Mislim,dakle...uživaj danas! :)

srijeda, 17.12.2008.

…travel by kum / 12

…Madonna - Give It 2 Me

…Enđi lutko, ima li kakvo lipo misto ovdje u blizini 'di normalni covik moze nesta pojest??? …cujem kuma koji je hodao sa njom isprid mene dobrih 10-tak metara.
Mora sam se nasmijat slusajuc ga kakvu je on to romanticnu cakulu vodija, kad je cila marina mogla cut sta ju je pita.
…e kume, kume!!!… tako to izgleda kad te u „Beckoj“ skoli nauce da govoris jasno i glasno:)
Udjosmo u neki riblji restoran i nakon sat-dva uzivanja u stvarno dobroj spizi i posluzi veselo smo svi skupa cavrljali opcenito o svemu…

Image Hosted by ImageShack.us

...ha, bas smo izgledali ka' neki parovi, a nismo!... promislim na kratko i sve onako ispitivacki pokusam skuziti kuma koju igricu igra kad niti jednim momentom ne dotice temu zbog koje smo zapravo ovdje.
Gledam ga sta pije i zapazim da je jos na obicnoj vodi… vino niti ne okusa, iako je po svim pravilima „gastronomije“ riba tribala plivat u vinu.
Isto tako gleda sam Barbi koja samo sta nije pojela sav lak sa noktiju… vidjela se prikrivena nervoza zbog predstojeceg, pa sam u jednom momentu bas poceja uzivati u scenariju koji se je tiho i laganini dovlacija na „pozornicu“.
…gleeeee drustvo, buuumo uzeli nesto za desert??? …procvrkuta Enđi koja se sve cesce cerila bez veze, a na prvi pogled se vidilo kako je razlog tome ucestalo povirivanje u casicu Plavca malog.
Neeeeeee lutko… ne bi nam to lipo silo iza ribe i vina, ali mozemo kasnije kad zavrsimo posa… jel tako Pajdo!!!???
…prikine me iz razmisljanja kum koji je ocito priuzeja inicijativu i odlucija pocet sa shopingom.
...da, daaaaaaaa… i ja se slazem, a ti Barbi???...sad ja pribacim servu na nju.
…znate kaj, ja vam uopce ne jedem slatko tako da se ne morate brinuti za mene! …ka' iz topa odgovori Barabara, a sve studiozno gledajuc malo u kuma, a sve vise na stol jer je bleso na vidilo dana izbacija onaj jebeno debeli novcanik.
….znate sta cure, mi smo vam vise-manje galantni i poslovni ljudi pa zato ti Pajdo zovni konobara da donese racun… imas bolji pogled na sank!
…daj da ja ovo platim, pa da pravimo biznis… jel tako Barbi!!!??? …nasmije se on od svega srca i nju sve onako prijateljski potapsa po ramenu.
Konobar je brzo reagira na moj znak i za cas je donija onu futrolu za racun, ali kad se htio diskretno povuc kum ga zaustavi u odlasku pitanjem:
…oprostite, jel primate Eure…znate, nismo stigli jos promjeniti???!
…da, gospodine!!!… donjeti cu vam tecajnu listu, pa… razveze se simpaticni brko od konobara, ali brzo je zasutija posto mu je pred njima kum maha sa onom novcanicom od 500€
…evo, pa promjenite i naplatite racun… zaokruzi cifru, sicu zadrzi za sebe!
…nosalantno se ponasa kum, tako da sam na trenutak promislija kako bas ima manire onog pravog bossa od mafije, iako sam zna da je u dusi dobar ka' kruv.
Ha, bas me zanimalo kako je na sve to gledala Barbara, jer se totalno uozbiljila... vjerovatno je razmisljala sa kakvim tipovima ima posla.
Osjeca sam dozu straha u njenim ocima ili se meni to samo cinilo.
Kum je igrao igru, samo koju??? …jebat ga, uvik je ima neke nove adute u rukama!
…eto gaaaaa! ...a sad Barbi jel mozemo preci na posao???...sa smjeskom ce kum.
…daaaa, sa zadovoljstvom… slozi i ona smjesak na lice, a ja i Enđi se lipo zavalili u stolice, lagano cugali i pravo gustali gledajuc cas jedno, pa drugo.

Image Hosted by ImageShack.us

…Barbara!!!... nesta bi te pitao, ali otvoreno!!! …sad vec ozbiljna lica pocme kum.
…daaaaaaa, izvoli! …i njen se smjesak izgubi negdje na krajicku usana.
…gle, shvati ovo kao hipoteticko pitanje!!!...sasvim ozbiljnim glasom nastavi on…

…da li bi ti spavala sa mnom za 10000 eura?

…nastavlja se!


*
... musko - zenski odnosi, samo onako uz put! cerek

- Ako ona ima glavobolju, onda je umorna.
- Ako ti imas glavobolju, onda je vise ne volis.



...Mujine iskrice smokin

Uđe Mujo u javni WC na Jelacicevom trgu misleci da je podzemna zeljeznica, sjedne u kabinu i ceka.
Nakon 15-ak min. videci da ga nema gospođa koja naplacuje vrsenje nuzde otvori vrata kabine i upita;
"Gospodine ide li?", a na to ce Mujo "Ma ne ide nikako".
Ista gospođa dolazi opet za 10 min. do kabine i pita:
"ide li sad?" Mujo odgovara "NEEE, nikako!"
Dajuci mu ricinusovo ulje kaze ona; "Evo probajte malo ovoga",
Mujo ce "Hvala, vrlo ste usluzni".
Strpila se gospođa jos 10-ak min., a onda ponovo upita:
"Ide li sad gospodine"?
Tu Mujo pukne i sad vec ljutito odvali:
"JEBATE NE IDE, ALI AKO NE KRENE ZA 5 MINUTA USRAT CU SE!!!

&

Dosao Mujo kod Boga i pita ga:
A Boze moj, reci ti meni koliko tebi traje jedna sekunda?
A Bog ce njemu :
Miljardu godina.
A Mujo ce opet:
A Boze moj pa koliko onda tebi vrijedi jedna kuna?
A Bog ce mu:
Miljardu kuna?
A Mujo se misli pa mu kaze:
Ahaaaa... a dobri Boze bi li ti meni mogao dati koju kunu?
A Bog ce mu :
Ma dragi Mujo pricekaj samo sekundu.

&

Otvorija Mujo restoran u Njemackoj ...i poslo ga!...love do krova!
Dolazi Haso i pita ga zabrinuto:
...jel bolan, bili ti meni mogao posudit kad te tako dobro ide bar 5000€?
...eeee jebi ga nemogu moj Haso, vidis onu zgradu preko puta mog restorana!?
...vidim, pa sta!???
...e to ti je bolan DEUTSCHLAND BANK, a mi smo sklopili jedan zajednicki ugovor i moram ga postivati!!!
...bolan kakav ugovor???
...evo ovako moj jarane: ...ja nesmim nikome posudjivat lovu, a oni nesmiju nikome peci cevape!!!!


...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker