Mislim,dakle...uživaj danas! :)

petak, 12.12.2008.

…travel by kum / 10

…Bee Gees - You Win Again

…uskocim u kopit, bacim pogled na komande i skuzim na brzaka da je to uobicajeni raspored instrumenata… sve u svemu poznata stvar, reka je Balasevic u jednoj pismi:
…princip je isti, sve ostalo su nijanse!
…kapetane!!!...trzne me sladunjavi glasic. …a da ti ne trebas mozda kljuc???
…oooooo daaaaa, bas i gledam di je!... i okrenem se prema njoj sa upitnikom u ocima.
Njena ruka je lezerno drzala kljuc za paljenje pricvrscen na velikom zutom plutenom privjesku i kad sam ga uzimao sa njenog dlana ositim kako ga je namjerno malo stisla i zadrzala, a sve to uz pogled koji obara sa noga.
Znate sta ekipa??? …iznenadi me njen sad vec ostri, skoro zapovjednim tonom glas.
…ovo je mali gliser, pa bumo ga prvo probali samo ja i kapetan, a poslije cemo ga opteretit i svi se provozat skupa!
…jasnooooooo! ...bila je odrjesita Barbara, a kumu samo sta nije ispa duvan iz usta kad je to cuja.
…bogami pajdo drz' se sada, opasna ti je ova Barbara…da znas!
Baca je upljuvke sa obale kum, a ja sam u glavi vec okrica cilu koncepciju buduceg razvoja dogadjaja.
Ha, ima sam filing da je do promjene plana doslo u zadnji cas... Barbara je imala nesta u glavi, samo sta!?
…idemo, kapetane! …pali motor! …zvonkim glasom zapovjedi mi, sidne do mene na sic i potapsa mi rukom kolino.
Jebate, osjeca sam se ka' da sam pilot Apolla, a ne obicnog Fackera.
…mmmm, Barbi... prava si macka, a sad idemo probat TO sta nam prodajes! …namignem joj, okrenem kljucem i osjetim kako se cili gliser stresa od pustih konja na trupu brodice.
Bacim pogled da vidim jel' me onaj blento odrisija od obale, jer koliko je bija popizdija sta ne ide sa nama… nista nebi bilo cudno.
Svativsi da je sve OK, mahnem kumu i Enđi rukom i pritisnem lagano na polugu od gasa i odma osjetim kako se konji bune pod poklopcom motora…zaplovili smo lagano!
Barabara je i dalje drzala ruku na mom kolinu, tako da mi je bas godila takva laganini voznja.
…kaj je, neces ga stisnut do kraja? …prebaci mi ona i stisne me za kolino.
…a neeeee, pa tribamo se odmaknit od kraja bar dvista metara, a tek tada je dozvoljeno glisiranje! ...pocmem ja njoj srat pomorska pravila, iako sam se jedva susteza da ga ne pricepim do daske tako da nas oboje zalipi za sic.
…bojis li se ti brze voznje??? …izleti meni priko usana, pokusajuc prikrit slatku nervozu sta se ona onako stisla uz mene.
…pa malo, uvek je tako kad sam sa nekim koga neznam kako vozi! ...nasmije se ona, i pogleda me priko oka.
…ne boj se nista lipoto, samo se drzi! ...jebat ga, mora sam negdi eksplodirat, pa sam napokon pritiska rucicu do kraja,
Gliser se propeja ka' zdrijebac kad ga se podbode mamuzama… i tada skuzim da je to bas pravi zmaj ognjeni… pravi faker!

Image Hosted by ImageShack.us

More se zapjenilo iza nas, a mi smo poceli tako rec letjeti! …vitar je tako sumio oko nasih glava da uz tutnjavu motora nisam ni cuo kako mi nesta zeli reci…osjetim stisak njene ruke na kolinu i pogledam je.
Njene usne su davale do znanja kako nesta pokusaje da mi kaze, ali to ja nisam moga cut pa sam primakao glavu njenoj.
Smaaaanji malo!!!… cuo sam je na jedvite jade, pa vratim gas na putnu brzinu.
Sad se vec moglo pricati, iako smo i dalje plovili glisirajucom brzinom.
Osjeca sam se bas pun sebe …jebate …promislija sam na brzaka, bas steta sta nije moj! ...tada bi tek moga bit prava faca!
Dobro vozis!... uz smjesak mi rece… znas, bum ti dala pusu za to! …rece i uhvati me njezno za vrat, primakne sebi i na moje iznenadjenje prilipi socne usne na moje.

Image Hosted by ImageShack.us

…mmmmmm, osjetija sam slankast okus njenih usana, vjerovatno od morske prasine koja nas je lagano posipala u voznji, a da to i ne osjetis.
Cmoka je bila kratka i njezna, ali jezici su nam se ipak dotakli… osjetija sam slatku vrelinu koja je zracila iz nje.
…ma daaaaaa, ako je vrazica, otuda je i taj oganj u njoj… kako to vec kazu oni sta ga propovijedaju.
…pade mi na pamet uzrecica iz onih crtanih: …jooooj, da me sad mama vidi!!!
…ipak, malo bi prominija tekst!
...i umisto mame stavija bi …KUM!

…nastavlja se!


*
... musko - zenski odnosi, samo onako uz put! cerek

- Ako si ponosan na ono sto si postiga, onda si narcisoidan.
- Ako nisi, onda si neambiciozan.


...Mujine iskrice smokin

Dosli Mujo i Haso s vrecama za spavanje na zeljeznicku stanicu.
Pitaju ih tamo: "Sta cete vi ovdje?" A oni kazu: "Dosli smo traziti posla".
"Pa kakvog posla? pitaju ih ljudi.
"E, pa mi culi da se ovdje placa lezarina... pa evo nas".

&

Ulovili Mujo i Haso medvjeda.
Vidi to Kanadjanin iz SFORA, pa ih pita:
- "Grizli?"
Mujo ce na to:
"Sta grizli? ...jebate, davili bolan... vise od po sata!"

&

Zaustavio policajac Muju.
- Dobar dan! Dajte mi vasu vozacku dozvolu.
- Oces moj kurac, polazi k'o i ja... pa ces je dobiti!

&

Zavodi Mujo Fatu:
- 'Fato, ljubavi jedina, ja bih za tebe otisao i na kraj svijeta!'
- 'Mujo, dragi', uzdahne Fata,... 'a hoces li ti meni za ljubav ondje i ostati?'

&

- Je li istina Mujo da si dobio sina?
- Jes vala... i presretan sam!
- A Fata, sta ona kaze?
- Jebat je, ona jos nista ne zna.

&

Fata kaze: 'Nisam plava ko Svedanka, nisam lijepa ko Venecijanka, nisam profinjena ko Spanjolka, al zato pusim ko Turcin!



...lip pozdrav mah

- 00:05 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Siječanj 2017 (1)
Prosinac 2016 (2)
Srpanj 2016 (1)
Lipanj 2016 (1)
Svibanj 2016 (2)
Travanj 2016 (2)
Ožujak 2016 (4)
Veljača 2016 (3)
Siječanj 2016 (3)
Prosinac 2015 (4)
Studeni 2015 (4)
Listopad 2015 (4)
Rujan 2015 (3)
Lipanj 2015 (1)
Svibanj 2015 (3)
Travanj 2015 (5)
Ožujak 2015 (4)
Veljača 2015 (5)
Siječanj 2015 (4)
Prosinac 2014 (6)
Studeni 2014 (4)
Listopad 2014 (4)
Rujan 2014 (5)
Kolovoz 2014 (5)
Srpanj 2014 (4)
Lipanj 2014 (4)
Svibanj 2014 (4)
Travanj 2014 (5)
Ožujak 2014 (5)
Veljača 2014 (4)
Siječanj 2014 (5)
Prosinac 2013 (3)
Studeni 2013 (4)
Listopad 2013 (3)
Rujan 2013 (2)
Srpanj 2013 (3)
Lipanj 2013 (6)
Svibanj 2013 (9)
Travanj 2013 (8)
Ožujak 2013 (2)
Veljača 2013 (4)
Siječanj 2013 (5)
Prosinac 2012 (7)
Studeni 2012 (11)
Listopad 2012 (11)
Rujan 2012 (7)
Kolovoz 2012 (9)
Srpanj 2012 (9)

< prosinac, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

  • <a href="http://www.clock4blog.eu">clock for blog</a>


    O...badzo
    P...ise pricice
    I...usput
    S...lika slicice

    B...logom
    L...ici zivce
    O...dmara dusu
    G...ubi vrime
    A...utorov pogled na svit...


    OBADZO ima prodajni...
    ...IZLOG SLIKA
    ... klikni OVDJE!
    :)






    ... navija za BILE !



    ...*ebate, kol'ko vas je bilo!

    * Pametan si kazu, ako povirujes samo u polovicu onoga sta cujes ili procitas!
    * Genijalan ako pogodis koju polovicu...!


    thumbup

    ... da, ovaj doli sam ja!



    * Bolje bit malo lud, nego malo pametan...!

    thumbup



    ...pisi, pisi mi!

    obadzo3@gmail.com



    ...online users





    Ribe (lat. Pisces)

    ...rodjendan slave
    izmedju
    21.veljace - 20.ozujka


    * Vladajuce planete - Neptun, Jupiter
    * Element - Voda
    * Boja - Ljubicasta, srebrna, plava
    * Dragi kamen - Hematit
    * Metal - Titan, kositar, srebro, bronca
    * Cvijet - Lopoc
    * Zivotinja - Ribe
    * Voli - Prirodu, umjetnost, romantiku...




    Wikipedija slobodna enciklopedija...

    ...ako me ne razumite, prevedite tu doli!
    &
    ...if you can not understand me, translate down to the lower link!




    sretan





...veni, vidi...moja ekipa!


  • .





















    .









eXTReMe Tracker