Mislim,dakle...uživaj danas! :)

ponedjeljak, 29.12.2008.

…travel by kum / 13

...Enrique Iglesias&Nâdiya -Tired of Being Sorry

…opaaaaaaa, i ja sam zinija kad sam ovo cuja, a tek Barbara… Enđi necu ni spominjat, ona je vec ionako zijevala napola komirana, a tek sad!
…majke ti mile, sta ce sad ispast od ovoga shopinga???…pomislim u trenutku, jer vidija sam na njenom izrazu lica da je situacija odjednom postala ka' da smo na razmjeni ratnih zarobljenika u Pakovu selu, a ne na prodaji jednog obicnog Fakera u Porecu.
Muk za stolom… kum se lagano cerija i zapiljija onim plavim ocima a'la dok Holidej u nju i ne trepce… vrti onaj Marlboro na samom spicu od kutije i sve lagano klima glavom.

Image Hosted by ImageShack.us

Priko oka pogledam nju, a ona grickajuci donju usnu, sa blagom dozom crvenila u licu… lagano stisnutih ociju procjenivo je vracala kontru lupkajuci noktima po stolu.
Da nije svirala lagana glazbica, bogami i muvu bi cuja kako leti…
…pa znas sta frajeru, kad malo bolje razmislim, bih! …kroz stisnute usnice prozbori Barbara i slozi neki ka' fol smjesak iako sam zna da bi sad najradje eksplodirala ka bomba.
…a za deset eura??? …ka' iz rukava pukne kum i jos se vise naceri.
…znaaaaas sta kretenu jedan, kako se usuđujes to uopce pitati?... sta ti mislis tko sam ja?
Prospe ona bujicu rijeci i isprsi se prema njemu…iskocile one cetvorke, koje su od siline uzbudjenja vise licile na petice, pa se pocele od srdzbe nadimat da sam ja na trenutak odjeba i shoping i njihovu spiku i samo zamislja kako bi to bija super kusin za veceras.

Image Hosted by ImageShack.us

…paaaaa, lipa moja …to smo vec utvrdili, sad se samo cjenkamo! …zasere ga kum do kraja i poce se smijat ka' blesav.
Iste sekunde sam skuzija da ce sad bit sranja jer zna sam da negov humor nece bit shvacen onako kako je on zamislija… o jeben te blesava, kumeeeeeee!
…sa kakvim ja budalama imam posla! …sad vec isfrustirana i sokirana od onoga sta je cula skoci Barbara, uzme torbicu i unese se kumu u facu prijeteci prstom.
…znas, jebi se …ne bih ti ga prodala ni za kakvu lovu!
Okrene se na peti i ode od stola, te u prolazu dobaci Enđi koja je samo trepcala ka' Barbika.
…kaaaaaj jeeeeeeeee glupaco, idemooooooo …sta cekas, neces valjda sa ovim primitivcima ostati!?
…idem, idem!!!...digla se Enđi, glupasto se nasmjesila i prosapca nama onako u prolazu:
…pa - paaa decki… bumo se videli!
…vidit cemo se moj kurac!... promislim u sebi jer sam zna da je sa shopingom bilo gotovo prije nego li je i poceja.
…a jebate, sta napravi kume!??? …raspalim se po kumu kad su nji dvi nestale iz vidokruga, al' on je samo sutija i duboko uvlacija dim od cigarete.
…a nista!...vidija si i sam, isa sam se malo zezat, a ona onako! ...procidi on kroz zube ocito uvidjavsi da je usra stvar do kraja.
…nego znas sta??? …ko ga jebe pajdo, idemo mi dalje!!!
…ionako sam ima filing da ce puno traziti love za njega!
…ajmo mi u Italiju kad smo vec tako blizu, tamo cemo naci sigurno nesta povoljnije i jeftinije nego ovdi!!!
…a slusaj, sta se mene tice meni sve jedno… ali za' mi Barbare, znas kako se macka dobro ljubi!!! …razocarano recem i nastavim ispijat napola punu casu Plavca malog.
…ma jebes Barbaru i Enđi idemo mi u EU, vidit ces tek tamo sta su prave zenske… …mmmmale crne talijankeeeee, mama miaaaaa!!!

…aj dobro, kako ti kazes kume…via Italija!


...…nastavlja se!


*
... musko - zenski odnosi, samo onako uz put! cerek

- Ako muz zeni otvara vrata na autu ili mu je auto nov ili mu je to nova zena.
- Zena je kao ekonomska kriza: koliko god se trudis da ne mislis na nju, ona ostavlja pustos u tvojoj dusi ili tvojim dzepovima.



...Mujine iskrice smokin

Mujo i Haso na turistickoj turi po Spanjolskoj odluce da jednom vide i poznatu atrakciju, koridu. Dođu oni, sjednu, pa nezadovoljan Mujo rece: - A jebate, vidi onog klauna sto mase onom crvenom krpom, vec mi je dosadio, pa kada ce vec jednom poceti prava predstava?
Cuju ih Spanjolci pa se naljute i poslase Muju u arenu jer ako toreador nista ne valja, sigurno Mujo zna bolje.
Gurnuse Muju u arenu. Bik se narogusi, pojuri na Muju, a Mujo jadan skamenjen od straha potrci koliko ga noge nose.
Ali odjednom bik padne, Mujo mu brze-bolje pritrci, zamahne macem i ubije ga. Na to odusevljena publika pocne da vice:
- Mujo, Mujo,Mujo.....
Vraca se Mujo sav razdragan, i pita ga Haso:
- Bolan Mujo, kako li ti je samo bilo u areni, da sam ja bio tamo ja bih se usro' od straha?
Na to ce Mujo: - E budalo, pa sta mislis na sta se bik oklizn'o?

&

Slusa Mujo radio kad na radiju cuje:
"Prekidamo program zbog vaznog obavjestenja. Pojavili su se vanzemaljci i ukoliko slucajno vidite nesto malo, zeleno, buljavih ociju i ruku do zemlje znajte da ste vidjeli vanzemaljca i ne poduzimajte nista nego ga samo zapricavajte i nece vam nista."
I tako krene Mujo da ore njivu, taman sjedne na traktor kad zacuje neko suskanje u travi, siđe Mujo s traktora kad ono u travi nesto malo, zeleno, buljavih ociju i ruku do zemlje, pa se Mujo baci na posao i pocne zapricavati vanzemaljca:
"Ja sam ti bolan Mujo, sad cu da orem, pa cu da sijem, pa cu da zanjem", ....nista se ne desi, pa ce on opet:
"Ja sam Mujo, sad cu da orem, pa cu da sijem, pa cu da zanjem."
Kad se zacu odozdo:
"Ja sam sumar... sad serem, pa cu kad budem gotov da ti Fatu jebem."

&

Lezi Mujo negdje kod Zaostroga... na plazi...
Prolazi kraj njega, u tanga kostimu, zgodna Slovenka. Mujo zapazi da doticna na guzi ima 2 istetovirana srca. Gleda Mujo u srca, pa rece:
"Eh jebat ga lipa moja, da imas jos jedno... bila bi kao Radenska!"
"Bi li ti me onda popio?", upita ona.
Mujo odgovara:
"Neeeee... ali bi te zacepio - da ne ishlapis!"



...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker