekim glupim facama lica dok su prolazili mimo nas.
…kume sta cemo, brzo ce se snocat???...a jebat ga, sve je naopako poslo od kad si se ti poceja zajebavat… imas neku sistem ili tehniku za rjesenje ovog problema???
…imam izvrsnu!!! ...lako se uci i brzo primjenjuje u praksi!!!... odvrati on na brzaka.
…majke ti, koja ti je to tehnika? …okrenem se njemu i podignem obrve cekajuci odgovor.
…BMK !!!
…molimmmmm ???
…hehehehe… kroz smij ce on meni …pajdo, tehnika: …boli me kurac!!!
…a jesi blesav!!! …nasmijem se od muke i onda skuzim priko oka da se na moj dignuti palac jedna crvena Alfa zaustavlja i daje zmigavac.

Image Hosted by ImageShack.us

…jebate kume, dizi se …evo nam prevoza!

...nastavlja se!


*
... musko - zenski odnosi, samo onako uz put! cerek

Zena kaze:
Tu je takav nered!
Daj, nas dvoje moramo to pospremiti.
Tvoje stvari leze na podu
i ako ih ne operemo odmah,
sutra cec biti bez odjece.

A evo sta je muskarac cuo:
Bla, bla, bla, bla!
DAJ NAS DVOJE bla, bla, bla,
bla, bla, bla, bla NA PODU
bla, bla, bla, ODMAH
bla, bla, bla, bla, BEZ ODJECE.



...Mujine iskrice smokin

Ide Haso nekim putem kraj rijeke Bosne i vidi Muju do pola u vodi.
Haso upita:
- "Ej bolan sta to radis jarane?"
Mujo odgovori:
- "Ma malo ga spustio u Savu."
Haso:
"Ma kakvu Savu ovo je Bosna."
Mujo:
"Ajde bolan Savo, izađi iz vode ne vidi te Haso!"

&

Dođe Mujo kod doktora i pozali se:
- "Doktore, jebat ga neznam sta mi je.. kasljem, kisem, jedva disem."
Pita ga doktor:
"Da li vam je neko u familiji imao TBC?"
"Nije, bolan niko... ali je amidža Suljo im'o BMW."

&

Pecali Mujo i Haso i odjednom Muji pocne stap trzati
...vuce on i vuce i vuce i odjednom izvadi cizmu
...zabaci on ponovo i zagrize mu nesto
...opet on vuce i vuce i vuce i izvadi kaput
...zabaci on i treci put i izvadi lonac...
Odjednom Haso rece:
"Hajmo bolan Mujo... Manimo se corava posla, jebat ga...vidis da tu neko zivi!"

&

Probudi se Haso i kaze Muji:
- "Znas bolan jarane da sam super sanjao."
- "Aha fino, jeben te za to... samo znas li da smo na autoputu i ti vozis?"



...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< siječanj, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker